Przyjrzyj się znalezisku ropy | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
Aktualizacja:
Przyjrzyj się znalezisku ropy
Miłą pogawędkę z dziewczyną w którymś momencie przerwie przybycie Eulera juniora. Kiedy Nova z szefem udadzą się do laboratorium, pójdź za nimi.

Po wydaniu dyspozycji przez młodego Eulera wszyscy opuszczą laboratorium. Podejdź wówczas do mapy lodowca, którą z okazji przybycia syna szefa zawiesił nad swoim biurkiem Al.

Przyjrzyj się punktowi odwiertów oznaczonemu jako Schaumann 3 (w dole mapy). Okaże się, że miejsce, gdzie Al znalazł ropę i artefakty, pokrywa się z miejscem, gdzie według wskazań obroży zawędrowała niedźwiedzica.
Pora spać. Idź do swojego pokoju i wskakuj do łóżka.
0
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
- Dzień 2
- Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przeanalizuj dane GPS | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Zbadaj pozostawione na noc w okapie kości | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Bombe Alaska | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Przyjrzyj się znalezisku ropy | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Noc 2 - Sprawdź, kto strzelał | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris
- Dzień 2
- Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
