Ważne miejsca w dzielnicy w Beat Cop
Ulica w Beat Cop posiada wiele sklepów i miejsc, o ktorych musisz pamiętać w czasie swojej pracy krawężnika. Prezentujemy spis ważniejszych miejsc!
Aktualizacja:

Na całej ulicy jest wiele ciekawych miejsc, które możesz odwiedzić, a które czasem będziesz musiał np. obserwować. Poniżej znajdziesz krótki opis wielu lokacji, jeśli patrolowałbyś od lewego krańca ulicy do prawego według numeracji:
607 - Butik BUTIQUEnal oraz kawiarnia Hard Rick Cafe. W tych miejscach nie możesz dokonywać żadnych zakupów, za to będziesz miał tam do wykonania kilka zadań w ciągu swojej służby.
609 - Pizzeria u Louie. Nieoficjalna siedziba mafii. W środku i przed restauracją będą czekać ich członkowie z nowymi zadaniami dla ciebie. W środku możesz też zjeść smaczną pizze, która odnowi ci staminę.
611 - Sklep monopolowy prowadzony przez Iwana. Ulubione miejsce drobnych złodziejaszków, będziesz często wzywany do tego miejsca.
613 - Porno buda (Peep Show) prowadzona przez Froggy oraz sklep z biżuterią Karin's Jewlery. Tutaj będzie przynajmniej jeden napad z bronią w ręku podczas gry oraz kilka kradzieży.
615 - Sklep spożywczy u Adamskiego i budka z Hot-Dog'ami. Tej przyjazny, choć skąpy Żyd będzie często prosił cię o pomoc w związku z małymi kradzieżami. Choć to spożywcza, nie będziesz miał tam co kupić. Około południa przed jego sklepem będzie otwarta buda z jedzeniem gdzie za 3 dolary kupisz smacznego fastfood'a (+1 do staminy).
617 - Warsztat samochodowy Matthias'a. Choć nie możesz wchodzić do tego lokalu. To będzie z nim związanych kilka zadań.
619 - pusta działka. Czasem niektórzy cię naprowadzą na to miejsce mówiąc, że jest to puste obszar miedzy 617 a 621. Pośrodku jest mała blaszana buda. Będzie tutaj załatwionych kilka szemranych interesów.
621 - Apteka u Krank'a. Niemiecki właściciel często pomoże naszemu bohaterowi dostarczając konkretnych leków do niektórych zadań.
627 - Jadłodajnia/diner Moonwalk. Prowadzi go bardzo przyjacielska kobieta o imieniu Norma. Możesz u niej liczyć na darmowe śniadanie i lunch jeśli masz dobre relacje z ludnością. Poza tym możesz zjeść obiad po południu za 30$.
629 - Kościół. Ksiądz Mushroom, prowadzi to miejsce. Możesz tutaj dokonać "datku" na rzecz Mafii lub Gangu i polepszyć swoje relację z nimi. Będziesz miał tutaj kilka wezwań i jedno dłuższe zadanie.
631 - To pralnia u Harrego oraz sklep z pączkami Makefat You'Butts. Najczęściej będziesz zaglądał tutaj po darmowe pączki.
633 - Na samym końcu jest sklep Hi-Fi z różnymi telewizorami, radioodbiornikami itp. Jest tutaj też Lombard (Pawn Shop) w którym przebywa Jerran, przywódca lokalnego Gangu czarnych. W tej okolicy kręci się wielu jej członków, którzy mogą dać ci ciekawe zlecenia.
Komentarze czytelników
hinson Generał
Dzień szósty misja z białym Vanem jest zabugowana. Grałem chyba z 10 razy i ani razu nie było tam tego samochodu. Chyba czas na wydanie nowego patcha przez twórców który to naprawi!
Haako Legionista
@hinson - Szkoda, bo u mnie ta misja działa bez problemu...
Za to dnia 15 jest napad i strzelanina pod jubilerem. Tylko, że jak podchodzę po informacji od Centrali, to skrypt wykrywa sytuację jakby po strzelaninie. Ludzie mnie chwalą, a w tym czasie podjeżdża van, przestępcy sobie wchodzą do jubilera i wychodzą bez przeszkód. Dostaje bonus od ludzi ale na koniec dnia mam minus za brak reakcji. Dopiero za za którymś razem oszukałem skrypt i udało mi się jakoś ich załatwić.
carsonix Chorąży
Panowie, czy wiadomo ile jest tych "dni" czyli etapów?
CogitoViator Legionista
Ja wiem, że ten poradnik jak i gra mają już swoje lata, ale niestety jest w nim kilka błędów. Zresztą gra niestety też ma bugi, a przynajmniej u mnie występowały w wersji Steamowej. Gram sobie w to okazyjnie, więc nie pamiętam jak z początkiem, ale to co pamiętam:
Dzień 15: Po tym jak uratujemy psa z pożaru przed blokiem zagada nas sąsiadka o przyczynę pożaru. Podejrzewa, że pewnie "tak jak pół roku wcześniej" jej sąsiadka, alkoholiczka zasnęła z petem. Obok stoi dziecko tej alkoholiczki, bez matki. Musimy znaleźć matkę, która jest w aptece Kranka. Możemy ją posłać na odwyk (ja tak zrobiłem) albo bodajże aresztować. Nie widziałem jednak żadnych efektów tego.
Dzień 17: "Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego." - Ja zacząłem przeszukiwanie od tego po prawej i jej tam nie było. Był w tym po lewej. Więc albo jest to losowe, albo zawsze jest "w tym drugim".
Dzień 21: "Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy" - U mnie był na zachodniej stronie, pod 605, a przy drugim podejściu pod 613. Być może jest to losowe, albo autor poradnika pomylił kierunki, bo dalej napisał: "Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601." 601 znajduje się na zachodnim krańcu rejonu.
Ostrzeżenie o potencjalnych bugach:
Dzień 20: Nie wchodzić po południu do Moonwalk zanim nie zagada nas człowiek senatora. Trzy razy mi się zdarzyło, że wyszedłem z Dinera, pojawił się człowiek senatora abyśmy weszli do dinera, ale Kelly się nigdzie nie rusza. Nie można nic zrobić, poza restartem dnia
Dzień 21: Gdy podejrzany wyjdzie z butiku i go zgłosimy, śledząc go musimy stanąć pod samym autem podejrzanego, dosłownie przy przednich drzwiach. Gdy stałem "za" samochodem gra mi tego nie zaliczyła i musiałem resetować dzień.
Dzień 21: Po rozbrojeniu bomby przechodnie przestali się ruszać, a Kelly przy próbie pójścia w stronę warsztatu staje i zamiera. Udało mi się to rozwiązać najpierw zostając pod apteką aż nie dostaniemy info, że paczka czeka w kościele. Po odebraniu paczki, jeśli chcemy ją oddać Yablonskiemu albo Mafii, to biegniemy jak najdalej na zachód, aż Kelly się zatrzyma przy warsztacie. Klikamy aby Kelly przebiegł dosłownie kilka kroków na zachód. Nic się nie dzieje, ale spada mu stamina. Gdy spadnie do zera uruchomi się animacja zmęczenia, po której Kelly podejdzie te kilka kroków. Jeśli zrobimy tak z 3-4 razy, to w końcu miniemy warsztat i będziemy mogli normalnie biegać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
