Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poszukaj odpowiedzi w jaskini

Bohater znajdzie się przed wejściem do jaskini - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Bohater znajdzie się przed wejściem do jaskini. Udaj się tam - niestety, okaże się, że w środku jest okrutnie ciemno. Wprawdzie przy wejściu na ziemi stoi misa, w której można by rozpalić ogień, jednak potrzeba paliwa.

Wyjdź na zewnątrz i ponownie użyj pilota do wyciągarki, by opuścić próbnik - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i ponownie użyj pilota do wyciągarki, by opuścić próbnik. Następnie kliknij go raz jeszcze, by wciągnąć próbnik na górę.

Narzędziem uniwersalnym odczep od próbnika pojemnik z ropą - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Narzędziem uniwersalnym odczep od próbnika pojemnik z ropą. Wejdź do jaskini.

Do stojącej tam misy nalej trochę ropy z pojemnika i podpal ją zapalniczką - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Do stojącej tam misy nalej trochę ropy z pojemnika i podpal ją zapalniczką. Przejdź do drugiej misy (po prawej) i zrób dokładnie to samo.

Przyjrzyj się zmumifikowanym zwłokom w dole ekranu - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przyjrzyj się zmumifikowanym zwłokom w dole ekranu. Następnie zagłąb się w dalszą część groty, czyli w tunel po prawej.

Tu w znany już sposób rozpal ogień w misie po lewej - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Tu w znany już sposób rozpal ogień w misie po lewej. Obejrzyj usytuowany w pieczarze lodowy tron oraz leżące po lewej kości.

Wróć do poprzedniej groty i zbadaj symbole na ścianie pośrodku pomieszczenia (mural) - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wróć do poprzedniej groty i zbadaj symbole na ścianie pośrodku pomieszczenia (mural). W górnej części znajdują się identyczne rysunki w owalu, jak na znalezionej przez Ala skórze. Poniżej widnieją jeden nad drugim cztery symbole. Obejrzyj je - podobnie jak w przypadku znaków na skórze musisz je nazwać.

Pomocny będzie tu drugi artykuł od Novy (Mit Wendigo/Ashten), który znajdziesz w stosownej zakładce w notesie - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pomocny będzie tu drugi artykuł od Novy (Mit Wendigo/Ashten), który znajdziesz w stosownej zakładce w notesie. Przeczytaj go w zbliżeniu (LPM). Zwróć uwagę na fotografię szamana.

Przyjrzyj się pierwszemu z symboli na ścianie (najbardziej na dole) - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przyjrzyj się pierwszemu z symboli na ścianie (najbardziej na dole). Przedstawia on postać człowieka bardzo podobną do tej z owalu, tylko jej głowa wygląda nieco inaczej, jakby została w jakiś sposób ozdobiona. Zwróć uwagę na pióra na głowie odprawiającego egzorcyzmy szamana na zdjęciu. Tak, rysunek oznaczony jako symbol I to SZAMAN. Wpisz tę odpowiedź na pasku i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr II przypomina Runeowi lodowy diament, z którego unosi się para - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr II przypomina Rune'owi lodowy diament, z którego unosi się para. Powinien Ci się zatem skojarzyć z widzianym przed chwilą lodowym tronem. Wpisz więc na pasku TRON i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr III to dwa nałożone na siebie kształty - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr III to dwa nałożone na siebie kształty. Dolny to rysunek zorzy, który znajduje się w pierwszym artykule. Górny przypomina nieco wzgórza z pierwszej sekwencji trzech znaków z poprzedniego artykułu, niewątpliwie oznacza jakieś miejsce. Po lekturze drugiego artykułu, wiesz, że za zorzą znajduje się lodowa pustynia, na której przebywa Wendigo. Miejsce to zwie się: BOREAS. Wpisz tę odpowiedź na pasku i kliknij: Zatwierdź.

Ostatni z symboli (IV) przedstawia okaleczoną postać - Poszukaj odpowiedzi w jaskini | Dzień 3 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Ostatni z symboli (IV) przedstawia okaleczoną postać. Z lektury drugiego artykułu wiesz, że WENDIGO (ASHTEN) ma zdeformowane ciało, pozbawione kończyn. Wpisz zatem któreś z tych imion i kliknij: Zatwierdź.

Podobało się?

0

Alpha Polaris

24 czerwca 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl