11. Snipperclips: Cut it Out, Together. 15 gier, które przegapiliście w I połowie roku

Michał Grygorcewicz

11. Snipperclips: Cut it Out, Together

W SKRÓCIE:
  1. Platforma: Switch
  2. Producent: Nintendo
  3. Gatunek: logiczna

The Legend of Zelda: Breath of the Wild całkowicie zdominowało premierę konsoli Nintendo Switch, sprawiając, że wszystkie pozostałe tytuły startowe przeszły bez jakiegokolwiek echa. Ucierpiało na tym także Snipperclips: Cut it Out, Together, nastawiona na kooperację dla maksymalnie czterech graczy (chociaż niepozbawiona także trybów dla samotników oraz rywalizacyjnych) nietypowa gra logiczna, która pod bardzo prostą i kolorową oprawą graficzną skrywa tony głębi i grywalności.

Obserwujemy tu papierowy świat, w którym od dwóch do czterech stworzonych z kartek postaci może się wzajemnie przycinać w celu uzyskania określonych kształtów. Umiejętność tę wykorzystujemy do realizacji różnorodnych celów – przykładowo złapania świetlika i przetransportowania go do lampy, wrzucenia piłki do kosza czy przeciśnięcia się przez szczelinę. Każdy poziom to inne, często mocno oryginalne wyzwanie, stopień trudności skaluje się idealnie, a drobne nieporozumienia potrafią szybko zamienić współpracę w radosne ganianie za sobą graczy celem ścięcia dotychczasowego współpracownika „do zera”. Szczególne zainteresowanie przycinaniem się nawzajem w redakcji wykazali Adam, T_bone oraz Czarny Wilk.

Przegapiłeś, ponieważ: Breath of the Wild przyćmiło wszystkie inne tytuły udostępnione na premierę Switcha.

Minimalistyczna i kolorowa oprawa skrywa wypełnioną po brzegi pomysłami i zawartością grę logiczną. - 2017-07-08
Minimalistyczna i kolorowa oprawa skrywa wypełnioną po brzegi pomysłami i zawartością grę logiczną.
Little Nightmares

Little Nightmares

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo

Data wydania: 28 kwietnia 2017

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

8.0

Gracze

9.5

Steam

7.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

37

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Która z wymienionych gier jest Twoim zdaniem najlepsza?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl