Call of the Sea: Rozdział 3, Zaginięcie Lady Shannon - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Call of the Sea znajdziecie opis 4 etapu rozgrywki, Rozdział 3 - Zaginięcie Lady Shannon (The Vanishing of the Lady Shannon). Opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musicie wykonać, aby dostać przejść przez wrak statku i wejść do kolejnej części lokacji.
Na tej stronie znajdziecie jedynie solucję zadania Rozdział 3 - Zaginięcie Lady Shannon (The Vanishing of the Lady Shannon) - w poszukiwaniu sekretów i zagadek musicie zajrzeć na osobne strony poradnika:
Wrak statku

Trzeci rozdział zaczniecie na ciemnej, mrocznej plaży. Waszym zadaniem będzie uruchomienie prądu, a następnie wydostanie się z tego mrocznego terenu.
Na tym terenie musicie rozwiązać kilka zagadek. Ich opis znajdziecie na osobnych stronach poradnika:

Warto zacząć od prądu. Na terenie obozu część rzeczy wymaga podłączenia do zasilania. Dopiero, gdy są podpięte do prądu można ich użyć.

We wraku statku jest dziura. Bez problemu możecie przez nią przejść.

Waszym zadaniem jest wejście na piętro, korzystając z drabiny. Pamiętajcie, że wrak jest krzywo umieszczony, przez co może to zaburzyć waszą percepcję i utrudnić poruszanie się po tym terenie.


Na górnej części statku znajdziecie dźwignie od zasilania. Musicie uruchomić je w odpowiedniej kolejności (przedstawionej na screenie powyżej), aby włączyć zasilanie.
Następnie możecie udać się do kajuty, z której wydobywa się dźwięk. Norah usłyszy swojego ukochanego, będzie to niestety tylko nagranie. Wokół odbiornika leży sporo dokumentów, które możecie przejrzeć, aby wczuć się w fabułę gry.

Jednym z ważniejszych elementów w tym pomieszczeniu jest maszyna z pływającymi kamieniami.

Waszym zadaniem jest ułożenie kamieni tak, aby trwały w jednej linii. Będzie to idealne ułożenie jeśli wszystkie trzy lampki (po lewej stronie) zaświecą się na zielono.
Pierwsza część obozu

Po wyjściu ze statku spójrzcie w lewo. Znajdziecie tam kolejną dźwignię, którą musicie uruchomić.

Ta dźwignia przywróci zasilanie w pierwszej części obozu.

Koło beczek znajdziecie jednak kolejną dźwignię. Musicie ją przełączyć, aby przywrócić zasilanie w ostatniej części obozu. W ten sposób dostarczycie prąd do całego tego terenu. Dzięki czemu stanie się bardziej przejrzysty i mniej mroczny.


Na terenie obozu znajdziecie wiele notatek, zdjęć, nagrań oraz rożnego typu dokumentów. Pomogą one zagłębić się Wam w historię bohaterów.
Druga część obozu


Gdy miniecie pierwszą część obozu dotrzecie do tej znacznie ciekawszej. W drugiej części znajdziecie informacje do zagadek, które musicie rozwiązać w tym rozdziale gry.

Ważną informacją są slajdy (projektor włączy się dopiero, gdy uruchomisz wszystkie dźwignie). Dzięki nim dowiecie się jak rozwiązać ostatnią zagadkę dostępną na tym poziomie.

W tym namiocie znajdziecie również keyboard. Możecie na nim zagrać.
W tym momencie możecie zdobyć osiągnięcie!
Gdy zagracie melodie z pozytywki dostaniecie osiągnięcie - Na pewno wiesz to z przewodnika! (You looked that up in a guide!).
Wyjście

Po dokładnej eksploracji dolnej części obozu wejdźcie na samą górę. Tam czeka was zagadka, dokładnie opisaliśmy ją na oddzielnej stronie poradnika (Otwarcie przejścia). Po wykonaniu zagadki otworzy się kolejna droga, którą musicie przejść.

Waszym oczom ukaże się kamienne przejście. Nie bójcie się, nic się Wam nie stanie.

Ostatecznie dotrzecie do monolitu z czterema klawiszami. Kliknijcie je po kolei, a po zejściu ponownie na ziemię wyjdźcie z obozu. To zakończy ten rozdział gry.
0
- Call of the Sea - poradnik do gry
- Call of the Sea: Solucja
- Call of the Sea: Opis przejścia
- Call of the Sea: Wszystkie zadania - lista
- Call of the Sea: Prolog, Rodzinna pamiątka - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Rozdział 1, 74 mile na wschód od Otaheité - solucja
- Call of the Sea: Rozdział 2, Ekspedycja Everharta - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Rozdział 3, Zaginięcie Lady Shannon - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Rozdział 4, Niezły występ - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Rozdział 5, Zatopione - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Rozdział 6, Fhalgof'n - solucja, opis przejścia
- Call of the Sea: Opis przejścia
- Call of the Sea: Solucja
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.