Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności

Porozmawiaj z Tullym (nieistotne, którą z odpowiedzi wybierzesz), po czym po drabince na lewo od wejścia wdrapcie się na dach stacji.

Oceniwszy sytuację, otwórz plecak i załaduj karabin igłami do usypiania. Weź go, wyceluj w niedźwiedzicę i strzel (LPM).

Po chwili panowie znajdą się przy uśpionej samicy. Zajrzyj do plecaka Rune'a i otwórz jego notes (pierwsza zakładka: Doktorat - niedźwiedzie ). W dole po prawej masz opisany tok postępowania z uśpionym niedźwiedziem.

Obejrzyj (PPM) zwierzę (niedźwiedź polarny) oraz jego pysk, szyję i łapy. Okaże się, że samica ma zainfekowany ząb i wymaga podania antybiotyku.

Zbadaj jej tętno za pomocą oksymetru, który przyczep do otwartego pyska zwierzęcia, po czym kliknij urządzenie (PPM).

Wreszcie wyjmij wbitą w kark niedźwiedzicy strzałkę i załóż jej na szyję obrożę.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 1
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Oczyść kości | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Dzień 1
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
