Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności

Porozmawiaj z Tullym (nieistotne, którą z odpowiedzi wybierzesz), po czym po drabince na lewo od wejścia wdrapcie się na dach stacji - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Porozmawiaj z Tullym (nieistotne, którą z odpowiedzi wybierzesz), po czym po drabince na lewo od wejścia wdrapcie się na dach stacji.

Oceniwszy sytuację, otwórz plecak i załaduj karabin igłami do usypiania - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Oceniwszy sytuację, otwórz plecak i załaduj karabin igłami do usypiania. Weź go, wyceluj w niedźwiedzicę i strzel (LPM).

Po chwili panowie znajdą się przy uśpionej samicy - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Po chwili panowie znajdą się przy uśpionej samicy. Zajrzyj do plecaka Rune'a i otwórz jego notes (pierwsza zakładka: Doktorat - niedźwiedzie ). W dole po prawej masz opisany tok postępowania z uśpionym niedźwiedziem.

Obejrzyj (PPM) zwierzę (niedźwiedź polarny) oraz jego pysk, szyję i łapy - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Obejrzyj (PPM) zwierzę (niedźwiedź polarny) oraz jego pysk, szyję i łapy. Okaże się, że samica ma zainfekowany ząb i wymaga podania antybiotyku.

Zbadaj jej tętno za pomocą oksymetru, który przyczep do otwartego pyska zwierzęcia, po czym kliknij urządzenie (PPM) - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Zbadaj jej tętno za pomocą oksymetru, który przyczep do otwartego pyska zwierzęcia, po czym kliknij urządzenie (PPM).

Wreszcie wyjmij wbitą w kark niedźwiedzicy strzałkę i załóż jej na szyję obrożę - Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wreszcie wyjmij wbitą w kark niedźwiedzicy strzałkę i załóż jej na szyję obrożę.

Podobało się?

0

Alpha Polaris

24 czerwca 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl