LEGO City: Tajny agent. Gry podobne do GTA – 8 pretendentów do tronu

Michał Grygorcewicz

LEGO City: Tajny agent

W LEGO Undercover staliśmy po właściwej stronie barykady i tylko udawaliśmy przestępcę. - 2018-04-07
W LEGO Undercover staliśmy po właściwej stronie barykady i tylko udawaliśmy przestępcę.

INFORMACJE:

  1. Data premiery: 18 marca 2013
  2. Platformy: PC, PS4, XOne, WiiU, Switch
  3. Producent: TT Fusion
  4. Ocena w naszej recenzji: 8/10

Przyzwyczailiśmy się przez lata do ściśle określonego schematu, jakim podążają gry z serii LEGO – znana licencja, olbrzymia liczba postaci do odblokowania i liniowa zabawa oparta na elementach platformówkowych, prostych zagadkach środowiskowych oraz walce. LEGO City Undercover odcięło się od swoich klockowych pobratymców, nie bazując na żadnej popularnej marce, a pod względem rozgrywki inspirując się serią Grand Theft Auto.

Jak podpowiada tytuł, w grze wcielaliśmy się w tajnego agenta infiltrującego szeregi zgrupowania przestępczego. Chociaż z oczywistych względów produkcja ta unikała brutalnej przemocy, twórcy urozmaicili ją popkulturowymi nawiązaniami, głównie do kina akcji lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.

Rozgrywkę oparto na tradycyjnych dla tego typu dzieł schematach, uzupełniając je jednak kilkoma charakterystycznymi dla LEGO elementami. W trakcie zabawy odblokowywaliśmy nowe przebrania dla głównego bohatera, dzięki którym zyskiwał on przydatne zdolności, natomiast zbierane podczas gry klocki wykorzystywaliśmy do tworzenia specjalnych konstrukcji. W kategorii „GTA dla młodszych odbiorców” pozycja ta pozostaje bezkonkurencyjna.

  1. Recenzja gry LEGO City: Tajny Agent – GTA nie tylko dla dzieci
LEGO City: Undercover

LEGO City: Tajny Agent

LEGO City: Undercover

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 18 marca 2013

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

8.3

Gracze

9.1

Steam

7.7

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

73

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl