Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa

Musisz jeszcze zaaplikować niedźwiedzicy antybiotyk. W związku z tym wróć do stacji i przejdź do laboratorium. Otwórz stojącą na blacie po lewej apteczkę i weź z niej antybiotyk.
W tym momencie do laboratorium wkroczy Al. Kiedy skończy opowiadać o swoich odkryciach, wyjdź na korytarz.

Zabierz jedną ze stojących obok drzwi do laboratorium flag EPGE. Weź też leżącą na skrzynce taśmę pakową. Przejdź do garażu (w prawo).

Pogadaj z Tullym, po czym poddaj flagę obróbce na usytuowanej po prawej pilarce stołowej. Otrzymasz drewnianą tyczkę. Podmień odtrutkę w strzykawce na antybiotyk. Przymocuj lekarstwo do tyczki za pomocą taśmy. Opuść stację.

Maszeruj do klatki, w której w międzyczasie obudziła się już niedźwiedzica. Strzykawką na tyczce zaaplikuj jej antybiotyk.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 1
- Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Uśpij niedźwiedzia i wykonaj standardowe czynności | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Zorganizuj sprzęt do przeniesienia niedźwiedzia | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Podaj zwierzęciu pierwszą dawkę lekarstwa | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Oczyść kości | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Odpocznij | Dzień 1 | Alpha Polaris
- Dzień 1
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
