Call of the Sea: Prąd - zagadka, rozdział 3
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Call of the Sea znajdziecie rozwiązanie zagadki z prądem dostępnej w Rozdziale 3 - Zaginięcie Lady Shannon (The Vanishing of the Lady Shannon). Opisaliśmy jak odpowiednio ustawić dźwignie, aby włączyć prąd.
Wejście na statek

Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań na tym terenie warto wejść pierw do wraku statku. Po jego lewej stronie jest dziura, którą możecie bezproblemowo dostać się do środka.

Waszym kolejnym zadaniem będzie wejście po drabinie na górną cześć statku.
Zasilanie

Idąc na lewo od drabiny ujrzycie dźwignie od zasilania. To dość łatwe zadanie, musicie po prostu uruchomić jej w prawidłowej kolejności.
Prawidłowa kolejność opuszczania dźwigni to:
- Trzecia od lewej;
 - Druga od lewej;
 - Czwarta od lewej;
 - Pierwsza od lewej.
 
Pierwsza dźwignia

Poza uruchomieniem zasilania musicie jeszcze przekazać prąd do pozostałych miejsc. Zacznijcie od dźwigni zaraz obok zasilania. Po prostu pociągnijcie ją w dół.
Druga dźwignia

Drugą dźwignię znajdziecie po wyjściu z wraku statku. Wystarczy spojrzeć w lewo, a zobaczycie małą dźwignię. Uruchomienie jej dostarczy zasilanie do pierwszej części obozu.
Trzecia dźwignia

Ostatnia dźwignia znajduje się w pierwszej części obozu, zaraz przy beczkach leżących w namiocie. Gdy ją przełączycie zasilanie dotrze do drugiej części obozu.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
