Call of the Sea: Zasilanie - zagadka, rozdział 4
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Call of the Sea znajdziecie rozwiązanie zagadki z zasilaniem, dostępnej w Rozdziale 4 - Niezły występ (Quite a Show). Opisaliśmy jak odpowiednio ustawić dźwignie, aby włączyć prąd.
Wodospad


Zasilania nie uruchomisz jeśli nie rozwiążesz zagadki z wodospadem. Dopiero on zapewni poruszanie się koła napędzającego zasilanie na okolicznym terenie.
Opis rozwiązania tej zagadki znajdziecie na stronie: Murale.
Dźwignie

Teraz warto się skupić. Musicie udać się za dźwignie, aby przestawić zakładki tak, aby móc ich użyć.


Wszystko powoli i na spokojnie. Musicie podejść do, każdej z trzech, zacznijcie od pierwszej:
- Stańcie za dźwignią;
 - Kliknijcie wielokrotnie zielony klawisz ta, aby dana zakładka odwróciła się dziurą w dół;
 - Pobiegnijcie do tej dźwigni po drugiej stronie;
 - Pociągnijcie za dźwignię;
 - Obserwujcie kolejne części, która wdały się w ruch;
 - Powtórzcie tę czynność jeszcze dwukrotnie, przy kolejnych dźwigniach.
 

Po pociągnięciu za wszystkie 3 dźwignie maszyna zacznie działać.

Ostatni krok do włączenia prądu. Podejdźcie do tablicy i kliknijcie tak klawisze, aby zaświeciły się wszystkie możliwe punkty. Na czystej tablicy powinny wystarczyć 2 kliknięcia (idąc zgodnie ze wskazówkami zegara):
- W czwarty punkt;
 - W siódmy punkt.
 


Po uruchomieniu zasilania już wszystko będzie proste. Musicie jedynie iść po kablach i uruchamiać poszczególne dźwignie.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
