Iconoclasts. Gry stycznia 2018 – premiery i konkurs

Michał Grygorcewicz

Iconoclasts

Data premiery: 23 stycznia

INFORMACJE
  1. Gatunek: metroidvania
  2. Platforma: PC, PS4, PS Vita
  3. Przybliżona cena: brak danych

Robin, młoda miłośniczka techniki i konstruowania maszyn, pewnego dnia dowiaduje się, że jej hobby zostało z jakiegoś powodu zakazane. Poszukując odpowiedzi na pytanie, dlaczego tak się stało, dziewczyna rozpocznie pełną przygód podróż po wyjątkowo kolorowym i niebezpiecznym świecie.

A gracze otrzymają pretekst do pogrania w kolejnego przedstawiciela gatunku metroidvania, stworzonego przez znanego z serii Noitu Love Joakima „Konjaka” Sandberga. Tradycyjnie dla tego typu gier zajmiemy się eksploracją dużego, otwartego świata, w którym rozwiążemy liczne zagadki środowiskowe, poskaczemy po platformach, unikając niebezpiecznych pułapek, i wyeliminujemy dziesiątki oponentów.

W międzyczasie rozwiniemy fabułę, dyskutując z napotykanymi postaciami, a dzięki kolejnym odblokowywanym umiejętnościom uzyskamy dostęp do pozostających wcześniej poza naszym zasięgiem obszarów. Istotnym punktem zabawy będą także starcia z bossami – tych czeka aż dwudziestu i na każdego będziemy musieli opracować odpowiednią taktykę. Iconoclasts wyróżni się też dwuwymiarową, bardzo żywą i przyjemną dla oka oprawą wizualną.

NASZE PRZEWIDYWANIA:

W 2017 roku wyszły świetne Steamworld Dig 2, Metroid: Samus Returns i Hollow Knight. Iconoclasts zapowiada się jako kolejny łakomy kąsek dla wszystkich fanów gatunku, a ja widać – jesteśmy ostatnio ciekawymi metroidvaniami rozpuszczani. Ja w każdym razie się skuszę.

Adam Zechenter

Subnautica

Subnautica

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 23 stycznia 2018

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.4

Gracze

9.7

Steam

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

35

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Na którą grę lub dodatek stycznia czekasz najbardziej?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl