Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2003, 14:31

Zapowiedź Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945

Po tym jak światło dzienne ujrzał znakomity symulator lotniczy osadzony w realiach II Wojny Światowej, jego twórca, zespół Maddox Games, wyszedł z ukrycia, zaistniał na światowym rynku i pozyskał nowe fundusze od Ubi Softu na opracowanie dodatku do swego dzieła - IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles. W międzyczasie również rozpoczął prace nad bardzo ambitnym projektem zatytułowanym Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945 (wcześniej Battlefield Command: Battle for Europe 1939-1945, a jeszcze wcześniej WWII Real Time Strategy) i jego wczesną produkcyjną wersją zdobył zainteresowanie Codemasters Software (obecnie wydawca gry), a screenami z niej oraz ogólnymi informacjami i nasze. Czas płynie nieubłaganie i do przewidywanej premiery Wartime Command pozostało już około pół roku, dlatego też zapraszam was do zapoznania się z zapowiedzią owego tytułu. Ogólnie rzecz biorąc – jest na co cz

Po tym jak światło dzienne ujrzał znakomity symulator lotniczy osadzony w realiach II Wojny Światowej, jego twórca, zespół Maddox Games, wyszedł z ukrycia, zaistniał na światowym rynku i pozyskał nowe fundusze od Ubi Softu na opracowanie dodatku do swego dzieła - IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles. W międzyczasie również rozpoczął prace nad bardzo ambitnym projektem zatytułowanym Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945 (wcześniej Battlefield Command: Battle for Europe 1939-1945, a jeszcze wcześniej WWII Real Time Strategy) i jego wczesną produkcyjną wersją zdobył zainteresowanie Codemasters Software (obecnie wydawca gry), a screenami z niej oraz ogólnymi informacjami i nasze. Czas płynie nieubłaganie i do przewidywanej premiery Wartime Command pozostało już około pół roku, dlatego też zapraszam was do zapoznania się z zapowiedzią owego tytułu. Ogólnie rzecz biorąc – jest na co czekać.

Zapowiedź Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej