Tydzień 2 służby w Beat Cop

Na tej stronie dowiesz się, jak wykonać wszystkie zadania w Beat Cop w drugim tygodniu! Jak rozpracować sekciarzy i jak pomóc księdzu z jego nałogiem? Drugi tydzień w Beat Cop to mnóstwo ciężkiej, policyjnej roboty!

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Dzień 8

Nie wszyscy dzisiaj będą zwracać uwagę na znak Zakaz parkowania. Mimo to na bieżąco czyść ulicę, ponieważ Ratusz sprawdzi okolicę. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Nie wszyscy dzisiaj będą zwracać uwagę na znak "Zakaz parkowania". Mimo to na bieżąco czyść ulicę, ponieważ Ratusz sprawdzi okolicę.

Sierżant ma dla ciebie specjalne zadanie: Całkowity zakaz parkowania na całej długości ulicy - wszystkim wlepiasz mandaty i odholowujesz każdy samochód. Ulica ma być pusta aż do wizyty gościa. Ludzie będą parkować co jakiś czas, więc na bieżąco patroluj całą ulicę. Między 10 a 12 AM pod kościołem zajdą dwa czarne auta. Wypisz mandaty i odholuj oba, a dopiero wtedy przejdź do innych zadań. Sierżant bardzo się zdenerwuje jak otrzyma informację o zaparkowanych samochodach.

Jeśli pogadasz z kolegami, dowiesz się paru rzeczy odnośnie Mafii. Możesz zajść do pizzerii aby podzielić się tymi informacjami. Mafia doceni, że ich powiadomiłeś. Dzięki temu zyskasz +50$, +5 u Mafii oraz -5 u Policji.

Pod pizzerią otrzymasz zadanie demontażu podsłuchów, podłożonych pod budki telefoniczne - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Pod pizzerią otrzymasz zadanie demontażu podsłuchów, podłożonych pod budki telefoniczne. Są to małe czarne skrzyneczki obok tychże budek. Kiedy zbierzesz wszystkie trzy zwróć je do pizzerii, ale po drodze zatrzyma cię członek Gangu. Możesz wybrać komu zwrócić te podsłuchy. Wtedy otrzymasz 100$ i +/-10 odpowiednio u Mafii oraz Gangu.

Oprócz kilku złodziei sklepowych w ciągu dnia, dostaniesz cynk o możliwym napadzie na sklep jubilerski - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Oprócz kilku złodziei sklepowych w ciągu dnia, dostaniesz cynk o możliwym napadzie na sklep jubilerski. Zajdź pomiędzy 613 a 615 i uprzedź właścicielkę. Po południu otrzymasz informację o podejrzanym szarym vanie dostawczym. Od razu udaj się pod 607, zwłaszcza jeśli wypatrzysz go na ulicy. Trzech napastników najpierw wejdzie do butiku. Poczekaj na nich na zewnątrz. Kiedy wyjdą, wyciągnij na broń (rewolwer zostanie podświetlony, kliknij na niego). W tym momencie celownik będzie krążyć nad napastnikiem - kliknij przycisk myszy, kiedy celownik znajdzie się na jego ciele. Powstrzymaj wszystkich trzech i pamiętaj, że każdy z nich odda kilka niecelnych strzałów zanim cię trafi. Nie stresuj się i wybierz odpowiedni moment na strzał. Jeśli uda ci się powstrzymać napad, to otrzymasz dużo punktów szacunku u ludności oraz trochę mniej u policji.

Dzień 9

Priorytetem będzie zabezpieczenie miejsca zbrodni. Zabity naprowadzi cię na nowe dowody w twojej sprawie. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Priorytetem będzie zabezpieczenie miejsca zbrodni. Zabity naprowadzi cię na nowe dowody w twojej sprawie.

Dzisiejsze wytyczne to wystawić mandaty za światła w ilości 5 oraz zaliczyć patrol poranny i popołudniowy. Kiedy rozpoczniesz służbę, otrzymasz wezwanie do ciała denata obok warsztatu. Zabezpiecz miejsce morderstwa. Okaże się, że zmarły ma związek z głównym wątkiem fabularnym. Kiedy skończysz rozmowę z koronerem, porozmawiaj z bezdomnym, który wskaże na miejsce zamieszkania byłej już żony zmarłego. Porozmawiaj z panią Hooks pod 615/6. Nie będzie w stanie z tobą zamienić słowa, ale poprosi o spotkanie następnego dnia.

Otrzymasz wezwanie do nieprzytomnego człowieka za sklepem Hi-Fi - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Otrzymasz wezwanie do nieprzytomnego człowieka za sklepem Hi-Fi. Spróbuj pomóc ćpunowi, ale skończy się na wezwaniu karetki. Otrzymasz drugie wezwanie, tym razem koło kościoła. Będzie tam ksiądz na głodzie narkotykowym i poprosi cie o jakieś lekarstwa lub inne tabletki. Podjedź do apteki Kranka. Po krótkiej rozmowie otrzymasz lek. Wróć do księdza i postaraj się zaaplikować lek albo go ocucić, żeby sam to zrobił. Dowiesz się, że panowie z lombardu maja coś do powiedzenia w tej sprawie. Gangsterzy wskażą na konkretną osobę, niejakiego Tray'a, który kręci się w okolicy monopolowego. Kiedy cię zobaczy ucieknie do sklepu i zniknie, korzystając z tylnego wejścia. Po rozmowie z Iwanem, podejdź do bezdomnego obok sklepu. Tam zdradzi ci kryjówkę Tray'a - jest kilka kroków stąd w śmietniku. Tray zobowiązuje ci pomóc, ale dopiero następnego dnia. Bądź pod warsztatem o 9 rano.

Mafia będzie dzisiaj zbierać haracze w aptece Kranka oraz sklepie z biżuterią u Kariny - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Mafia będzie dzisiaj zbierać haracze w aptece Krank'a oraz sklepie z biżuterią u Kariny. Pamiętaj, że niezareagowanie mocno odbije się na szacunku u Policji. Natomiast przepędzenie Mafii mocno pogorszy twoje relacje z nimi, a drugiej strony w niewielki sposób wpłynie na twoich kolegów oraz ludność.

W między czasie Gangster zleci Ci odbiór tajemniczej walizki. Leży ona na pustej działce, tam gdzie było rano ciało. W środku jest bomba! Możesz zostawić ją i uciec albo spróbować ją rozbroić - przetnij czerwony kabel. Masz teraz do wyboru: oddać Policji i otrzymać trochę punktów relacji z nimi, albo zwrócić Gangowi, za co dostaniesz 50$.

Dzień 10

Odpowiednio wcześniej dowiesz się o poszukiwanym samochodzie. Zazwyczaj znajdziesz go pod pizzerią. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Odpowiednio wcześniej dowiesz się o poszukiwanym samochodzie. Zazwyczaj znajdziesz go pod pizzerią.

Dzisiaj twoja norma to wystawić 7 mandatów za parkowanie. Policja poluje dzisiaj na samochód należący do Mafii. Podano wszystkim konkretny model, kolor i numer tablic rejestracyjnych. Zazwyczaj w środku dnia, otrzymasz informację z centrali, że podejrzany samochód zmierza na twój rewir. Najczęściej parkuje w pobliżu pizzerii, pod numerami 605-609. Sprawdź tablice i dopiero wtedy przeszukaj auto. Inna możliwość to po prostu nie interesować się tym pojazdem, ale w ten sposób tylko stracisz szacunek u kolegów i przełożonych.

Miejsca gdzie znajdziesz mak (pusta działka i przed wejściem do 625) oraz sierść kota (pod sklepem monopolowym). - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Miejsca gdzie znajdziesz mak (pusta działka i przed wejściem do 625) oraz sierść kota (pod sklepem monopolowym).

Jeśli wykonałeś wczorajsze zadnie związane z księdzem i zakończyłeś cały ciąg wydarzeń rozmową z Tray'em, to będzie on czekał na ciebie koło warsztatu około 9 rano. Przekaże ci informację o kucharzu pod 603/10, nazwisko Black. Po krótkim dialogu udaj się do pralni. Chińczyk potrafi zrobić odpowiedni "wywar", ale potrzebuje kilku składników: sierść kota i 3 sztuki maku. Pierwszy kwiat jest przed 625, a dwa pozostałe na pustej działce; obok wraku samochodu i wyżej, koło blaszanej chaty. Sierść odpowiedniego kota znajdziesz przed sklepem monopolowym Iwana pod 611. Wróć o 4 PM do pustej działki i wejdź do blaszanej budy. Po ugotowaniu mikstury udaj się od księdza, dzięki czemu pomożesz mu przygotować się do spotkania z innymi duchownymi.

Wątek główny: Spróbuj porozmawiać z panią Hooks pod 615/6. Dowiesz się, że dzisiaj załatwia sprawy związane z pogrzebem. Przyjdź pod ten adres następnego dnia. W między czasie, przepytaj wszystkich sklepikarzy o Lester'a. Każdy powie ci coś ciekawego na jego temat. Otrzymasz też informację, że Yablonski chce z tobą rozmawiać. Udaj się do najbliższej budki telefonicznej i posłuchaj co ma do powiedzenia. Otrzymasz też informację od centrali, że twoja córka Dina chcę się z tobą spotkać o 2 PM w pizzerii. Poznasz tam reporterkę, która jest zainteresowana sprawą senatora i oferuje obustronną pomoc.

Pod pornobudą możesz podjąć zadanie od gangstera. Masz śledzić faceta w garniturze, który wyjdzie z 633 i zabrać pozostawioną przez niego walizkę w jednym z zaułków. Potem zaczepi cię członek mafii. Możesz zdecydować, czy być lojalnym wobec zleceniodawcy lub przekazać walizkę Mafii. Odpowiednio otrzymasz i stracisz po 15 punktów szacunku u każdej ze stron.

Louie poprosi cię o pomoc przy rozładunku - masz pilnować jego towaru przed wścibskimi dzieciakami. Łatwe zadanie, bo musisz tylko stać przy skrzynkach przez krótki okres czasu. Wrośnie szacunek o 5 punktów u Mafii oraz właściciel wręczy Ci 20$. Otrzymasz też w losowych momentach dnia trzy wezwania do sekciarzy zakłócających porządek. Wystarczy do nich podejść.

Dzień 11

Masz dzisiaj sporo pracy: 12 dowolnych mandatów. Poza tym możesz zajść dzisiaj do pani Hooks, która da ci więcej informacji na temat Lester'a i wskaże na nowe ogniwo - Angie. Możesz przepytać o nią wszystkich sklepikarzy, ale dopiero za kilka dni sprawa ruszy.

Myśli samobójcze i benzyna to złe połączenie. Oczyść chodnik z samochodów przed kościołem dla straży pożarnej, a potem poszukaj osób, które znają nieszczęśnika. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Myśli samobójcze i benzyna to złe połączenie. Oczyść chodnik z samochodów przed kościołem dla straży pożarnej, a potem poszukaj osób, które znają nieszczęśnika.

Dzisiaj czeka cię wyzwanie: otrzymałeś przymusową rolę negocjatora. Samobójca oblał się benzyna przed kościołem. Najpierw oczyść miejsce pod straż pożarną w razie podpalenia. Nie podchodź do schodów! Masz czas do 12, aby pomóc zażegnać sytuacji. Po chwili podejdzie znajomy człowieka na schodach i opowie ci jego historię. Możesz teraz przeszukać wskazane mieszkanie. Zadzwoń do sąsiadów w klatce 609. Wyważ drzwi siłą i przeszukaj wszystkie pomieszczenia i miejsca. Musisz znaleźć 3 przedmioty i w zabrać ze sobą. Następnie zadzwoń z budki telefonicznej do wspomnianego w rozmowach reportera. Wróć pod kościół i pogadaj z nową osobą. Zebrane dowody przekonają tego reportera, aby znów zajął się sprawą. Znajomy samobójcy podejdzie go uspokoić i interwencja zostanie pozytywnie zakończona.

Z małych spraw: będzie dzisiaj kilku złodziei, bądź w gotowości z wysoką staminą. Otrzymasz zadanie od członka Gangu pod lombardem. Masz go ochraniać przed 3 PM. Sprowadza się to do stania pod blokiem i przepędzenia żołnierza Mafii. Gangster wynagrodzi cię 100$ oraz wzrośnie szacunek o 10 u Gangu i tyle samo stracisz u Mafii. Gdy będziesz kręcił się po rewirze, podejdzie do ciebie człowiek w szarym garniturze, który twierdzi, Mafia wydała na niego wyrok śmierci. Możesz mu pomóc i go zaaresztować, albo odmówić pomocy i donieść na niego w pizzerii.

Dzień 12

Poszukiwany samochód będzie stał w zachodniej części. Zajdź najpierw do jadłodajni a następnie aresztuj kierowcę, który przebywa w pralni. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Poszukiwany samochód będzie stał w zachodniej części. Zajdź najpierw do jadłodajni a następnie aresztuj kierowcę, który przebywa w pralni.

Sierżant chyba cię nie lubi. Masz przed sobą pracowity dzień: 10 mandatów za parkowanie, 5 odholowanych samochodów, dwa patrole (rano i popołudniu), a do tego poszukiwanie Vana o rejestracji zaczynającej się na NH. Będzie to kolorowy van w stylu hippie. Kiedy inny patrol namierzy podobny samochód, otrzymasz informację od centrali. Teraz wypatruj tego vana we wschodniej części, dalej niż apteka Krank'a. Sprawdź rejestrację i następnie zgłoś samochód przez radio. Zapytaj Normę w jadłodajni Moonwalk, czy czegoś nie widziała. Wskaże Ci pralnię. Kiedy Jack potwierdzi, że kierowca jest właścicielem podejrzanego pojazdu, aresztuje go i wezwie patrol.

Pod pizzerią otrzymasz zadnie, aby być pośrednikiem w wymianie między Mafią a Gangiem. Podejdź do lombardu i poinformuj o spotkaniu na pustej działce (619) o godzinie 4 PM. Możesz zostać do końca wymiany, albo postawić chłopaków na korzyść zabójcy Mafii, przez co otrzymasz aż 20 punktów poparcia u Mafii i tyle samo stracisz w oczach Gangu.

Pod lombardem otrzymasz zadanie, aby wystawić mandat i zmusić gangstera aby stawił się u szefa. Dostaniesz informacje o modelu samochodu, jakim jeździ. Podjedzie o godzinie 11 z minutami. Wystaw mandat i nie daj się sprowokować, tylko odeślij go do lombardu.

Wezwanie pod 625/4. Jest to były bokser. Masz rozkazy go aresztować ale będziesz miał też opcję mu pomóc. Najpierw podejdź pod wskazany adres. Na miejscu obiecaj żonie, że pomożesz jej mężowi. Teraz kieruj się do sklepu Monopolowego. Tam możesz przystąpić do aresztowania, czym zadowolisz przełożonych (wykonasz rozkazy). Możesz też mu pomóc i wstawić się za niego u Mafii. Porozmawiaj z Louie'm. Od teraz masz dług w liczbie dwóch przysług - aby go spłacić, musisz się podjąć dwóch zadań dla tej frakcji. Bokser będzie ci wdzięczny, a twój szacunek wśród mieszkańców wzrośnie, choć stracisz u Policji.

Dzień 13

Kiedy namierzysz zbierających się sekciarzy na miejsce spotkania, poczekaj aż wszyscy wejdą do klatki pod 633. Wtedy zacznij interweniować. - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Kiedy namierzysz zbierających się sekciarzy na miejsce spotkania, poczekaj aż wszyscy wejdą do klatki pod 633. Wtedy zacznij interweniować.

Szykuje się tego dnia duża akcja. Żadnych mandatów do wypisania. Masz się skupić na różnych działaniach, aby powstrzymać działania sekty - zerwać plakaty na całej długości ulicy, przepędzić nawoływaczów sekty, a na koniec zapobiec tragedii.

W ciągu dnia otrzymasz wezwanie do kościoła, gdzie mała dziewczynka z płaczem wyzna, że ktoś z jej rodziny mówi o samobójstwie. Okazuje się nim być jeden z kultystów. Sprawdź oba otrzymane adresy. Jeśli chwilę poczekasz, trafisz na jednego z nich. Śledź go, a zobaczysz, że zbiera się ich coraz więcej. Poczekaj aż wszyscy wejdą do tej samej klatki. Wtedy zadzwoń do losowego mieszkania, podsłuchaj co się dzieje i wyważ drzwi, aby powstrzymać ich przed zbiorowym samobójstwem.

Wątek główny: gangsterzy poinformują cię, że Angie się znalazła. Zajdź do lombardu, gdzie otrzymasz kolejne tropy. Angie poprosi cię, abyś stawił się u niej za dwa dni.

Zadanie od Mafii: przeszukać samochód jednego z ich członków. Czarny samochód parkuje przed 605 około 11-12. Wybierz odpowiednią opcję i rozpocznij minigierkę. Jak zwykle, towar jest ukryty pod kołem zapasowym. O 4 PM, staw się koło budki z Hot-Dogami, aby zdać relację: otrzymasz 50$ i +10 u Mafii.

Członek Gangu powiadomi cię, że jakiś detektyw jest przed lombardem i przeszukuje ich miejscówkę. Prosi, abyś się go pozbył. Namierz czarny sedan przed sklepem Hi-Fi/Lombardem. Wystaw mandat i odholuj jego samochód. Zrób to szybko, zanim cię zauważy. Dzięki temu unikniesz dużej straty w relacjach z policją. Otrzymasz za to spory bonus, bo aż +20 w oczach Gangu oraz 100$ jak zajdziesz do Lombardu. Dzisiaj będzie kilku złodziei, w tym jeden na pewno zjawi się po 4 PM. Spotkasz też Froggy'ego z porno budy, który przypomni ci o twoim długu i wspomni, że będzie potrzebował twojej pomocy następnego dnia.

Dzień 14

Dzisiaj masz do wystawienia 5 mandatów za opony. Przypomnę, że łatwo sprawdzić, który samochód ma złe opony - jeśli parkował i zostawił czarne ślady na asfalcie, to znak, że któraś z opon nie jest w dobrym stanie. Możesz wystawić mandat bez oględzin. Od dzisiaj masz znów trzy dni na zapłacenie kolejnej wyższej raty alimentów.

Zajdź do pornobudy z samego rana (inaczej i tak otrzymasz wezwanie z Centrali) - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Zajdź do pornobudy z samego rana (inaczej i tak otrzymasz wezwanie z Centrali). Froggy objaśni ci swój pomysł oraz wyjaśni twoją rolę w całym tym przedsięwzięciu. Najpierw masz poszukać odpowiedniego aktora. Zajdź pod adres 605/4. Okazuję się, że gość pracuje w sklepie z paczkami. Po wizycie w Makefat Yo'Butts pod 631, zostaniesz przekierowany do aktora przebranego za wielkiego pączka przed tym sklepem. Po krótkiej rozmowie, poprosi cię o pomoc. Spotkaj się z nim po 2 PM. Razem idziecie pod aptekę, ale to ty będziesz musiał poprosić Krank'a o odpowiednie leki. Okaże się nią znajoma pani pod 621/4. Skocz do pralni, gdzie zdobędziesz mundur dla swojego kolegi. Dirk wejdzie załatwić sprawę, ale nie będzie go dłuższą chwilę. Zadzwoń pod numer, a potem z nim porozmawiaj. Dirk pójdzie do pornobudy.

Gangster pod lombardem zleci ci misję - podłożyć paczki do samochodów mafii - Tydzień 2 służby w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Gangster pod lombardem zleci ci misję - podłożyć paczki do samochodów mafii. Są to dwa ciemne sedany, zaparkowane pod 605 od godziny 2 PM. Jeden żołnierz mafii będzie stał na warcie, więc będziesz musiał go zaaresztować. Już w tym momencie spadną ci relacje z Mafią. Sprawdź rejestracje samochodów. Podkładanie paczek nastąpi automatycznie. Możesz teraz wrócić do lombardu po nagrodę.

Centrala powiadomi cię o haraczach w twojej okolicy. Będą to sklepy: Hi-Fi (633) oraz Adamski(615).

Pod monopolowym, wysłannik Mafii będzie chciał ci zlecić śledzenie ich prawnika. Od razu po tej rozmowie wyjdzie facet z teczką w ciemnym garniturze. Idź za nim i zapamiętaj miejsca, w których był i gdzie zostawił teczki. Kiedy opuści twój rewir, wróć do gangstera i powiedz mu, gdzie zostawił teczkę.

W środku dnia spotkasz przed jadłodajnią Moowalk dziennikarkę, która będzie chciała nawiązać z tobą współpracę. Jeśli znajdziesz jakieś brudy wśród kolegów, będziesz mógł ją później poinformować. Spotkasz też Yablonskiego pod lombardem, gdzie będziesz mógł z nim chwile porozmawiać.

Beat Cop

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-04-08
23:26

hinson Generał

Dzień szósty misja z białym Vanem jest zabugowana. Grałem chyba z 10 razy i ani razu nie było tam tego samochodu. Chyba czas na wydanie nowego patcha przez twórców który to naprawi!

Komentarz: hinson
2017-04-11
09:16

Haako Legionista

Haako

@hinson - Szkoda, bo u mnie ta misja działa bez problemu...
Za to dnia 15 jest napad i strzelanina pod jubilerem. Tylko, że jak podchodzę po informacji od Centrali, to skrypt wykrywa sytuację jakby po strzelaninie. Ludzie mnie chwalą, a w tym czasie podjeżdża van, przestępcy sobie wchodzą do jubilera i wychodzą bez przeszkód. Dostaje bonus od ludzi ale na koniec dnia mam minus za brak reakcji. Dopiero za za którymś razem oszukałem skrypt i udało mi się jakoś ich załatwić.

Komentarz: Haako
2017-04-13
02:55

carsonix Chorąży

Panowie, czy wiadomo ile jest tych "dni" czyli etapów?

Komentarz: carsonix
2025-06-17
15:30

CogitoViator Legionista

CogitoViator

Ja wiem, że ten poradnik jak i gra mają już swoje lata, ale niestety jest w nim kilka błędów. Zresztą gra niestety też ma bugi, a przynajmniej u mnie występowały w wersji Steamowej. Gram sobie w to okazyjnie, więc nie pamiętam jak z początkiem, ale to co pamiętam:

Dzień 15: Po tym jak uratujemy psa z pożaru przed blokiem zagada nas sąsiadka o przyczynę pożaru. Podejrzewa, że pewnie "tak jak pół roku wcześniej" jej sąsiadka, alkoholiczka zasnęła z petem. Obok stoi dziecko tej alkoholiczki, bez matki. Musimy znaleźć matkę, która jest w aptece Kranka. Możemy ją posłać na odwyk (ja tak zrobiłem) albo bodajże aresztować. Nie widziałem jednak żadnych efektów tego.

Dzień 17: "Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego." - Ja zacząłem przeszukiwanie od tego po prawej i jej tam nie było. Był w tym po lewej. Więc albo jest to losowe, albo zawsze jest "w tym drugim".

Dzień 21: "Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy" - U mnie był na zachodniej stronie, pod 605, a przy drugim podejściu pod 613. Być może jest to losowe, albo autor poradnika pomylił kierunki, bo dalej napisał: "Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601." 601 znajduje się na zachodnim krańcu rejonu.

Ostrzeżenie o potencjalnych bugach:

Dzień 20: Nie wchodzić po południu do Moonwalk zanim nie zagada nas człowiek senatora. Trzy razy mi się zdarzyło, że wyszedłem z Dinera, pojawił się człowiek senatora abyśmy weszli do dinera, ale Kelly się nigdzie nie rusza. Nie można nic zrobić, poza restartem dnia

Dzień 21: Gdy podejrzany wyjdzie z butiku i go zgłosimy, śledząc go musimy stanąć pod samym autem podejrzanego, dosłownie przy przednich drzwiach. Gdy stałem "za" samochodem gra mi tego nie zaliczyła i musiałem resetować dzień.

Dzień 21: Po rozbrojeniu bomby przechodnie przestali się ruszać, a Kelly przy próbie pójścia w stronę warsztatu staje i zamiera. Udało mi się to rozwiązać najpierw zostając pod apteką aż nie dostaniemy info, że paczka czeka w kościele. Po odebraniu paczki, jeśli chcemy ją oddać Yablonskiemu albo Mafii, to biegniemy jak najdalej na zachód, aż Kelly się zatrzyma przy warsztacie. Klikamy aby Kelly przebiegł dosłownie kilka kroków na zachód. Nic się nie dzieje, ale spada mu stamina. Gdy spadnie do zera uruchomi się animacja zmęczenia, po której Kelly podejdzie te kilka kroków. Jeśli zrobimy tak z 3-4 razy, to w końcu miniemy warsztat i będziemy mogli normalnie biegać.

Komentarz: CogitoViator

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl