Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości

Z miejsca postoju skutera udaj się do wejścia do budynku (w prawo) - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Z miejsca postoju skutera udaj się do wejścia do budynku (w prawo). Przejdź do laboratorium. Porozmawiaj z Alem, następnie otwórz okap i wyjmij z niego zostawione tam wczoraj kości. Bohater ulokuje je automatycznie na blacie przy skórze.

Obejrzyj je w zbliżeniu: oczyszczoną kość ramieniową (1) i oczyszczoną kość udową (2), a na niej: głębokie nacięcie u dołu i kalcynację bardziej u góry - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Obejrzyj je w zbliżeniu: oczyszczoną kość ramieniową (1) i oczyszczoną kość udową (2), a na niej: głębokie nacięcie u dołu i kalcynację bardziej u góry.

Przyjrzyj się też znakom na skórze (idąc od góry): łukowi złożonemu z symboli (1), trzem symbolom w owalu (2), rozkładającej się części (3), dwóm znakom (4) oraz nieczytelnym symbolom (5) - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przyjrzyj się też znakom na skórze (idąc od góry): łukowi złożonemu z symboli (1), trzem symbolom w owalu (2), rozkładającej się części (3), dwóm znakom (4) oraz nieczytelnym symbolom (5).

Idź porozmawiać o swoich obserwacjach z Novą, która znajduje się w kuchni - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Idź porozmawiać o swoich obserwacjach z Novą, która znajduje się w kuchni. Otrzymasz od niej artykuł na temat kanibalizmu na tych terenach.

Znajdziesz go w notesie Runea (Artykuł), kliknij tekst LPM, pojawi się zbliżenie umożliwiające jego przeczytanie - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Znajdziesz go w notesie Rune'a (Artykuł), kliknij tekst LPM, pojawi się zbliżenie umożliwiające jego przeczytanie. Zwróć uwagę na symbole w dolnej części artykułu i ich opis.

Sekwencja trzech znaków po lewej (1) przetłumaczona jest: Bogate w zwierzynę tereny łowieckie na zachodnich wzgórzach - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Sekwencja trzech znaków po lewej (1) przetłumaczona jest: Bogate w zwierzynę tereny łowieckie na zachodnich wzgórzach.

Sekwencja trzech znaków poniżej (2): Bogate w ryby wody na morzu za dwiema górami.

Słowem, które powtarza się w obu opisach, jest "bogate", powtarzającym się symbolem trzeci, zatem on oznacza obfite tereny łowieckie, zresztą przypomina łuk ze strzałą.

W drugiej sekwencji pierwszy symbol to dwie skały, a że mowa w niej o czymś, co znajduje się za dwiema górami - stąd wniosek, że pierwszy symbol określa kierunek.

A zatem drugi symbol w tej sekwencji oznacza miejsce, w tym wypadku morze.

Idąc tym tropem - skoro pierwszy symbol określa kierunek, w pierwszej sekwencji będzie on oznaczał zachód. Skoro drugi symbol określa miejsce, w pierwszej sekwencji oznacza on wzgórza.

Trzeci istotny znak (3) spośród opisanych w artykule to symbol człowieka (po prawej).

Przejdź do laboratorium i jeszcze raz przyjrzyj się skórze, a konkretnie trzem symbolom w owalu - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Przejdź do laboratorium i jeszcze raz przyjrzyj się skórze, a konkretnie trzem symbolom w owalu. Po kliknięciu (LPM) na każdym z nich pojawi się opcja wpisania jego znaczenia.

Dwie sekwencje trzech symboli z artykułu są wskazówką do rozszyfrowania dwóch pierwszych znaków w owalu na skórze.

Symbol nr 1 (po lewej) przedstawia półokrąg nad kreską. Podpowiedzią, co to może być, jest bardzo podobny symbol z pierwszej sekwencji trzech znaków z artykułu przedstawiający półokrąg pod kreską. Oznaczał on zachód. Zatem odwrotny symbol na skórze niewątpliwie oznacza WSCHÓD. Wpisz zatem to słowo i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr 2 (po prawej) przypomina połowę symbolu morza (kreska i znaki plus oznaczające ryby), jednak nad kreską znajduje się skała, taka sama jak jedna z dwóch skał w artykule - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr 2 (po prawej) przypomina połowę symbolu morza (kreska i znaki plus oznaczające ryby), jednak nad kreską znajduje się skała, taka sama jak jedna z dwóch skał w artykule. A skała w morzu oznacza wyspę - wpisz zatem na pasku widocznym na ekranie słowo: WYSPA i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr 3 (na górze) to rysunek trzech połączonych ze sobą ludzi (wg symboliki z artykułu) - Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Symbol nr 3 (na górze) to rysunek trzech połączonych ze sobą ludzi (wg symboliki z artykułu). W przypadku dawnych ludów chodzi oczywiście o PLEMIĘ. Wpisz zatem to słowo i kliknij: Zatwierdź.

Podobało się?

0

Alpha Polaris

24 czerwca 2011

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl