Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Odpocznij

Maszeruj do pokoju dziennego (tam gdzie wcześniej Nova rozmawiała przez radio), skąd wejdź do kuchni (pomieszczenie za sznurkową zasłoną) i pogadaj z jedzącym kanapkę Alem na wszystkie tematy.

Wróć na korytarz i zapukaj do drzwi Novy (dolne po prawej). Wypytaj ją o stan ducha i jutrzejszą randkę. Wreszcie udaj się do siebie (drzwi naprzeciwko). Połóż się na łóżku, by odpocząć.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 1
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Oczyść kości | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Dzień 1
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
