Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Sprawdź, kto strzelał

Po przebudzeniu się z koszmaru wyjdź na korytarz. Porozmawiaj z nie do końca przytomną Novą. Ponieważ odgłos strzału dochodził z zewnątrz, maszeruj do wyjścia ze stacji. Przed jej opuszczeniem ze stojaka po prawej weź karabin na strzałki usypiające.

Spróbuj uspokoić Tully'ego. Po chwili do dyskusji włączy się Alisteir Euler. Niezależnie od wybieranych opcji rozmowy ostatecznie i tak musisz zdecydować się "uśpić" Tully'ego.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 2
- Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przeanalizuj dane GPS | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przyjrzyj się znalezisku ropy | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Dzień 2
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
