Call of the Sea: Murale - zagadka, rozdział 4
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Call of the Sea znajdziecie rozwiązanie zagadki z muralami, dostępnej w Rozdziale 4 - Niezły występ (Quite a Show). Opisaliśmy jakie symbole uruchomić, aby otworzyć dostęp do wodospadu. To niezbędne, aby uruchomić zasilanie.
1 mural

Rozdział: 4 - Niezły występ
Lokalizacja: Na szycie góry.

Ten mural znajduje się na szczycie góry, na samym środku otwartego terenu.
2 mural

Rozdział: 4 - Niezły występ
Lokalizacja: Na szycie góry.

Ten mural znajdziecie po lewej stronie, na samym szczycie góry.
3 mural

Rozdział: 4 - Niezły występ
Lokalizacja: Na szycie góry.

Ten mural znajdziecie po prawej stronie, na samym szczycie góry.
4 mural

Rozdział: 4 - Niezły występ
Lokalizacja: Zaraz za namiotem, na szycie góry.

Ten mural znajduje się za namiotem. Aby się do niego dostać musicie zejść po schodach znajdujących się po lewej stronie.
Wskazówka

Rozdział: 4 - Niezły występ
Lokalizacja: Na szczycie góry.

Wskazówkę do ułożenia symboli znajdziecie w pustym, kamiennym basenie.
Ułożenie


Zacznijcie od muralu ułożonego najbliżej, musicie kliknąć lewy klawisz, który w tej pozycji może wydawać się tym górnym.


Dokładnie przyglądaj się znakom na muralach. Gdy zobaczysz ten, z symbolem pośrodku, użyj prawego klawisza.
Gdy dotrzecie do muralu z symbolem po prawej stronie powinniście kliknąć górny klawisz.


Ostatni mural powinien mięć uruchomiony dolny klawisz.
Wodospad

Gdy uruchomisz wszystko poprawnie Norah zwróci uwagę na wodospad, który umożliwi uruchomienie turbiny.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.