Call of the Sea: Prolog, Rodzinna pamiątka - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do gry Call of the Sea znajdziecie opis 1 etapu rozgrywki, Prologu - Rodzinna pamiątka (A Family Heirloom). Opisaliśmy tutaj wszelkie interakcje, które musicie wykonać, aby ukończyć zadania na statku i dostać się do dżungli.
Na tej stronie znajdziecie jedynie solucję zadania Prolog - Rodzinna pamiątka (A Family Heirloom) - w poszukiwaniu sekretów i zagadek musicie zajrzeć na osobne strony poradnika:
Sen

Grę rozpoczniecie od krótkiej podwodnej sekwencji. To jedynie sen bohaterki, nie przejmujcie się brakiem tlenu ani żadnymi innymi zagrożeniami.

Musicie pamiętać, że postać płynie w kierunku, w którym kierujecie kamerę. W ten sposób łatwo wpaść na jakieś skały bądź inne przeszkody. Bohaterce jednak nic się nie stanie, po prostu kontynuuje podróż, gdy wypłynie spomiędzy przeszkód.


Waszym zadaniem jest stałe podążanie do przodu, aż do końca jaskini. Na swojej drodze ujrzycie różne elementy, nie pasujące do podwodnego krajobrazu, np. ramki na zdjęcia czy też szachownicę. Nie możecie jednak zbadać tych obiektów. Postać jednak będzie je komentować próbując zrozumieć co się dzieje.

Aby wydostać się z koszmaru musicie dotrzeć do fotela, na którym znajduje się pozytywka. Gdy spróbujecie ją chwycić kobieta obudzi się ze snu.
Kajuta

Po przebudzeniu postać oznajmi, że to nie jej pierwszy taki koszmar. Miewa takie od pewnego czasu. Zwróci Waszą uwagę na stan swoich dłoni. To bardzo ważny element, który warto zapamiętać.


Zacznijcie od rękawiczek, dzięki nim bohaterka będzie czuła się bardziej komfortowo. Rękawiczki leżą na biurku, pomiędzy dziennikiem, a walizką.
Bez rękawiczek nie opuścicie kajuty.

Kolejnym ważnym przedmiotem jest dziennik Norah. To istotna rzecz ze względu mechanikę rozgrywki. W dzienniku bohaterka zapisywać będzie nie tylko informacje o świecie, ale również o sekretach i zagadkach.

Ostatnim ważnym przedmiotem jest klucz. Znajdziecie go w walizce. Walizkę otworzycie używając specjalnego kodu. Opis rozwiązania tej zagadki znajdziecie na stronie - Rozdział 1 - Rodzinna pamiątka (A Family Heirloom) - Kod do walizki.


Po otwarciu walizki musicie przyjrzeć się zdjęciu po lewej stronie. Podnieście je i obróćcie w dłoniach. Z tyłu znajduje się klucz, który musicie wziąć ze sobą, na wyprawę.
Po zebraniu tych przedmiotów możecie wyjść z kajuty i przejść do rozdziału Rozdział 1 - 74 mile na wschód od Otaheité (74 Miles East of Otaheité).
0
- Call of the Sea - poradnik do gry
- Call of the Sea: Solucja
	
- Call of the Sea: Opis przejścia
		
- Call of the Sea: Wszystkie zadania - lista
 - Call of the Sea: Prolog, Rodzinna pamiątka - solucja, opis przejścia
 - Call of the Sea: Rozdział 1, 74 mile na wschód od Otaheité - solucja
 - Call of the Sea: Rozdział 2, Ekspedycja Everharta - solucja, opis przejścia
 - Call of the Sea: Rozdział 3, Zaginięcie Lady Shannon - solucja, opis przejścia
 - Call of the Sea: Rozdział 4, Niezły występ - solucja, opis przejścia
 - Call of the Sea: Rozdział 5, Zatopione - solucja, opis przejścia
 - Call of the Sea: Rozdział 6, Fhalgof'n - solucja, opis przejścia
 
 
 - Call of the Sea: Opis przejścia
		
 
 - Call of the Sea: Solucja
	
 
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
