Studio Cryptic Studios opublikowało w sieci oficjalne wymagania sprzętowe swojej kolejne gry MMO – Star Trek Online, bazującej na słynnej licencji filmowej. Jak na rozbudowaną produkcję sieciową nie są one zbyt wygórowane. Fanów ucieszy także informacja, że gra zadziała na konfiguracjach wyposażonych w karty grafiki działających w oparciu o biblioteki DirectX 9.0c.
Studio Cryptic Studios opublikowało w sieci oficjalne wymagania sprzętowe swojej kolejne gry MMO – Star Trek Online, bazującej na słynnej licencji filmowej. Jak na rozbudowaną produkcję sieciową nie są one zbyt wygórowane. Fanów ucieszy także informacja, że gra zadziała na konfiguracjach wyposażonych w karty grafiki działających w oparciu o biblioteki DirectX 9.0c.
Minimalne i zalecane wymagania sprzętowe prezentują się następująco:
Swój sprzęt europejscy fani Star Treka będą mogli przetestować 5 lutego 2010 roku. Nieco wcześniej – bo 2 lutego – własną edycję gry będą mogli nabyć Amerykanie.
Po raz kolejny przypominamy również, że od blisko trzech tygodni trwają zamknięte beta testy STO. Automatyczną kwalifikację otrzymali posiadacze MMO Champions Online posiadających półroczną bądź dożywotnią subskrypcję. Zaproszenia zostały wysłane także do ograniczonej liczby fanów, którzy zdecydowali się na wypełnienie standardowych formularzy zgłoszeniowych.
Akcja gry zostanie osadzona w roku 2409, czyli 30 lat po wydarzeniach znanych z filmu Star Trek Nemesis. Graczom dane będzie stworzyć własnego podopiecznego, wybierając jedną z kilku dostępnych ras (m.in. Wolkanie, Andorianie, Klingoni, Orion, Gorn i ludzie) bądź też konstruując własną mutację. Uczestniczący w zabawie mogą badać nowe galaktyki, brać udział w pojedynczych potyczkach lub zakrojonych na większą skalę działaniach wojennych. Ponadto rozgrywka opierać będzie się na wykonywaniu zróżnicowanych zadań dla jednej z dostępnych frakcji.
Na koniec tej wiadomości chcielibyśmy zachęcić Was do obejrzenia trzech ciekawych filmów prezentujących Star Trek Online:
Więcej:Powrót po 20 latach. Atari ożywia Infogrames, tworząc nową markę wydawniczą

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.