Po tym jak światło dzienne ujrzał znakomity symulator lotniczy osadzony w realiach II Wojny Światowej, jego twórca, zespół Maddox Games, wyszedł z ukrycia, zaistniał na światowym rynku i pozyskał nowe fundusze od Ubi Softu na opracowanie dodatku do swego dzieła - IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles. W międzyczasie również rozpoczął prace nad bardzo ambitnym projektem zatytułowanym Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945 (wcześniej Battlefield Command: Battle for Europe 1939-1945, a jeszcze wcześniej WWII Real Time Strategy) i jego wczesną produkcyjną wersją zdobył zainteresowanie Codemasters Software (obecnie wydawca gry), a screenami z niej oraz ogólnymi informacjami i nasze. Czas płynie nieubłaganie i do przewidywanej premiery Wartime Command pozostało już około pół roku, dlatego też zapraszam was do zapoznania się z zapowiedzią owego tytułu. Ogólnie rzecz biorąc – jest na co cz
Po tym jak światło dzienne ujrzał znakomity symulator lotniczy osadzony w realiach II Wojny Światowej, jego twórca, zespół Maddox Games, wyszedł z ukrycia, zaistniał na światowym rynku i pozyskał nowe fundusze od Ubi Softu na opracowanie dodatku do swego dzieła - IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles. W międzyczasie również rozpoczął prace nad bardzo ambitnym projektem zatytułowanym Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945 (wcześniej Battlefield Command: Battle for Europe 1939-1945, a jeszcze wcześniej WWII Real Time Strategy) i jego wczesną produkcyjną wersją zdobył zainteresowanie Codemasters Software (obecnie wydawca gry), a screenami z niej oraz ogólnymi informacjami i nasze. Czas płynie nieubłaganie i do przewidywanej premiery Wartime Command pozostało już około pół roku, dlatego też zapraszam was do zapoznania się z zapowiedzią owego tytułu. Ogólnie rzecz biorąc – jest na co czekać.
Zapowiedź Wartime Command: Battle for Europe 1939-1945.
Więcej:Nowy film przypomina o Men of War 2, rywalu Company of Heroes 3

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.