Frakcje w Beat Cop w Beat Cop

Na tej stronie dowiesz się więcej o frakcjach i grupach przestępczych w Beat Cop. Mafia i gangi będą starały się przeciągnąć Cię na swoją stronę.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W świecie gry istnieją różne frakcje, które mają wpływ na twoją codzienną pracę. Lepsze relacje z niektórymi, mogą dać ci wymierne korzyści. Jednak z żadną ze stron nie będziesz chciał mieć na pieńku. Inaczej przykro się to skończy dla twojego bohatera. W grze istnieje wiele sposobów oraz okazji, aby poprawić lub pogorszyć stosunki z daną grupą. Poniżej znajdziesz krótki opis danej frakcji oraz kilka wskazówek na to, jak poprawić/pogorszyć z nimi relację.

Przeglądając statystki, zobaczysz, że oprócz słupków relacji z frakcjami w notatniku znajduje się również opinia ludności. Jest to ogól ludzi zamieszkujących twoją dzielnicę. Zaliczają się do nich ludzie w blokach, piesi oraz wszyscy sklepikarze. Zazwyczaj zobaczysz w notesie wzmiankę czy ludzie są neutralni, za tobą przepadają lub nie chcą cię widzieć. Poznasz to również po ich komentarzach na twój widok, patrolując ulicę lub odwiedzając niektóre osoby w sklepach. Lepsze relację mogą dać ci wymierne korzyści np. chętniej ci pomogą. Jeśli masz dobre notowania u ludności możesz liczyć na darmowe śniadanie lub nawet lunch w dinerze (jadłodajni) Moonwalk koło 625 oraz na jedną darmową paczkę pączków w sklepie Makefat Yo'Butts pod 631.

Policja

Twoja ukochana rodzina policyjna - Frakcje w Beat Cop w Beat Cop - Beat Cop - poradnik do gry

Twoja ukochana rodzina policyjna. Większość twoich akcji ma wpływ na relację z tą grupą, o wielu zmianach na plus i minus dowiesz się na koniec dnia w podsumowaniu. Codziennie rano odbędziesz odprawę na komisariacie 69. Sierżant Holloway podsumuje twoje osiągnięcia z poprzedniego dnia oraz przekaże ci zadania na aktualny dzień. Przed wyjściem, możesz też zagadać swoich kolegów McNab'a, Kruger'a, czy Cortez'a. Warto czasem to robić, ponieważ czasem możesz uzyskać cenne informacje.

Wskaźnik poparcia u tej frakcji rośnie jeśli wykonasz dzienną normę mandatów, złapiesz wszystkich złodziei, którzy pojawią się danego dnia, odpowiesz na wszystkie wezwania (czyli odwiedzisz miejsca i rozwiążesz problem). Często dostaniesz też dodatkowe punkty, jeśli rozwiążesz jakąś trudniejszą sprawę, zaaresztujesz członków gangu lub mafii albo po prostu wykażesz się lojalnością wobec stróżów prawa, a nie wobec grup przestępczych. Zgłaszanie przestępstw lub znalezionych nielegalnych przedmiotów też wpływa pozytywnie na twoje relacje.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Beat Cop

30 marca 2017

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2017-04-08
23:26

hinson Generał

Dzień szósty misja z białym Vanem jest zabugowana. Grałem chyba z 10 razy i ani razu nie było tam tego samochodu. Chyba czas na wydanie nowego patcha przez twórców który to naprawi!

Komentarz: hinson
2017-04-11
09:16

Haako Legionista

Haako

@hinson - Szkoda, bo u mnie ta misja działa bez problemu...
Za to dnia 15 jest napad i strzelanina pod jubilerem. Tylko, że jak podchodzę po informacji od Centrali, to skrypt wykrywa sytuację jakby po strzelaninie. Ludzie mnie chwalą, a w tym czasie podjeżdża van, przestępcy sobie wchodzą do jubilera i wychodzą bez przeszkód. Dostaje bonus od ludzi ale na koniec dnia mam minus za brak reakcji. Dopiero za za którymś razem oszukałem skrypt i udało mi się jakoś ich załatwić.

Komentarz: Haako
2017-04-13
02:55

carsonix Chorąży

Panowie, czy wiadomo ile jest tych "dni" czyli etapów?

Komentarz: carsonix
2025-06-17
15:30

CogitoViator Legionista

CogitoViator

Ja wiem, że ten poradnik jak i gra mają już swoje lata, ale niestety jest w nim kilka błędów. Zresztą gra niestety też ma bugi, a przynajmniej u mnie występowały w wersji Steamowej. Gram sobie w to okazyjnie, więc nie pamiętam jak z początkiem, ale to co pamiętam:

Dzień 15: Po tym jak uratujemy psa z pożaru przed blokiem zagada nas sąsiadka o przyczynę pożaru. Podejrzewa, że pewnie "tak jak pół roku wcześniej" jej sąsiadka, alkoholiczka zasnęła z petem. Obok stoi dziecko tej alkoholiczki, bez matki. Musimy znaleźć matkę, która jest w aptece Kranka. Możemy ją posłać na odwyk (ja tak zrobiłem) albo bodajże aresztować. Nie widziałem jednak żadnych efektów tego.

Dzień 17: "Jest to biały Mini Boxer z niebieskim dachem. W okolicy są dwa takie samochody, ale ten po prawej należy do niego." - Ja zacząłem przeszukiwanie od tego po prawej i jej tam nie było. Był w tym po lewej. Więc albo jest to losowe, albo zawsze jest "w tym drugim".

Dzień 21: "Pomiędzy 8 a 9 AM dostaniesz wezwanie do złodzieja, zazwyczaj z wschodniego krańca ulicy" - U mnie był na zachodniej stronie, pod 605, a przy drugim podejściu pod 613. Być może jest to losowe, albo autor poradnika pomylił kierunki, bo dalej napisał: "Poszukiwany samochód jest zaparkowany na wschodnim krańcu twojego rejonu pod budynkiem 601." 601 znajduje się na zachodnim krańcu rejonu.

Ostrzeżenie o potencjalnych bugach:

Dzień 20: Nie wchodzić po południu do Moonwalk zanim nie zagada nas człowiek senatora. Trzy razy mi się zdarzyło, że wyszedłem z Dinera, pojawił się człowiek senatora abyśmy weszli do dinera, ale Kelly się nigdzie nie rusza. Nie można nic zrobić, poza restartem dnia

Dzień 21: Gdy podejrzany wyjdzie z butiku i go zgłosimy, śledząc go musimy stanąć pod samym autem podejrzanego, dosłownie przy przednich drzwiach. Gdy stałem "za" samochodem gra mi tego nie zaliczyła i musiałem resetować dzień.

Dzień 21: Po rozbrojeniu bomby przechodnie przestali się ruszać, a Kelly przy próbie pójścia w stronę warsztatu staje i zamiera. Udało mi się to rozwiązać najpierw zostając pod apteką aż nie dostaniemy info, że paczka czeka w kościele. Po odebraniu paczki, jeśli chcemy ją oddać Yablonskiemu albo Mafii, to biegniemy jak najdalej na zachód, aż Kelly się zatrzyma przy warsztacie. Klikamy aby Kelly przebiegł dosłownie kilka kroków na zachód. Nic się nie dzieje, ale spada mu stamina. Gdy spadnie do zera uruchomi się animacja zmęczenia, po której Kelly podejdzie te kilka kroków. Jeśli zrobimy tak z 3-4 razy, to w końcu miniemy warsztat i będziemy mogli normalnie biegać.

Komentarz: CogitoViator

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl