Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Bombe Alaska

Uporawszy się z zadaniem z symbolami, pogadaj z Alem. Mężczyzna przypomni Rune'owi o randce z Novą i o tym, że ma on przygotować jej przysmak: Bombe Alaska. Poda mu przepis, który pojawi się pod stosowną zakładką w notesie bohatera. Niezbędne składniki to: biszkopt, lody, beza i brandy.

Udaj się po nie do piwnicy (spiralne schody w dół na wprost drzwi wyjściowych). Z drugiej półki regału weź bezę w proszku, z trzeciej biszkopt, obejrzyj też pudełko lodów przy skrzynkach po lewej. Niestety jest ono puste.

Na szczęście na opakowaniu podany jest skład: syrop kukurydziany, cukier puder, tłusta śmietana - wytwarzane metodą chłodzenia suchym lodem. Musisz zatem zgromadzić też składniki niezbędne do samodzielnego zrobienia lodów. W zastępstwie syropu kukurydzianego weź syrop klonowy - stoi na drugiej półce, obok puszek z bezą. A ponieważ potrzebny Ci suchy lód to zamrożony dwutlenek węgla, weź też stojącą w kącie przy schodach starą gaśnicę CO2.

Potrzebujesz jeszcze alkoholu, po który wędruj do pokoju Rune'a. Wprawdzie nie znajdziesz brandy, ale przy łóżku chłopaka stoi butelka absyntu. Resztę składników zlokalizujesz w kuchni, zatem udaj się tam właśnie.

Otwórz lodówkę i z jej górnej półki wyjmij śmietanę.

Z blatu przy lodówce zabierz cukier. Podejdź do stołu i do miski, którą przed chwilą postawił na nim Rune (kliknij nią i napis: Dalej) wrzuć najpierw składniki potrzebne do przyrządzenia lodów.

Mianowicie: cukier, śmietanę i syrop klonowy. Następnie potraktuj całość gaśnicą, by zamrozić lody.

Teraz nałóż na ich wierzch biszkopt, po czym kliknij miskę i wybierz opcję: Odwróć. Bohater przełoży zawartość miski na talerz, tak że biszkopt znajdzie się na spodzie deseru.

Podejdź do zlewozmywaka i wodą z kranu napełnij puszkę bezy w proszku.

Otrzymasz ubitą bezę, którą udekoruj wierzch lodów na talerzu na stole.

Polej teraz deser na talerzu absyntem i podpal posiadaną zapalniczką. Kliknij talerz LPM i wybierz: Gotowe. Przygotowania do randki z Novą zostaną zakończone.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 2
- Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przeanalizuj dane GPS | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przyjrzyj się znalezisku ropy | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Dzień 2
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
