Kopiuj i wklejaj mi jeszcze - 12 studiów, które robią copy/paste, a my się cieszymy
Kopiować trzeba umieć. Wiedzą o tym niektórzy twórcy gier, regularnie serwujący fanom podobne do siebie tytuły. Ich elementy są jednak umiejętnie wymieszane i podane w taki sposób, że gracze – zamiast narzekać – pieją z zachwytu i proszą o więcej.
Spis treści
- Kopiuj i wklejaj mi jeszcze - 12 studiów, które robią copy/paste, a my się cieszymy
- Arkane Studios
- Firaxis Games i MicroProse
- Playground Games
- Piranha Bytes
- Larian Studios
- Supergiant Games
- Gearbox Software
- Capcom
- Nintendo
Capcom
- Gry lub seria: Monster Hunter
- Kopiuje i wkleja od: 2004 roku
- Kopiowane elementy: w zasadzie wszystko poza (czasami) innym stylem graficznym i pewnymi drobnymi (acz istotnymi) zmianami w gameplayu
Atrakcyjność trzech serii omówionych na poprzedniej stronie można sprowadzić do stwierdzenia, że ich podstawowa mechanika, czyli strzelanie, na ogół jest zrobiona bardzo dobrze. Istnieje jednak cykl, w którego poszczególnych odsłonach możemy natknąć się na wiele pozornie dość różnie pomyślanych elementów. Tylko cel tych gier wydaje się zawsze taki sam, mianowicie zabijanie potworów. Tym razem musicie obyć się bez swojskiego Wiedźmina w zestawieniu – mowa bowiem o Monster Hunterze.
Wielu zachodnich graczy zetknęło się z produkowaną przez Capcom serią dopiero przy okazji MH: World z 2018 roku. Niemniej sięga ona roku 2004 i czasów PlayStation 2. Pod względem grafiki „jedynka” trąci już nieco myszką, lecz w zaskakująco wielu aspektach stricte gameplayowych jest podobna do nowszych odsłon – czy raczej to one schlebiają do niej.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie