Call of the Sea: Samo przez się - osiągnięcie; jak zdobyć?
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Call of the Sea znajdziecie opis osiągnięcia, które możecie zdobyć w Rozdziale 6 - FHALGOF'N' (Fhalgof'n). Opisaliśmy lokację klucza, którego zdobycie zapewni Wam zdobycie osiągnięcia Samo przez się (Meta-reference).
Na tej stronie znajdziecie jedynie wskazówki do osiągnięcia - w poszukiwaniu sekretów i solucji zadania Rozdział 6 - FHALGOF'N' (Fhalgof'n) musicie zajrzeć na osobne strony poradnika:
- Zatopione - solucja
- Notatki
- Wpisy do dziennika
- Sekrety
- Malowidła ścienne
Wybór zakończenia
W grze dostępne są dwa zakończenie:
- Zaakceptuj swój los i zostaw Harry'ego;
- Odrzuć swój los i wróć do domu.
Aby dotrzeć do klucza musicie wybrać "Zaakceptuj swój los i zostaw Harry'ego"
Klucz



Wybierając to zakończenie traficie na długą, ciemną kamienną ścieżkę. Przed pierwszym kamiennym pierścieniem idź w lewo. Trafisz na niewidzialną ścieżkę prowadzącą do unoszącego się kamienia i klucza. Po zdobyciu osiągnięcia bezpiecznie wróć na teren głównej ścieżki i idź, aż do końca, aby zobaczyć zakończenie.
0
- Call of the Sea - poradnik do gry
- Call of the Sea: Poradnik do gry
- Call of the Sea: Aneks
- Call of the Sea: Wymagania sprzętowe
- Call of the Sea: Sterowanie
- Call of the Sea: Długość gry
- Call of the Sea: Spolszczenie - polska wersja językowa
- Call of the Sea: Osiągnięcia - lista
- Call of the Sea: Na pewno wiesz to z przewodnika - osiągnięcie; jak zdobyć?
- Call of the Sea: Oczami Naacalów - osiągnięcie; jak zdobyć?
- Call of the Sea: Samo przez się - osiągnięcie; jak zdobyć?
- Call of the Sea: Aneks
- Call of the Sea: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.