Wiedźmin 3: Dziki Gon - 30 klatek na rekomendowanych wymaganiach

Do premiery Wiedźmina 3 pozostało niewiele czasu, nic więc dziwnego, że w Sieci pojawiają się coraz to nowsze informacje i doniesienia. W rozmowie z gry-online.pl, Adam Badowski – szef CD Projekt RED, zdradził m.in. jakie graficzne różnice zaobserwujemy na poszczególnych platformach.

Luc

222

Pomimo dwukrotnego przesuwanie terminu premiery, Wiedźmin 3: Dziki Gon wciąż jest jednym z najgorętszych tytułów 2015 roku. Choć jeszcze kilka miesięcy temu niektórzy wyrażali swój sceptycyzm w obliczu opóźnień oraz krążących na forach plotkach o domniemanym pogorszeniu grafiki, najnowsze informacje oraz materiały momentalnie przywracają wiarę w wielkość tej nadchodzącej produkcji. Ujawnione niedawno oficjalne wymagania sprzętowe wywołały wprawdzie małą burzę w społeczności graczy, podczas rozmowy z Adamem Badowskim, usłyszeliśmy jednak, że przełoży się to w 100% na jakość obserwowaną na ekranie.

Poniżej znajdziecie, w telegraficznym skrócie, najistotniejsze fakty dotyczące technicznej strony trzeciego Wiedźmina, które pojawiły się w naszym wywiadzie.

  • Obecnie przy Wiedźminie 3 pracuje 230 osób,
  • Prolog oraz samouczek skierowany do masowego gracza będzie można wyłączyć,
  • Spełnienie rekomendowanych wymagań pozwoli na wyświetlanie obrazu w 30 klatkach na sekundę,
  • Wymagania wersji na PC nie są zawyżone, choć programiści wciąż pracują nad jeszcze lepszą optymalizacją,
  • W wersji na PC można będzie zaimportować save’y z poprzedniej odsłony lub zadecydować o przeszłości bohatera w dialogach na początku rozgrywki. Na konsolach dostępna będzie tylko ta druga opcja,
  • Wersje na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One korzystają z tego samego buildu, zestawu tekstur oraz modeli. Gra na wszystkich platformach będzie wyglądała niemal identycznie, wersja na konsolę Microsoftu będzie jednak wyświetlana w rozdzielczości 900p, skalowanym do 1080p.

Adam Badowskim podczas rozmowy wyjaśnia także dokładnie jak m.in. wygląda praca zespołu podczas ostatniej fazy produkcji, wymienia kosmetyczne zmiany odróżniające Wiedźmina 3 na poszczególnych platformach, a także tłumaczy z czego wynikała słabsza jakość jednego z ostatnich trailerów.

Opublikowano także nowe screenshoty, które znajdziecie w zaktualizowanej galerii, zaś nasze wrażenia z przeprowadzanych niedawno zamkniętych testów przeczytacie w osobnym artykule.

Na czym będziesz grał w Wiedźmina 3?

The Witcher 3: Wild Hunt

Wiedźmin 3: Dziki Gon

The Witcher 3: Wild Hunt
PC PlayStation Xbox Nintendo
Data wydania: 19 maja 2015
The Witcher 3: Wild Hunt - Encyklopedia Gier
9.2

GRYOnline

9.5

Gracze

9.7

Steam

9.3

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

Battlefield Hardline – kolejna faza bety w przyszłym tygodniu?

Następny
Battlefield Hardline – kolejna faza bety w przyszłym tygodniu?

Plebiscyt Gra roku 2014 na półmetku – nadal można głosować i walczyć o nagrody

Poprzedni
Plebiscyt Gra roku 2014 na półmetku – nadal można głosować i walczyć o nagrody

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl