W Dead Rising 2 zombie czytają Playboya

Drugą produkcją po Mafia II, która powstaje przy wsparciu firmy Playboy Enterprises jest pełne akcji Dead Rising 2. Dzięki współpracy z wydawcą Playboya, w przerwach od eksterminacji hord zombie, gracz będzie spędzić parę chwil na podziwianiu plakatów oraz billboardów reklamujących wybrane numery pisma z jego całej, 57-letniej historii.

Piotr Doroń

Drugą produkcją po Mafia II, która powstaje przy wsparciu firmy Playboy Enterprises jest pełne akcji Dead Rising 2. Dzięki współpracy z wydawcą Playboya, w przerwach od eksterminacji hord zombie, gracz będzie mógł spędzić parę chwil na podziwianiu plakatów oraz billboardów reklamujących wybrane numery pisma z jego całej, 57-letniej historii.

Dodatkowo odnajdując w skórze Chucka Greena egzemplarz Playboya, uzyska dostęp do specjalnego przedmiotu rozwijającego umiejętności głównego bohatera Dead Rising 2. Pismo założone przez Hugh Hefnera nie będzie jedynym magazynem, który zaznaczy swoją obecność w grze. Ich większa liczba zastąpi bowiem system książek, których wyszukiwanie w części pierwszej prowadziło do odblokowywania różnego rodzaju bonusów, wpływających na rozwój zdolności bohatera gry.

W Dead Rising 2 zombie czytają Playboya - ilustracja #1

Przypominamy, że Dead Rising 2 zostanie wydane na przełomie sierpnia i września bieżącego roku w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3, a także komputery osobiste. Użytkownicy pierwszej z wymienionych platform otrzymają dodatkowo nieco wcześniej dostęp do specjalnego wstępu do właściwej gry, który zostanie udostępniony w cyfrowej wersji za pośrednictwem Xbox Live.

Dead Rising 2: Case Zero stanowić będzie fabularny pomost pomiędzy pierwszą a drugą częścią serii. Historia opowiedziana w ekskluzywnym wstępie będzie miała miejsce rok po wydarzeniach z DR, a tym samym dwa lata przed fabułą DR2. W prologu trafimy wspólnie z bohaterem „dwójki”, Chuckiem Greenem oraz jego córką do miasteczka Small Creek opanowanego przez zombie.

Dead Rising 2

Dead Rising 2

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 24 września 2010

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

7.3

Gracze

7.9

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-06-13
11:34

P.MOLO Centurion

Już lepiej pooglądać sobie na reklamach fajne lasencje niż np. reklame ery itp.

Komentarz: P.MOLO
2010-06-13
12:08

Mepha Senator

Mepha

no i dobrze, coś dostaną od życia

Komentarz: Mepha
2010-06-13
17:48

Nolifer Legend

Nolifer

pewnie tylko teraz będzie ' fap fap fap '

Komentarz: Nolifer
2010-06-13
21:53

zanonimizowany650770 Generał

Mam nadzieje że podczas gry nie zobaczymy intymnych sytułacji i do tego jeszcze Zombi...
Na poważnie bo inaczej zażygam monitor.
No ale my też będziemy mieli co oglądać hehe. ;)

Komentarz: zanonimizowany650770
2010-06-14
06:37

WheZY Senator

WheZY
👍

Tego się nie czyta, to są pomoce wizualne.

Komentarz: WheZY

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl