Automatony właśnie podniosły poprzeczkę wojownikom Demokracji. Potrzebna jest natychmiastowa przewaga taktyczna.
Do świata obrońców Super Ziemi zawitało mnóstwo nowości. Nowe bronie, plecaki teleportacyjne, udoskonalenia już i tak potężnych przeciwników... A teraz jeszcze dodatkowo do tych aktualizacji dołączają mechy bojowe Automatonów, które zdążyły już wywołać lekki popłoch w szeregach graczy – także przez swój rozmiar.
Nowe jednostki wroga to chyba kontynuacja trendu zapoczątkowanego parę miesięcy temu, w ramach którego galaktyczny front doczekał się drastycznych zmian ze względu na poziom znudzenia fanów wywołany pokonywaniem wciąż tych samych przeciwników z kręgu Iluminatów. Było to jednak tylko preludium do największego konfliktu w historii gry, który zresztą zapisał się chyba już na dobre także w dziejach internetu.
Automaty zareagowały chyba na zwiększający się poziom zaawansowania technicznego i naukowego ludzkiej cywilizacji, który zdaje się znacznie przyspieszać po udanej obronie Super Ziemi. Jednostka, o której mowa, to War Strider i pod względem działania przypomina nieco Hulka, który niedawno został ulepszony i zaczął korzystać z jet packa.
Nowy przeciwnik posługuje się działami plazmowymi, a także wyrzutnią granatów. Mechy Demokracji są w porównaniu z nim mniejsze i gorzej wyposażone. Designem przypomina natomiast robota ED-209, którego niektórzy z Was mogą kojarzyć z kultowego RoboCopa. Na szczęście dla mniej doświadczonych fanów, będzie się on jednak pojawiał dopiero na 6. poziomie trudności.
Co na to gracze? Jak zwykle zaczęli już rozmyślać nad możliwymi rozwiązaniami tego palącego problemu:
To nie do przyjęcia! Socjalistyczne mechy są większe od naszych!
Potrzebujemy większych mechów dla naszych nurków!!!
Inna propozycja to oczywiście skuteczne czołgi, które pozwoliłyby odpowiedzieć na nowe zagrożenie odpowiednio wielką siłą ognia. Pomysł ten jednak nie podoba się graczom o tyle, że wspomnienia niezbyt dobrze działających samochodów są ciągle jeszcze świeże.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by twórcy z Arrowhead Game Studios spełnili ich marzenia o mechach i czołgach – wydaje się, że w odpowiadaniu na potrzeby społeczności i utrzymywaniu zaangażowania fanów na wysokim poziomie stają się coraz lepsi.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.