Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi

Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi "Tully'emu" Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo.

Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki).

Burko Rune'a mieści się przy wejściu (po prawej). Zabierz stamtąd sprzęt do usypiania. Zajrzyj do plecaka bohatera (lewy dolny róg ekranu), przekonasz się, że wzbogaciłeś się o: igły do usypiania, oksymetr, obrożę z nadajnikiem i odtrutkę.

Wyjdź z laboratorium i ze stojaka na broń (na ścianie po prawej) zdejmij karabin na strzałki usypiające. Wyjdź na zewnątrz przez podwójne drzwi tuż obok.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 1
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Oczyść kości | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Dzień 1
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
