Torment: Tides of Numenera na pierwszym screenie
Gra Torment: Tides of Numenera doczekała się pierwszego screena, który przedstawia niewielki fragment krainy Bloom. Do końca zbiórki na Kickstarterze pozostały jeszcze cztery dni, jednak zakładany cel 900 tys. dolarów osiągnięto już na początku akcji.
Kamil Zwijacz
Studio inXile entertainment opublikowało pierwszy screen z gry Torment: Tides of Numenera. Zbyt wiele się z niego nie dowiemy, ale pewnym jest, że pochodzi on z krainy Bloom, którą oczywiście zwiedzimy w pełnej wersji nadchodzącej produkcji.
Styl graficzny Torment: Tides of Numenera oparty jest na grafice 2,5D, w której dwuwymiarowe tła są prerenderowane, a postacie i oświetlenie stworzone zostaną w pełnym trójwymiarze. Studio inXile entertainment współpracuje z ekipą Obsidian Entertainment, tworzącą Project Etertnity, dzięki czemu deweloperzy ułatwiają sobie nieco pracę nad dwoma, kickstarterowymi hitami.
Gra Torment: Tides of Numenera osiągnęła swój cel (900 tys. dolarów) na Kickstarterze w zaledwie sześć godzin od momentu rozpoczęcia akcji, która trwa nadal, a do końca zbiórki pieniędzy pozostały jeszcze cztery dni. W chwili obecnej twórcy mają już ponad 3,2 mln dolarów, które otrzymali od przeszło 60 tys. osób.
Torment: Tides of Numenera to duchowy spadkobierca gry Planescape Torment. Za tytuł odpowiada studio inXile entertainment, znane chociażby z takich produkcji jak The Bard's Tale czy Hunted: The Demon's Forge. Aktualnie deweloper pracuje także nad Wasteland 2, grą, która również została sfinansowana za pośrednictwem serwisu Kickstarter.

GRYOnline
Gracze
Steam
- screeny (gry)
- Kickstarter
- inXile Entertainment
- PC
Komentarze czytelników
Darat Generał

http://www.kickstarter.com/projects/inxile/torment-tides-of-numenera?ref=live
3 dni na milion dolarów ? Ciężko to widzę, aby zebrali kwotę na wszystkie cele ... ja już swoją cegięłkę dołożyłem
Slavo616 Centurion
@Darat
Spokojnie, najważniejsza będzie ostatnia doba, nic nie zapowiadało tego że taki Star Citizen zbierze 6 baniek.
Są 2 dość konkretne cele, drugie miasto i "twierdza" dla gracza, wszystko się okaże za ~72h
Irek22 Legend

No, w ruchu wygląda to lepiej. A i postać wygląda bardzo dobrze, zarówno jeśli chodzi o ilość szczegółów (oczywiście jak na tę wielkość postaci), jak i animacje. Jestem dobrej myśli. :)
zanonimizowany768165 Legend
Ktoś stwierdził, że kolorystyką przypomina kal of djuti.
Tak powstał ---->