Do premiery Wiedźmina 3 pozostało niewiele czasu, nic więc dziwnego, że w Sieci pojawiają się coraz to nowsze informacje i doniesienia. W rozmowie z gry-online.pl, Adam Badowski – szef CD Projekt RED, zdradził m.in. jakie graficzne różnice zaobserwujemy na poszczególnych platformach.
Luc
222Pomimo dwukrotnego przesuwanie terminu premiery, Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż jest jednym z najgorętszych tytułów 2015 roku. Choć jeszcze kilka miesięcy temu niektórzy wyrażali swój sceptycyzm w obliczu opóźnień oraz krążących na forach plotkach o domniemanym pogorszeniu grafiki, najnowsze informacje oraz materiały momentalnie przywracają wiarę w wielkość tej nadchodzącej produkcji. Ujawnione niedawno oficjalne wymagania sprzętowe wywołały wprawdzie małą burzę w społeczności graczy, podczas rozmowy z Adamem Badowskim, usłyszeliśmy jednak, że przełoży się to w 100% na jakość obserwowaną na ekranie.
Poniżej znajdziecie, w telegraficznym skrócie, najistotniejsze fakty dotyczące technicznej strony trzeciego Wiedźmina, które pojawiły się w naszym wywiadzie.
Adam Badowskim podczas rozmowy wyjaśnia także dokładnie jak m.in. wygląda praca zespołu podczas ostatniej fazy produkcji, wymienia kosmetyczne zmiany odróżniające Wiedźmina 3 na poszczególnych platformach, a także tłumaczy z czego wynikała słabsza jakość jednego z ostatnich trailerów.
Opublikowano także nowe screenshoty, które znajdziecie w zaktualizowanej galerii, zaś nasze wrażenia z przeprowadzanych niedawno zamkniętych testów przeczytacie w osobnym artykule.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic