Zobacz nowy zwiastun Max Payne 3 - po polsku!
Mamy dla Was polską wersję najnowszego zwiastuna gry Max Payne 3. Firma Rockstar prezentuje w nim nowości w zakresie walki i strzelania. Tytułowy bohater nauczy się paru nowych ruchów, dzięki którym wyjdzie z każdych opałów bez szwanku.
Szymon Liebert
Rockstar wypuścił nowy zwiastun Max Payne 3, a my mamy go dla Was po polsku. Poniżej znajdziecie przetłumaczoną wersję materiału, w którym profesjonalny i zaskakująco opanowany narrator opowiada o dziurawieniu kulami przeciwników tytułowego byłego policjanta, a teraz najemnika i ochroniarza. Trzeba przyznać, że od ostatniego spotkania Max nauczył się paru nowych ruchów.
W swoich wcześniejszych przygodach policjant skakał i rzucał się na boki, aby w powietrzu ostrzelać wrogów. Gra Max Payne 3 pozwoli też chować się za przeszkodami, tarzać po ziemi i korzystać z różnych kombinacji broni. Od strony graficznej tytuł nie jest może żadną rewolucją, ale dbałość o szczegóły i dobry system animacji na pewno robią spore wrażenie.
Max Payne 3 wzbudza ogromne emocje z dwóch zasadniczych powodów. Po pierwsze, grę tworzy jedno ze studiów Rockstara, firmy, która wypuszcza niemal same dopracowane i świetne hity (wystarczy wspomnieć o Red Dead Redemption i Grand Theft Auto IV). Po drugie, główny bohater zaskarbił naszą sympatię w przeszłości. Pierwszą i drugą odsłonę serii przygotowało Remedy (Alan Wake).
Zastanawiające jest wciąż to, czy Rockstarowi uda się zachować klimat poprzednich części Max Payne, które były dość specyficzne. Studio Remedy lub bawić się gatunkami i parafrazować inne dzieła popkulturowe. Tymczasem, Max Payne 3 na razie wygląda jak rasowa gra akcji. Wszystkiego dowiemy się w maju i czerwcu, kiedy produkcja trafi do sklepów. Zagrają w nią posiadacze konsol i pecetów.
Więcej:„Czuję się stary.” 9 lat temu Rockstar po raz pierwszy zaczął teasować nadejście RDR2

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Take 2 Interactive
- Rockstar Games
- trailery (gry)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
Econochrist Senator
Nie zgodzę się, że GTA IV była jak to nazwał Oburzony "syfiasta".
Spędziłem przy niej wiele godzin które dawały mi dużo frajdy.
Owszem ta gra może się nie podobać, mój kolega - najlepszy przykład - ma o niej
zdanie, że nie ciągnie go do tak realnie i dobitnie przedstawionej przemocy.
Niemniej jednak również nie zgodzę się z Tobą Ogame_fan. GTA IV po premierze
na prawdę miała kiepską optymalizację, która dopiero po pięciu patchach była ok.
Jednak myślę, że Rockstar wyciągnął naukę z premiery GTA IV na PC bo już
Epizody po pierwszym patchu działały bardzo dobrze. Tak więc czekam na Max Payne 3.
I choć osobiście uważam, że poprzednie części były po prostu dobre, ale nic ponad to
tak Trójka może w końcu przynieść marce splendor i prawdziwą sławę.
W końcu Rockstar to fabryka gwiazd - to się nie może nie udać.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Fabula + realistyczna otoczka uzbrojenia + bullettime + "multi" jako nowosc - czy to wszystko?
BOLOYOO Generał

Póki co wygląda to na - najzwyczajniej w świecie - dostosowanie tytułu do standardów rynkowych, ale za to w jaki sposób! Gdyby nie patrzeć na tą grę jak na Max'a to baaardzo mi się podoba - technologiczny majstersztyk (ciekawe co pokaże GTA V ^^).
Wątpię też, że "łysy grubas" to wszystko co mają do zaoferowania i liczę na miłą niespodziankę. Na 80% trójeczka nie przebije poprzedniczek, ale jestem coraz optymistyczniej nastawiony do tego tytułu. Pozostaje czekać.
zanonimizowany805730 Chorąży
Oburzony:
Przejrzyj sobie porządnie fora o grach. Osób którym GTAIV się nie podobało lub było dla nich grą wręcz syfiastą jest wiele.
Kogo to obchodzi? wazne ze mi sie podoba innych opinie mnie nie obchodza
yadin Legend

Coś mi się zdaje, że niebawem wyjdzie kolejna konsolowa legenda. Animacje strzelaniny są lepsze, jak w Uncharted 3 czy innych gra tego typu. Nie wiadomo natomiast zbyt wiele o fabule, poza ogólnikami, a także o animacji w tych momentach, w których nie mamy do czynienia ze strzelaniną. Max pewnie nie będzie umiał się efektownie wspinać, itd. Jeżeli jednak zostanie to dobrze zamaskowane w grze, nikt tego nie odczuje. Czy pamiętacie Black? W ogóle nie można było wskakiwać na przeszkody, ale jakoś nikt nie zwracał na to uwagi.