The Sims 4. Kiedy gracze pokazują twórcom, jak robić gry

Radosław Wasik

The Sims 4

Mody ulepszają zachowania simów.

Mam wrażenie, że każdy gracz miał styczność z Simsami, ale nie każdy chce się do tego przyznać. W końcu maltretowanie bezbronnych simów kusi, choć raczej nie jest to najlepszy temat do rozmowy. Niemniej pozostałe elementy tego dziwacznego symulatora życia też potrafią wciągnąć.

Niektórym może się przez to wydawać, że społeczność tej gry to nie są „prawdziwi” gracze. Tacy, którzy zajmowaliby się tworzeniem modyfikacji i ich instalowaniem. Jakby nie było, wymaga to więcej zaangażowania niż kupno dodatku w promocji. A mimo to The Sims 4 może pochwalić się sporej wielkości bazą modów. Bez obaw – nie są to tylko dodatkowe ubrania i akcesoria.

Albo pozwalają wcielić się we wróżkę.

Choć w internecie znajdziecie naprawdę dużo wspomnianych wyżej nowych ciuszków, nie brakuje też interesujących rzeczy. Może to być nadprogramowa kariera w szeregach Hordy z Warcrafta czy opcja wcielenia się w czarodzieja ciskającego kule ognia albo w latającą wróżkę rzucającą uroki. Są też bardziej prozaiczne dodatki – jak rozbudowanie profilaktyki zdrowotnej simów, funkcjonalne samochody czy zajęcia pozaszkolne dla nastolatków. Widać, że moderzy robią, co mogą, by The Sims 4 było lepsze – nawet jeśli ich zapędy powstrzymuje nieco oficjalnie wydawana zawartość.

  1. Więcej o grze The Sims 4

HEROSI NA STERYDACH

Macie ochotę na partyjkę klasycznej strategii? Sprawdźcie najlepsze mody do Heroes 3.

The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 19 maja 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

81

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2020-07-10
01:33

bboy Konsul

bboy

Dzięki modom każda gra z serii Silent Hunter do dzisiaj żyje. Ba, wyhodowała sobie nawet własnych indie-dewloperów, których znudziło już czekanie aż jakiekolwiek duże studio zrobi jakiś tytuł traktujący o łodziach podwodnych. Zapewne wnerwia to mocno braci Guillemot, że zdarzyło im się kiedyś stworzyć nieliniową grę na więcej niż jedno przejście 15 lat temu i mała grupka ludzi ciągle w to gra zamiast kupować od nich n-tego assasyna.

Komentarz: bboy
2020-07-10
09:09

Banshee Queen Chorąży

Banshee Queen
😡

No tak, wiadomo, a najważniejsze jest dla graczy to żeby pokazać więcej piersi.

Komentarz: Banshee Queen
2020-07-10
09:18

Bieniu05 Generał

Bieniu05

tylko wy sie skupiacie na pojedynczej rzeczy a zeby zrobic gre trzeba o wszystkim pomyslec i wiadomo ze nie wszystko wyjdzie idealnie co prawda maja juz szablony bo juz tyle gier zrobionych bylo ale wciaz to duzo roboty

Komentarz: Bieniu05
2020-07-11
15:22

Bri Generał

Bri

Duże gry AAA to też tak właściwie mody - kupuje się silnik, robi modele + tekstury, pisze trochę kodu i gotowe.

Komentarz: Bri
2020-07-11
16:09

Bukary Legend

Bukary

No cóż, o ile wiem, jedno z najbardziej rozwiniętych środowisk moderów powstało wokół serii gier "Thief".

Jednym z najsłynniejszych jego osiągnięć jest wydanie potężnej i znakomitej kampanii (właściwie osobnej gry) pt. T2X: Shadows of the Metal Age:

http://www.thief2x.com/

Oczywiście, istnieje też wiele innych projektów związanych z "Thiefem", które rzeczywiście mogłyby zawstydzić twórców oryginału, np. obsypany nagrodami The Dark Mod:

https://www.thedarkmod.com/main/

https://www.youtube.com/watch?v=brJqHnXmpgE

Komentarz: Bukary

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl