Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 października 2003, 13:09

autor: Karol Cichoński

Cybernetyczne cRPG rodem z Akelli

Firma Akella specjalizująca się w podbojach morskich spod znaku szpady i opaski pirackiej mogąca pochwalić się takimi produkcjami jak Age of Sail II, Pirates of the Caribbean czy Sea Dog przygotowuje wydanie cyberpunkowego cRPG’a o nazwie Metalheart: Replicants Rampage.

Firma Akella specjalizująca się w podbojach morskich spod znaku szpady i opaski pirackiej mogąca pochwalić się takimi produkcjami jak Age of Sail II, Pirates of the Caribbean czy Sea Dog przygotowuje wydanie cyberpunkowego cRPG’a o nazwie Metalheart: Replicants Rampage.

Na chwilę obecną warstwa fabularna tej produkcji objęta jest jeszcze tajemnicą, aczkolwiek wiadomo, iż wcielamy się w przedstawiciela rasy ludzkiej. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że naszymi przeciwnikami są maszyny, a naszym głównym problemem jest to, iż jesteśmy właśnie tylko człowiekiem. Będziemy zmuszeni do modyfikowania naszego ciała dodając do jego biologicznej słabości cybernetyczne wszczepy i biotechniczne implanty. Naszym zadaniem będzie przeżyć i uciec z tego zapomnianego przez boga miejsca, jakim jest świat Metalheart: Replicants Rampage.

Podczas swojej przygody gracz będzie mógł stworzyć swoją drużynę (maksymalnie sześcioosobową) przyłączając przedstawicieli czterech rożnych ras, tj.: replikantów, cyborgów, mutantów oraz nomadów. Postacie będą się poruszać po olbrzymim izometrycznym świecie. Każdy bohater, który będzie pod naszą kontrolą będzie miał możliwość modyfikowania swoich umiejętności poprzez dodawanie wszczepów cybernetycznych i biotechnicznych. Dla drużyny składającej się z samych cyborgów będziemy musieli zastosować inną strategię gry niż dla drużyny mutantów i klonów. System walki będzie turowy i zmuszać będzie gracza do podejmowania odpowiednich taktyk aby pokonać przeciwnika.

Najważniejszymi cechami gry są:

  • turowy system walki;
  • cztery odmienne rasy;
  • olbrzymia ilość cybernetycznych modyfikacji postaci;
  • możliwość gry sześcioma postaciami;
  • generator przygód;
  • każdy NPC będzie wyposażony we własną osobowość i inteligencję
  • olbrzymi świat;
  • bardzo szczegółowa futurystyczna grafika.

Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że gra ma ujrzeć światło dzienne w pierwszym kwartale 2004 roku. Myślę, że wszyscy fanatycy Fallouta znajdą dla siebie zajęcie na długie wieczory przy Metalheart: Replicants Rampage.