Twórcy The Division 2 podoba się pomysł spin-offa single player
Julian Gerighty – dyrektor kreatywny marki The Division w firmie Ubisoft – zareagował przychylnie na pomysł spin-offa skupiającego się na kampanii fabularnej, który został przedstawiony na Twitterze przez innego dewelopera. Twórca zapytał o zdanie fanów i doczekał się entuzjastycznej odpowiedzi.
Bartosz Świątek

W SKRÓCIE:
- Tim Spencer z TTGames przedstawił pomysł spin-offa The Division skupionego na trybie dla pojedynczego gracza;
- tytuł miałby się koncentrować na opowiadaniu poruszającej historii;
- dyrektor kreatywny marki nie skreślił pomysłu i zapytał o zdanie fanów.
Tim Spencer – projektant poziomów w studiu TTGames – przedstawił na Twitterze pomysł gry z serii Tom Clancy’s The Division skoncentrowanej nie na trybie wieloosobowym, a kampanii fabularnej. Produkcja miałaby opowiadać poruszającą historię o agencie, który został wysłany do Nowego Jorku w czasie wybuchu epidemii (pierwsza część gry), a teraz próbuje wrócić do swojej rodziny w Waszyngtonie, gdyż dowiaduje się, że wirus dotarł także tam. Pomysłodawca określa ten twór mianem „krzyżówki The Division z The Last of Us”.
Podoba mi się pomysł jednoosobowego, skupionego na fabule spin-offa @TheDivisionGame. Skupiającego się na agencie próbującym wrócić do domu, do swojej rodziny – po tym, jak został wysłany do Nowego Jorku – po utracie kontaktu z SDH (Strategic Homeland Division; to nazwa organizacji, której agentem jesteśmy w grach z omawianej serii – przyp. red.). TLOU x Division. @jgerighty
Żaden z dotychczasowych scenariuszy nie pokazał tego, co agent Dywizji poświęca i przez co przechodzi psychicznie. Kiedy się nad tym zastanowić: jest to dość mroczna/epicka rzecz - jest ogromna szansa, aby opowiedzieć niesamowite historie oparte na tym motywie.
Siedzę tutaj, w restauracji z burrito, i wszystko czego chcę, to notatnik i długopis, aby zapisać, w rozdziałach, wszystkie epickie historie, które mogłyby być udziałem naszego agenta podczas jego długiej podróży do domu w czasie, gdy społeczeństwo upada.
...dręczonego przez koszmary pokazujące, co mogło się stać z jego rodziną, ponieważ odpowiedział na wezwanie SHD, przez co nie było go na miejscu, by bronić bliskich podczas upadku (cywilizacji – przyp. red.).
Co ciekawe, deweloper oznaczył w swoim poście Juliana Gerighty’ego, czyli dyrektora kreatywnego Ubiosftu odpowiedzialnego za rozwój omawianej w marki. Ten w odpowiedzi zapytał o zdanie... fanów. Reakcja tych ostatnich była przychylna, co twórca podsumował kolejnym, krótkim wpisem.
Wygląda na to, że ludzie nie nienawidzą tego pomysłu :) – czytamy.
Jak Wam się podoba pomysł Tima Spencera? Chcielibyście zobaczyć taki tytuł? A może The Division to dla Was marka nierozerwalnie związana z trybem multiplayer?
Przypominamy, że najnowsza część omawianej serii – Tom Clancy’s The Division 2 – zadebiutowała w połowie marca tego roku na komputerach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Zdaniem naszego recenzenta jest to bardzo udany „looter shooter”, który sensownie rozwija pomysły z poprzedniej odsłony (ale zalicza też parę niepotrzebnych wpadek). Warto odnotować, że tytuł niedługo doczeka się darmowego DLC. Epizod 1: Peryferia Dystryktu Kolumbia wprowadzi do gry dwie nowe misje fabularne, pierwszą Ekspedycję, a także trochę nowego sprzętu oraz misji. Posiadacze przepustki sezonowej zagrają w dodatek 23 lipca, zaś pozostali gracze będą musieli poczekać tydzień dłużej.
- The Division 2 – strona oficjalna
- The Division 2 – poradnik
- Wszystko o The Division 2
- Tych gier nie odpalisz na Steamie – lista tytułów, które go omijają

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany668247 Legend
A jaki potencjał pod mikropłatności.
Morgul Maugoth Konsul

Ale wiesz, ze gs nie ma w tej grze zadnego znaczenia - liczą się tylko statystyki? GS daje szanse, ze staty moga byc wieksze i nie zwraca sie na to w ogole uwagi. Zreszta wszyscy i tak lataja 498-500 bo takie itmy leca. I czy ktos ma totalnie gowniany sprzet czy wymaksowany to ich gs jest taki sam.
Na polowaniu heroicznym caly drop z bossa to gwarantowane 500, tak samo na misjach heroic(ost boss), rajdzie czy w dz.
Moim zdaniem obecny system lootu jest ok, zlozenie builda od 0 zeby dzialalo to moze z tydzien, pozniej z 2-3tyg mozesz min/maxowac i masz b.db postac do lajtowego czyszczenia calego contentu w grze, ale nadal daleeeko od perf. Jakby dawali wszystko wszystkim od razu to juz by nikt w to nie gral bo nie byloby po co. Od tego placzu w nastepnym patchu dadza wszystkim egzotyki na 500 z max rollami, bardzo fajny pomysl na zabicie gry.. bo po co dropic/rollowac kolejne itm, masz tu od razu z idealnymi statami.
Generalnie to nie problem z gra, tylko ludzmi ktorzy musza miec od razu wszystko nawet jezeli to im nie jest kompletnie potrzebne. Ja np moge kazdy item na mojej postaci poprawic, ale to co mam obecnie wystarcza mi do wszystkiego... wiec kazdy kolejny upgr jest mila niespodzianka, a z uwagi jak ciezko wymaksowac postac to dalsza gra ma sens, bo cos moze wypasc. Robie sobie przerwy jednynie przez wypalenie zawartoscia gry, bo ile mozna to samo robic, a nie dropem.
To troszke jak buildami w poe, sa ludzie ktorzy musza miec 100 i placza jak wolno sie leveluje, a przeciez na ~85 juz mozesz miec wszystko jak trzeba zeby cala gre przeorac.
zanonimizowany714315 Legend
Oceny pokazują co innego
Days gone dobra gra, ale gdzie jej tam do tlou
TSG-PromaG-XRT Chorąży

Ja w Division 2 miałem tak : mam GS 498 gram sobie i dropię tak mniej więcej 493-500 czasem różowy 488,ale coś crafciłem i wychodziło na dolnej granicy obrażeń co chwilę więc na chwilę ubrałem coś tam żeby podnieść swój GS do 500 (dosłownie na czas craftu) i ponownie zmieniłem na total GS 498 - i co!? I od tej pory GS 500 tylko z zasobników sprawności polowej,rzadko jedno z polowania na heroicznym,różowe na GS 480-489,cały loot się skopał,od tej pory mam więcej GS 480-489 niż 490+ i tak to trwało aż mi się odechciało grać...Wyszły dwie aktualizacje w międzyczasie,pisałem na forum (inni także) a oni nic z tym nie zrobili...Co za idiotyzm by w loot shooterze gracz otrzymywał jakąś karę w dropie za osiągnięcie maksymalnego poziomu Gear Score...
Morgul Maugoth Konsul

Zagraj SSF to szybciej trafisz na ścianie bez upgradu przez X godzin w poe niż w div2.