Rynsztunek szkoły cechu Kruka. Rynsztunki i szkoły z gier o Wiedźminie

Rynsztunek szkoły cechu Kruka

  1. Elementy ekwipunku: zbroja, buty, rękawice, spodnie
  2. Poziomy ekwipunku: arcymistrzowski
  3. Premia za 2 części: każda część rynsztunku zwiększa czas działania Aksji (alternatywny tryb działania) o 2 sekundy; nocy czas rzucania Aksji jest znacznie zredukowany
  4. Premia za 4 części: przeciwnicy objęci działaniem Aksji (alternatywny tryb działania) otrzymują obrażenia bazujące na intensywności rzucanego znaku; w nocy czas trwania Aksji zostaje podwojony i może wpłynąć na dodatkowy cel

Andrzej Sapkowski opisał tylko trzy wiedźmińskie szkoły. Na dodanie do uniwersum kolejnych zdecydowali się autorzy fanowskich opowiadań, a swoje pomysły wprowadzili w życie również scenarzyści CD Projektu. Dla tych z Was, dla których osiem (licząc z dopiero co ogłoszonym cechem Rysia) szkół to wciąż za mało, interesujący może być jeden z lepiej dopracowanych modów do trzeciego Wiedźmina.

Wprowadza on nowy rynsztunek. O jego pochodzeniu nie wiemy zbyt wiele. Nosili go albo przedstawiciele szkoły Kruka albo wiedźmin o takim imieniu (jego pancerz znajdujemy w pierwszej części gry). W komplecie nie ma żadnego miecza, a jedynie zbroja, buty, rękawice i spodnie. Nie sposób więc stwierdzić, jak dokładnie walczyli wręcz przedstawiciele tej szkoły (albo sam Kruk). Wiadomo za to, że wyćwiczyli do perfekcji rzucanie Aksji. Szczególnie… w nocy.

Bo to właśnie na zwiększenie możliwości znaku o tej porze zdecydował się twórca moda. Premia za skompletowanie już dwóch części rynsztunku wydłuża też czas działania Aksji o 2 sekundy, a czterech – wzmacnia alternatywny tryb działania znaku o możliwość zadawania dodatkowych obrażeń. Mod znajdziecie na Nexusie (o, tutaj). Jeżeli zdecydujecie się go zainstalować, nie powinno Wam to zaburzyć rozgrywki, możliwości zbroi są zbalansowane. Mogą zaś stać się doskonałym uzupełnieniem mieczy nieprzynależących do żadnego rynsztunku. Albo tych ze szkoły Żmii, które mimo dobrych statystyk mogą zniechęcić graczy na wyższych poziomach brakiem premii za zestawienie ich z elementami pancerza.

39

Marek Jura

Autor: Marek Jura

W 2016 ukończył filologię na UAM-ie. Od tamtej pory recenzuje dla GRYOnline.pl prozę, poezję, filmy, seriale oraz gry wideo. Pierwsze kroki w branży dziennikarskiej stawiał zaś jako newsman w lokalnym brukowcu. Prowadził własną firmę – projektował, składał, testował i sprzedawał planszówki. Opublikował kilka opowiadań, a także przygotowuje swój debiutancki tom wierszy. Trenuje sporty walki. Feminista, weganin, fan ananasa na pizzy, kociarz, nie lubi Bethesdy i Amazona, lubi Lovecrafta, Agentów TARCZY, P:T, Beksińskiego, Hollow Knigt, performance, sztukę abstrakcyjną, mody do gier i pierogi.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl