Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop

Dzień pierwszy w Beat Cop to wprowadzenie do ciężkiej służby – zobacz, jak przebiegają poszczególne dni w Beat Cop.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pierwszy dzień, to dość spokojna praca dla Jack'a. Służbę rozpoczniesz od dnia wprowadzającego z Grubym Mike. Oprowadzi cię po kilku sklepach, a potem da tobie wolną rękę. Warto zajść do wszystkich miejsc, otrzymasz mały bonus w relacjach z policją. Mike nauczy cię też wypisywać mandaty i jak zakuwać przestępców. Na koniec zobaczysz przerywnik fabularny, na który nie masz wpływu.

Spotkanie z Yablonskim, pomoże ci w sprawie Senatora. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Spotkanie z Yablonskim, pomoże ci w sprawie Senatora.

Drugi dzień też jest przedłużeniem samouczka, choć możesz działać już swobodnie. Masz do wypisania 5 mandatów za parkowanie. Pamiętaj kogo możesz ukarać za takie wykroczenie: samochody, które nie mają opłaconego parkometru. Zaparkowane samochodu na białym polu "No parking" oraz te pojazdy, które nie stoją przy parkometrze. W ciągu dnia otrzymasz wezwanie do martwego człowieka w alejce koło pizzerii pod 609. Twoim zadaniem jest zabezpieczyć teren i wszystkich przepytać. Podczas patrolu zaczepi cię mała dziewczynka szukająca kota. Zajdź do pizzerii, a po rozmowie z Loiuem, wróć do dziewczynki, która stoi pod apteką Krank'a. Możesz też pomóc niewidomemu, który stoi pod kościołem i znaleźć jego portfel (leżu na schodach). Możesz też wykonać proste zlecenie kurierskie dla mafii, aby przynieść paczkę od jednego mieszkanie do drugiego. Za wykonanie zadani otrzymasz 50$ i +5 u Mafii bez żadnych konsekwencji. Dzisiaj będzie chciał się spotkać z tobą, osoba oferująca ci pomoc w kawiarni Ricka. To spotkanie, popchnie trochę główny wątek fabularny.

Dzień 3

Sierżant przypomni tobie, że musisz uzbierać 300 dolarów na alimenty oraz wyznaczy cel na dziś: wystawić 5 mandatów za złe opony. Przed wyjściem pogadaj z kolegami, a zwłaszcza z McNabem - informuje cię o tajniakach na ulicy. Lepie nie brać żadnych łapówek, bo na koniec dnia otrzymasz -10 u Policji.

Otrzymasz zadnie przepytania świadków w związku z wypadkiem przed kościołem. Podejdź do każdego i spróbuj się czegoś dowiedzieć. Będzie dzisiaj duży złodziei sklepowych - członek gangu koło Hot-dogów oferuje 25$ za to, abyś im nie przeszkadzał. Jednak brak interwencji, rozmyślny lub po prostu ci się nie udało, skutkuje -3 albo -10 u Policji na koniec dnia. Jeśli wszystkich złapiesz otrzymasz +3 w relacjach z kolegami. Tak jest każdego dnia, kiedy pojawiają się złodzieje.

Broń leży koło śmietnika, w alejce między pizzerią a monopolowym. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Broń leży koło śmietnika, w alejce między pizzerią a monopolowym.

Przed lombardem możesz otrzymać zadanie - członek Gangu zostawił broń (Uzi) w alejce koło pizzerii. Nie chce tam iść ze względu na mafię. Broń znajdziesz koło śmietnika, możesz mu ją zwrócić albo złościć ją na policji. Przyjadą specjaliści i zabiorą dowód na posterunek. W zależności za kim się opowiesz otrzymasz mały bonus do relacji z odpowiednią frakcją. Mafia poprosi cię o wystawienie mandatu kolesiowi, który parkuje o 16.00 (4 PM) - okazuje się nim być lider Gangu. Możesz go przycisnąć i wystawić mandat (+50$ oraz +5 u Mafii) lub odpuść i otrzymać łapówkę od niego (+50$ oraz wzrost szacunku).

Wezwanie pod 621/5. Choć będzie to wyglądało na przestępstwo, sprawy potoczą się zupełnie inaczej. Pójdź do sklepu z pączkami i kup pączki kolejno w ilości 2, 4 oraz 6. Kiedy wrócisz do mieszkania, kobieta namówi cię do zjedzenia pączków. Jeśli będziesz je ciągle jadł, ostatniego już nie wepchniesz i będziesz zmuszony dać go psu... który ma alergię. Otrzymasz mały bonus u kolegów w mundurach. Otrzymasz opcję zagrania w pokera od człowieka w garniturze pomiędzy apteką a jadłodajnią. Będziesz mógł zagrać w karty pod 623/4 używając podanego hasła; możesz zajść raz dziennie pod ten adres. W czasie patrolu spotkasz bezdomnego weterana, który poprosi cię o 5$. Jeśli to zrobisz, wesprze cię kilkoma przydatnymi informacjami.

Dzień 4

Igor sprawi tobie wiele problemów. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Igor sprawi tobie wiele problemów.

Dzisiejsze wytyczne to: 5 mandatów za parkowanie oraz odholowanie 3 samochodów. Łatwo dzisiaj wlepić podwójną ilość mandatów, więc wykorzystaj każdą okazję. Oprócz tego masz specjalne zadanie: Opieka nad Igorem. To milicjant z wymiany z Rosji, który chce zwiedzić USA. Będziesz miał z nim trochę zamieszania. Nie będziesz miał wpływy na jego zachowanie, ani nie możesz uniknąć wielu nieprzyjemności. Otrzymasz kilka wezwań w jego sprawie. Jeśli będziesz odpowiadał i reagował na każde, dostaniesz mały bonus relacji z Policją na koniec dnia. Ostatnie wezwanie jest do porno budy, którą prowadzi Froggy. Jeśli tam zajdziesz, zostaniesz jego dłużnikiem. Teoretycznie możesz tam nie zachodzić i uniknąć zobowiązania, ale na drugi dzień Froggy cię zaczepi i poinformuje o problemach, które sprawił Igor i postawi sprawę jasno - wisisz mu przysługę, inaczej doniesie na policję i twoja kariera się skończy. Froggy zmusi cię do pomocy wiele dni później.

W międzyczasie możesz podjąć się zadanie dla Mafii o przeszukanie samochodu Gangu z narkotykami. To szary Van, który stoi pod lombardem. Kliknij na samochód i wybierz opcję przeszukaj auto. Musisz tak przesunąć rzeczy w bagażniku aby znaleźć mały pakunek pod kołem zapasowym. Po doręczeniu przesyłki z powrotem do pizzerii, możesz otrzymać +5 u Mafii oraz 50$. Przed lombardem otrzymasz zadanie kurierskie od Gangu. Chodzi o przetransportowanie przesyłki z mieszkania A do mieszkania B. Proste zadnie, za które otrzymasz 50$ oraz +5 jeśli chodzi o stosunki z Gangiem.

Dzień 5

Od kolegów dowiesz się paru ciekawych rzeczy. Oprócz tego czeka cię nudne patrolowanie ulicy. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Od kolegów dowiesz się paru ciekawych rzeczy. Oprócz tego czeka cię nudne patrolowanie ulicy.

Do wykonania na dzisiaj masz: wlepić 5 mandatów za światła i zrealizować dwa patrole. Przed wyjściem przepytaj kolegów, dostaniesz kilka informacji odnośnie Gangu, które potem będziesz mógł wykorzystać. Tuż po rozpoczęciu patrolu, otrzymasz opcję ucieczki do Meksyku za 2000 dolarów. Facet pojawi się za kilkanaście dni, więc możesz spróbować uciec przed problemami wynikających z głównej fabuły. Poranny patrol rozpoczynasz od razu. Musisz dojść na oba krańce ulicy. O 15 (3 PM) musisz zrobić drugi, popołudniowy patrol w ten sam sposób.

Jeśli wysłuchałeś kolegów, możesz dać cynk Gangowi o transporcie ich kolegi. Otrzymasz 100$, +3 do szacunku u Gangu oraz -3 u Policji. Milczeniem nic nie zyskasz, ani nie stracisz. Jeśli słuchałeś wszystkich kolegów to wiesz, że o 16 (4 PM) jest spotkanie gangu w Lombardzie. Możesz je zignorować i nic z tym nie zrobić, albo przerwać i wygonić wszystkich członków, co skutkuje tylko małym minusem do relacji z nimi.

Dzisiaj będą ściągane haracze w Moonwalk i sklepie z pączkami - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Dzisiaj będą ściągane haracze w Moonwalk i sklepie z pączkami. Możesz zignorować całą sytuację i otrzymać -10 u Policji. Możesz też wejść do sklepów i pogonić Mafiosów. W ten sposób zyskujesz -10 u Mafiia, ale +3 u Policji i +Ludność. W rozmowie jest opcja aby się jednak wycofać co da ci odwrotny skutek (+10 Mafia, -10 Policji, -Ludność). Taka kolej rzeczy, zadziała w obu sklepach. Jeśli przegonisz Włochów z obu sklepów, otrzymasz dodatkowy bonus na koniec dnia w relacji z policją.

Otrzymasz dzisiaj wezwanie do Adamskiego w godzinach rannych. Na miejscu możesz po prostu postraszyć i pogonić złodzieja lub wsadzić go do sklepowej chłodni. W ten sposób zapunktujesz u sierżanta, ale musisz wrócić do sklepu między 2 a 4 inaczej złodziej zamarznie. W tym wypadku otrzymasz +Ludność, +50$, +3 Policja.

Przed pizzerią otrzymasz zlecenie od Mafii aby namierzyć samochód jednego z ich członków. Znajdziesz czarny wóz przed lombardem. Masz do wyboru: wrócić do Louiego i poinformować go gdzie przebywa ich człowiek (+5 Mafia, +50$) lub dać znać w lombardzie, że jest poszukiwany przez Mafię (+10 Gang, -5 Mafia). Po 13 (1 PM), wybuchnie pożar pod 631 - usuń pojazd zasłaniający hydrant: musisz najpierw wystawić mandat i wezwij holownik aby go usunął.

Po południu, ale przed 4 PM zazwyczaj na jednym z rogów stoi diler który za 20$ sprzedaje "towar" (+3 do 7 Staminy), proponuje również abyś go ochronił od 4 PM do 4:20 PM. Nie odchodź od niego w tym czasie. Podejdą ludzie w garniturach. Jeśli ich przepędzisz otrzymasz -2 u Mafii, ale po chwili gangster zrekompensuje ci to 50$ i szacunkiem +15 u Gangu. Inne akcje źle wpłyną na relację z czarnymi.

Dzień 6

Dzisiaj szleje wydział wewnętrzny na ulicach. Po południu znajdziesz podejrzanego Vana nieopodal Lombardu. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Dzisiaj szleje wydział wewnętrzny na ulicach. Po południu znajdziesz podejrzanego Vana nieopodal Lombardu.

Sierżant wyznaczył dzisiaj cel abyś wystawił 12 dowolnych mandatów i namierzył podejrzany samochód. Jeśli porozmawiasz z kolegami, to dowiesz się o tajniakach na ulicy. Lepiej dzisiaj nie brać łapówek. Jeśli chcesz znaleźć podejrzany samochód, to przepytaj sklepikarzy koło lombardu. Dowiesz się, że jest nim biały Van, który zajedzie po 16:00 (4 PM) pod lombard. Wtedy wystarczy sprawdzić rejestrację i skorzystać z radia, aby zgłosić podejrzany pojazd. W międzyczasie zaczepi cię członek gangu i powie, żebyś skontaktował się z kimś z DEA oraz zapewnią cię, że to nikt z lokalnego gangu. Jeśli skorzystasz z budki telefonicznej, dowiesz się paru rzeczy, które popchną główny wątek fabularny.

Koło 9 AM dostaniesz wezwanie do zamkniętej jadłodajni Moonwalk - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Koło 9 AM dostaniesz wezwanie do zamkniętej jadłodajni Moonwalk. Pomóż Normie w następujący sposób: zajdź do jej mieszkania 633/7 (nazwisko Montana). Następnie zadzwoń z budki telefonicznej po speców. Skończyła im się trutka, ale sklep z pączkami ma ostatnią dostawę trutki. Jeśli tam zajdziesz otrzymasz jedno opakowanie. Teraz wejdź do jadłodajni i dwa razy rozsiej trutkę. To ważne, inaczej skomplikujesz sobie życie później. Teraz wystarczy zajść po 3:30 PM aby zobaczyć rezultat twojej pracy.

Rano możesz spotkasz członka Gangu koło porno budy. Poprosi cię o protekcję prostytutki. Musisz się stawić o 14:00 w tym samym miejscu. Masz kilka opcji wyboru: możesz ją zaaresztować (+Policja -Gang), przepędzić na życzenie mafii (+Mafia, -Gang) lub ją ochronić przed zbirem i otrzymać -10 Mafia, +15 Gang, +30$.

Od Mafii możesz otrzymać małe zadanie: Znajdź mały, trójkołowy, czerwony rowerek. Jest on przy sklepie Hi-Fi 633. Jeśli go zbadasz dokładnie i powiesz co znalazłeś na rowerku człowiekowi pod pizzerią to otrzymasz +150$ (tylko +50$ jeśli nie sprawdzisz rowerka), +10Mafia -10 Policja. Możesz też zaaresztować ojca dzieciaka oraz członka Mafii. Wtedy otrzymasz -10 Gang i Mafia, ale +10 Policja. Jeśli aresztujesz tylko czarnego, a Mafii powiesz, że znalazłeś rowerek, lecz musiałeś to zgłosić to otrzymasz tylko +100$ i -10 relacji z nimi.

Poza tym: Rano będzie złodziej samochodu w okolicy 605-613 (choć czasem pojawia się w innych miejscach), po 4 PM zostaniesz powiadomiony o złodzieju w butiku pod 607.

Dzień 7

Pamiętaj aby zgłosić właściwego podejrzanego. - Tydzień 1 służby - Pierwsze 7 dni w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry
Pamiętaj aby zgłosić właściwego podejrzanego.

Cel na dziś: 8 mandatów za parkowanie oraz namierzenie podejrzanego. Aby namierzyć poszukiwanego, zajdź do Kawiarni Ricka. Powie ci, że kojarzy gościa. Ten pojawia się rano koo 11 AM, a czasem po 5PM. Lepiej jest zaczaić się rano w okolicy. Najpierw spotkasz pierwszego człowieka, który jest bardzo podobny, ale dopiero druga osoba będzie odpowiadała rysopisowi. Kliknij na "zgłoś osobę" na swoim podręcznym radio.

Poza tym, dostaniesz przypomnienie o następnej racie alimentów. Będziesz musiał też sporo się nabiegać. W ciągu dnia będzie kilka kradzieży radia z zaparkowanych samochodów. Wcześniej możesz podjeść do lombardu, gdzie Gang poprosi cie o przymknięcie oka na te kradzieże za 50 dolarów. Dzisiaj pizzerie Louiego odwiedzi san szef Mafii, Don Tataglia. Otrzymasz zadanie na zrobienie miejsce parkingowego przed 4 PM dla niego oraz oczyszczenie okolicy z dilerów i prostytutek. Gang złoży ci kontr propozycje. Pod sklepem monopolowym będzie dwóch dilerów, którzy sprzedadzą ci narkotyki oraz zaproponują abyś przerwał to spotkanie. Wtedy musisz wejść po 4 PM do pizzerii i obrazić Dona. Jeśli wykonasz zadanie dla Mafii, otrzymasz 100$ +10 u Mafii oraz -10 u Policji.

W środku dnia, będziesz miał wezwanie do przemocy domowej pod 615/4. Masz być negocjatorem i rozwiązać problem. Pod 4 nikt nie odbierze, więc zadzwoń do sąsiadów, aby otworzyli ci drzwi. Okaże się, że mężczyzna grozi zabiciem dziewczynki jeśli nie dostarczysz mu alkoholu i burgera. Pobiegnij do sklepu monopolowego, a potem do jadłodajni Moonwalk. Kiedy będziesz miał oba przedmioty, wróć do mieszkania i daj wszystko dla faceta. Kiedy napije się alkoholu, Jack rozwiąże problem, a ty zyskasz sporo punktów poparcia u Ludności i +3 u Policji.

Beat Cop

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-04-08
23:26

hinson Generał

Dzień szósty misja z białym Vanem jest zabugowana. Grałem chyba z 10 razy i ani razu nie było tam tego samochodu. Chyba czas na wydanie nowego patcha przez twórców który to naprawi!

Komentarz: hinson
2017-04-11
09:16

Haako Legionista

Haako

@hinson - Szkoda, bo u mnie ta misja działa bez problemu...
Za to dnia 15 jest napad i strzelanina pod jubilerem. Tylko, że jak podchodzę po informacji od Centrali, to skrypt wykrywa sytuację jakby po strzelaninie. Ludzie mnie chwalą, a w tym czasie podjeżdża van, przestępcy sobie wchodzą do jubilera i wychodzą bez przeszkód. Dostaje bonus od ludzi ale na koniec dnia mam minus za brak reakcji. Dopiero za za którymś razem oszukałem skrypt i udało mi się jakoś ich załatwić.

Komentarz: Haako
2017-04-13
02:55

carsonix Chorąży

Panowie, czy wiadomo ile jest tych "dni" czyli etapów?

Komentarz: carsonix
2025-06-17
15:30

CogitoViator Legionista

CogitoViator

Ja wiem, że ten poradnik jak i gra mają już swoje lata, ale niestety jest w nim kilka błędów. Zresztą gra niestety też ma bugi, a przynajmniej u mnie występowały w wersji Steamowej. Gram sobie w to okazyjnie, więc nie pamiętam jak z początkiem, ale to co pamiętam:

Dzień 15: Po tym jak uratujemy psa z pożaru przed blokiem zagada nas sąsiadka o przyczynę pożaru. Podejrzewa, że pewnie "tak jak pół roku wcześniej" jej sąsiadka, alkoholiczka zasnęła z petem. Obok stoi dziecko tej alkoholiczki, bez matki. Musimy znaleźć matkę, która jest w aptece Kranka. Możemy ją posłać na odwyk (ja tak zrobiłem) albo bodajże aresztować. Nie widziałem jednak żadnych efektów tego.

Dzień 17: "Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego." - Ja zacząłem przeszukiwanie od tego po prawej i jej tam nie było. Był w tym po lewej. Więc albo jest to losowe, albo zawsze jest "w tym drugim".

Dzień 21: "Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy" - U mnie był na zachodniej stronie, pod 605, a przy drugim podejściu pod 613. Być może jest to losowe, albo autor poradnika pomylił kierunki, bo dalej napisał: "Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601." 601 znajduje się na zachodnim krańcu rejonu.

Ostrzeżenie o potencjalnych bugach:

Dzień 20: Nie wchodzić po południu do Moonwalk zanim nie zagada nas człowiek senatora. Trzy razy mi się zdarzyło, że wyszedłem z Dinera, pojawił się człowiek senatora abyśmy weszli do dinera, ale Kelly się nigdzie nie rusza. Nie można nic zrobić, poza restartem dnia

Dzień 21: Gdy podejrzany wyjdzie z butiku i go zgłosimy, śledząc go musimy stanąć pod samym autem podejrzanego, dosłownie przy przednich drzwiach. Gdy stałem "za" samochodem gra mi tego nie zaliczyła i musiałem resetować dzień.

Dzień 21: Po rozbrojeniu bomby przechodnie przestali się ruszać, a Kelly przy próbie pójścia w stronę warsztatu staje i zamiera. Udało mi się to rozwiązać najpierw zostając pod apteką aż nie dostaniemy info, że paczka czeka w kościele. Po odebraniu paczki, jeśli chcemy ją oddać Yablonskiemu albo Mafii, to biegniemy jak najdalej na zachód, aż Kelly się zatrzyma przy warsztacie. Klikamy aby Kelly przebiegł dosłownie kilka kroków na zachód. Nic się nie dzieje, ale spada mu stamina. Gdy spadnie do zera uruchomi się animacja zmęczenia, po której Kelly podejdzie te kilka kroków. Jeśli zrobimy tak z 3-4 razy, to w końcu miniemy warsztat i będziemy mogli normalnie biegać.

Komentarz: CogitoViator

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl