Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2017, 15:55

autor: Draug

Wieści ze świata (Nvidia, Total War: Warhammer, Divinity: Original Sin II, Rocket League) 3/2/2017

Dziś piszemy o uniemożliwieniu przez firmę Nvidia odsprzedaży kluczy gier dołączanych do jej kart grafiki, edytorze pól bitew do Total War: Warhammer, dużej aktualizacji do Divinity: Original Sin II (z AI 2.0) oraz o 26 milionach graczy Rocket League i zabawkach inspirowanych tą grą. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Koniec odsprzedaży kluczy gier dołączanych do kart grafiki Nvidii

Firma Nvidia zmieniła zasady organizowanych od czasu do czasu promocji, w których do kart grafiki dodawane są kody uprawniające do pobrania gier (obecnie można nabyć model GeForce GTX 1070 lub GeForce GTX 1080 z For Honor lub Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands). Od teraz klucz można zrealizować tylko na maszynie wyposażonej w kartę grafiki, do której został dołączony. To oznacza koniec procederu odsprzedawania tanio niechcianych gier, ale także obdarowywania kodami znajomych (dzięki, PC Gamer).

Wieści ze świata (Nvidia, Total War: Warhammer, Divinity: Original Sin II, Rocket League) 3/2/2017 - ilustracja #1

Total War: Warhammer otrzyma edytor pól bitew

Studio Creative Assembly zamierza wzbogacić narzędzia moderskie do gry Total War: Warhammer – Assembly Kit – o funkcję tworzenia własnych pól bitew, z których będzie można zrobić użytek w trybie potyczki i multiplayerze. Obecnie nowe opcje można wypróbować w ramach otwartych beta-testów pod systemem Windows 10 (instrukcję wzięcia w nich udziału znajdziecie tutaj). Wsparcie dla starszych Windowsów ma zostać dodane, gdy edytor pól bitew będzie skończony – czyli pod koniec lutego.

Niestety, równocześnie deweloper wyjaśnił, że fani nie mają co wypatrywać edytora map do trybu kampanii, bo jego wypuszczenie nie jest możliwe. W odróżnieniu od lokacji, w których toczy się walki, Creative Assembly tworzy mapy strategiczne przy użyciu różnorodnych narzędzi, które po części nie są własnością studia, a zatem nie mogą być przez nie rozpowszechniane.

Divinity: Original Sin II z dużym patchem – lepsza SI i inne poprawki

Studio Larian wypuściło dużą aktualizację do gry Divinity: Original Sin II we Wczesnym Dostępie, oznaczoną numerem 3.0.31.292. Wprowadza ona przede wszystkim „AI 2.0”, czyli znacznie poprawioną sztuczną inteligencję przeciwników (która przedtem faktycznie mocno kulała). Oprócz tego łatka dodaje trzy areny do trybu PvP, garść umiejętności dla postaci i kilka przedmiotów (nowe typy granatów i strzał), a także modyfikuje system łupów (w celu zwiększenia znaczenia handlu), wprowadza dziesiątki innych zmian w wyważeniu rozgrywki oraz eliminuje wiele błędów. Z pełną listą zmian możecie zapoznać się tutaj. Niestety, z racji rozmiarów aktualizacji wcześniejsze pliki zapisu nie są kompatybilne z nową wersją gry.

Rocket League z 26 mln graczy. Powstają zabawki na kanwie gry

Studio Psyonix skorzystało w końcu z ofert otrzymywanych od prawie półtora roku i nawiązało współpracę z firmą Zag Toys, której owocem będą zabawki inspirowane grą Rocket League – a dokładniej seria 12 nakręcanych samochodzików, żywcem wyjętych z tego tytułu. Ich rynkowy debiut ma nastąpić wiosną bieżącego roku… ale raczej nie w Polsce.

Równocześnie deweloper pochwalił się, że jego przebojową produkcję wypróbowało już 26 milionów graczy (dzięki, GameSpot). To wzrost o kolejny milion w ciągu około trzech tygodni.

Wieści ze świata (Nvidia, Total War: Warhammer, Divinity: Original Sin II, Rocket League) 3/2/2017 - ilustracja #2

Galeria obrazków

Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…

Galeria filmów

…jak również najnowsze filmy z gier:

Wieści ze świata (Nvidia, Total War: Warhammer, Divinity: Original Sin II, Rocket League) 3/2/2017 - ilustracja #3

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.