Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości

Z miejsca postoju skutera udaj się do wejścia do budynku (w prawo). Przejdź do laboratorium. Porozmawiaj z Alem, następnie otwórz okap i wyjmij z niego zostawione tam wczoraj kości. Bohater ulokuje je automatycznie na blacie przy skórze.

Obejrzyj je w zbliżeniu: oczyszczoną kość ramieniową (1) i oczyszczoną kość udową (2), a na niej: głębokie nacięcie u dołu i kalcynację bardziej u góry.

Przyjrzyj się też znakom na skórze (idąc od góry): łukowi złożonemu z symboli (1), trzem symbolom w owalu (2), rozkładającej się części (3), dwóm znakom (4) oraz nieczytelnym symbolom (5).

Idź porozmawiać o swoich obserwacjach z Novą, która znajduje się w kuchni. Otrzymasz od niej artykuł na temat kanibalizmu na tych terenach.

Znajdziesz go w notesie Rune'a (Artykuł), kliknij tekst LPM, pojawi się zbliżenie umożliwiające jego przeczytanie. Zwróć uwagę na symbole w dolnej części artykułu i ich opis.

Sekwencja trzech znaków po lewej (1) przetłumaczona jest: Bogate w zwierzynę tereny łowieckie na zachodnich wzgórzach.
Sekwencja trzech znaków poniżej (2): Bogate w ryby wody na morzu za dwiema górami.
Słowem, które powtarza się w obu opisach, jest "bogate", powtarzającym się symbolem trzeci, zatem on oznacza obfite tereny łowieckie, zresztą przypomina łuk ze strzałą.
W drugiej sekwencji pierwszy symbol to dwie skały, a że mowa w niej o czymś, co znajduje się za dwiema górami - stąd wniosek, że pierwszy symbol określa kierunek.
A zatem drugi symbol w tej sekwencji oznacza miejsce, w tym wypadku morze.
Idąc tym tropem - skoro pierwszy symbol określa kierunek, w pierwszej sekwencji będzie on oznaczał zachód. Skoro drugi symbol określa miejsce, w pierwszej sekwencji oznacza on wzgórza.
Trzeci istotny znak (3) spośród opisanych w artykule to symbol człowieka (po prawej).

Przejdź do laboratorium i jeszcze raz przyjrzyj się skórze, a konkretnie trzem symbolom w owalu. Po kliknięciu (LPM) na każdym z nich pojawi się opcja wpisania jego znaczenia.
Dwie sekwencje trzech symboli z artykułu są wskazówką do rozszyfrowania dwóch pierwszych znaków w owalu na skórze.
Symbol nr 1 (po lewej) przedstawia półokrąg nad kreską. Podpowiedzią, co to może być, jest bardzo podobny symbol z pierwszej sekwencji trzech znaków z artykułu przedstawiający półokrąg pod kreską. Oznaczał on zachód. Zatem odwrotny symbol na skórze niewątpliwie oznacza WSCHÓD. Wpisz zatem to słowo i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr 2 (po prawej) przypomina połowę symbolu morza (kreska i znaki plus oznaczające ryby), jednak nad kreską znajduje się skała, taka sama jak jedna z dwóch skał w artykule. A skała w morzu oznacza wyspę - wpisz zatem na pasku widocznym na ekranie słowo: WYSPA i kliknij: Zatwierdź.

Symbol nr 3 (na górze) to rysunek trzech połączonych ze sobą ludzi (wg symboliki z artykułu). W przypadku dawnych ludów chodzi oczywiście o PLEMIĘ. Wpisz zatem to słowo i kliknij: Zatwierdź.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 2
- Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przeanalizuj dane GPS | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przyjrzyj się znalezisku ropy | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Dzień 2
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
