Studio Creative Assembly podzieliło się z graczami oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi swojego najnowszego dzieła, czyli Total War: Warhammer II. Wygląda na to, że niezbędne minimum komfortu w trakcie zabawy zapewni maszyna z dość niskiej półki. Przy okazji pochwalono się, że Warhammer II jest najczęściej zamawianą przed premierą odsłoną serii Total War.
Premiera Total War: Warhammer II zbliża się wielkimi krokami – najnowsze dzieło studia Creative Assembly ma zadebiutować 28 września bieżącego roku. Twórcy postanowili więc przygotować graczy na tę okoliczność oraz dać im czas na ewentualne modyfikacje swoich maszyn i opublikowali oficjalne wymagania sprzętowe.
Taki komputer powinien zapewnić 25-35 klatek na sekundę na mapie kampanii i w starciach jeden na jednego, w bitwach z udziałem czterdziestu jednostek (po dwadzieścia dla każdej strony konfliktu), przy niskiej szczegółowości grafiki i rozdzielczości 720p.
Posiadacze takiej maszyny będą mogli cieszyć się z rozgrywki w 45-55 klatkach na sekundę na mapie kampanii i w starciach jeden na jednego; i w tym przypadku mowa o potyczkach z udziałem czterdziestu jednostek. Co ciekawe, jeśli w Waszych komputerach drzemią podzespoły klasy wyżej wymienionych, z powodzeniem uruchomicie omawiany tytuł w wysokich detalach i rozdzielczości 1080p.
Mając taką maszynę, nie będziecie musieli bawić się w żadne półśrodki. Zarówno na mapie kampanii, jak i w starciach uzyskacie stałe sześćdziesiąt klatek na sekundę przy najwyższej szczegółowości grafiki i rozdzielczości 1080p.
Deweloperzy nie omieszkali również podziękować fanom za niekończące się wsparcie z ich strony oraz poinformować, że jest to najczęściej „pre-orderowana” gra spod szyldu Total War w historii. W oficjalnym komunikacie autorzy udostępnili również rozbudowaną tabelkę, z której dowiecie się, na jakie efekty będziecie mogli sobie pozwolić przy konkretnym ustawieniu detali.
Tymczasem… to jak, pójdzie Wam?

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.