Mandaty i interwencje w Beat Cop

Każdy policjant posiada obowiązki, które musi wykonywać każdego dnia. Mandaty, patrole, łapanie przestępców – to chleb powszedni Beat Cop. Dowiedz się więcej, jakie dokładnie prace musisz wykonywać w Beat Cop.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Mandaty to twój chleb powszedni. Będziesz często musiał wypisać ich określoną ilość, aby zaliczyć dzienną normę. Jeśli podwoisz ich ilość, otrzymasz bonus w postaci gotówki i mały bonus do szacunku u Policji. Nie musisz wzywać holownika do każdego ukaranego samochodu. Chyba, że masz jasne wytyczne. Używanie holownika jednak pozwala zwolnić miejsce dla innego samochodu, któremu możemy wystawić mandat. Pamiętaj, że liczba wykroczeń na jednym mandacie nie ma wpływu na ich ogólną liczbę. Liczy się tylko, ile papierków zostawiłeś pod wycieraczką samochodu. Mamy trzy rodzaje wykroczeń, za które będziemy ścigać kierowców.

Wszystkie pojazdy oznaczone zielona strzałką podchodzą pod wypisanie mandatu. Tylko szary Van oznaczony czerwoną strzałką stoi zgodnie z przepisami. - Mandaty i interwencje w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Wszystkie pojazdy oznaczone zielona strzałką podchodzą pod wypisanie mandatu. Tylko szary Van oznaczony czerwoną strzałką stoi zgodnie z przepisami.

Parkowanie. Najczęstsze wykroczenie i najprostsze do zrealizowania. Gra na początku tłumaczy nam, że najpierw musimy sprawdzić parkometr, ale to strata czasu. To jeden z 3 wyznaczników, które są podstawą do wypisania mandatu. Kiedy zobaczysz, że parkometr jest czerwony, to dla ciebie "zielone światło" do wypisania mandatu. Nie musisz go sprawdzać, możesz od razu przystąpić do wypisywania mandatu. Każdy samochód parkujący choć małą częścią na białym polu "No parking" kwalifikuje się do wypisania mandatu z miejsca. Oprócz tego zobaczysz, że część samochodów, parkuje na całej długości ulicy. Jeśli ktoś parkuje, tam gdzie nie ma parkometru w obrębie jego miejsca postoju, to też zalicza się do niedozwolonego parkowania. Oprócz tego są też specjalne dni lub wytyczne.

Są proste sposoby namierzania wykroczeń za nieprawidłowe światła (w górnej części screena - iskrzące reflektory) oraz za nieprzepisowe opony (dolna część -wyraźne ślady opon). - Mandaty i interwencje w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Są proste sposoby namierzania wykroczeń za nieprawidłowe światła (w górnej części screena - iskrzące reflektory) oraz za nieprzepisowe opony (dolna część -wyraźne ślady opon).

Opony i światła. Najbardziej uciążliwy typ wykroczeń, bo zajmujący dużo czasu. Najpierw klikasz na żądany samochód i wybierasz odpowiednią opcję. W notesie masz wskazówki jakie opony/światła podchodzą pod złamanie przepisów. Jack zacznie sprawdzać każdą oponę/lampę po kolei. Jeśli znajdziesz już jedną zużytą opnę/pęknięte światło to możesz przerwać oględziny i przejść do wypisania mandatów. Jednak za światła można wypisać mandat trochę szybciej, jak w wypadku parkowania. Otóż, patrolując ulicę, przyglądaj się każdemu pojazdowi i patrz na ich reflektory z przodu i tyłu. Jeśli skrzą się, wypadają z nich małe fajerwerki wielkości kilku pikseli, możesz śmiało wypisać mandat za światła bez oględzin. Przy oponach jest podobny "skrót". Samochody z wątpliwymi oponami, zostawiają ślady w bardzo widoczny sposób przy parkowaniu. Jeśli widzisz takie czarne paski za samochodami, to również możesz wlepić mandat bez oglądania każdej z opon.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

1

Beat Cop

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-04-08
23:26

hinson Generał

Dzień szósty misja z białym Vanem jest zabugowana. Grałem chyba z 10 razy i ani razu nie było tam tego samochodu. Chyba czas na wydanie nowego patcha przez twórców który to naprawi!

Komentarz: hinson
2017-04-11
09:16

Haako Legionista

Haako

@hinson - Szkoda, bo u mnie ta misja działa bez problemu...
Za to dnia 15 jest napad i strzelanina pod jubilerem. Tylko, że jak podchodzę po informacji od Centrali, to skrypt wykrywa sytuację jakby po strzelaninie. Ludzie mnie chwalą, a w tym czasie podjeżdża van, przestępcy sobie wchodzą do jubilera i wychodzą bez przeszkód. Dostaje bonus od ludzi ale na koniec dnia mam minus za brak reakcji. Dopiero za za którymś razem oszukałem skrypt i udało mi się jakoś ich załatwić.

Komentarz: Haako
2017-04-13
02:55

carsonix Chorąży

Panowie, czy wiadomo ile jest tych "dni" czyli etapów?

Komentarz: carsonix
2025-06-17
15:30

CogitoViator Legionista

CogitoViator

Ja wiem, że ten poradnik jak i gra mają już swoje lata, ale niestety jest w nim kilka błędów. Zresztą gra niestety też ma bugi, a przynajmniej u mnie występowały w wersji Steamowej. Gram sobie w to okazyjnie, więc nie pamiętam jak z początkiem, ale to co pamiętam:

Dzień 15: Po tym jak uratujemy psa z pożaru przed blokiem zagada nas sąsiadka o przyczynę pożaru. Podejrzewa, że pewnie "tak jak pół roku wcześniej" jej sąsiadka, alkoholiczka zasnęła z petem. Obok stoi dziecko tej alkoholiczki, bez matki. Musimy znaleźć matkę, która jest w aptece Kranka. Możemy ją posłać na odwyk (ja tak zrobiłem) albo bodajże aresztować. Nie widziałem jednak żadnych efektów tego.

Dzień 17: "Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego." - Ja zacząłem przeszukiwanie od tego po prawej i jej tam nie było. Był w tym po lewej. Więc albo jest to losowe, albo zawsze jest "w tym drugim".

Dzień 21: "Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy" - U mnie był na zachodniej stronie, pod 605, a przy drugim podejściu pod 613. Być może jest to losowe, albo autor poradnika pomylił kierunki, bo dalej napisał: "Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601." 601 znajduje się na zachodnim krańcu rejonu.

Ostrzeżenie o potencjalnych bugach:

Dzień 20: Nie wchodzić po południu do Moonwalk zanim nie zagada nas człowiek senatora. Trzy razy mi się zdarzyło, że wyszedłem z Dinera, pojawił się człowiek senatora abyśmy weszli do dinera, ale Kelly się nigdzie nie rusza. Nie można nic zrobić, poza restartem dnia

Dzień 21: Gdy podejrzany wyjdzie z butiku i go zgłosimy, śledząc go musimy stanąć pod samym autem podejrzanego, dosłownie przy przednich drzwiach. Gdy stałem "za" samochodem gra mi tego nie zaliczyła i musiałem resetować dzień.

Dzień 21: Po rozbrojeniu bomby przechodnie przestali się ruszać, a Kelly przy próbie pójścia w stronę warsztatu staje i zamiera. Udało mi się to rozwiązać najpierw zostając pod apteką aż nie dostaniemy info, że paczka czeka w kościele. Po odebraniu paczki, jeśli chcemy ją oddać Yablonskiemu albo Mafii, to biegniemy jak najdalej na zachód, aż Kelly się zatrzyma przy warsztacie. Klikamy aby Kelly przebiegł dosłownie kilka kroków na zachód. Nic się nie dzieje, ale spada mu stamina. Gdy spadnie do zera uruchomi się animacja zmęczenia, po której Kelly podejdzie te kilka kroków. Jeśli zrobimy tak z 3-4 razy, to w końcu miniemy warsztat i będziemy mogli normalnie biegać.

Komentarz: CogitoViator

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl