Torment: Tides of Numenera będzie można ukończyć bez walki

Udało nam się porozmawiać z deweloperami gry cRPG Torment: Tides of Numenera, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że produkcję będzie można ukończyć bez wdawania się w walkę. Oprócz tego twórcy wypowiedzieli się także o systemie toczenia starć, rozwoju postaci, poziomie trudności i wielu innych elementach szykowanej pozycji.

Kamil Zwijacz

Torment: Tides of Numenera od studia inXile entertainment to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier sfinansowanych w serwisie Kickstarter. Na jej premierę jednak sobie jeszcze poczekamy, gdyż debiut tytułu został ostatnio przesunięty na czwarty kwartał 2015 roku. Do końca produkcji jeszcze daleka droga, ale udało nam się ostatnio porozmawiać z kilkoma deweloperami pracującymi przy tym projekcie, dzięki czemu poznaliśmy sporą ilość ciekawostek na jego temat. Dowiedzieliśmy się m.in., że w Torment: Tides of Numenera będzie przynajmniej kilka zakończeń, ale „na każde z nich złożą się dziesiątki pomniejszych wątków”. Poruszyliśmy także kwestię trudności gry. Okazało się, że produkcja od samego początku nie była planowana z myślą o casualach, ale mimo wszystko znajdziemy w niej kilka poziomów trudności do wyboru, niemniej na każdym z nich trzeba będzie uważać, by nie zranić swoich towarzyszy.

Świat Torment: Tides of Numenera nie ocieka lukrem. - Torment: Tides of Numenera będzie można ukończyć bez walki - wiadomość - 2014-07-20
Świat Torment: Tides of Numenera nie ocieka lukrem.

Kevin Saunders (Project Lead) zdradził także, że deweloperzy stawiają przede wszystkim na opowiadaną historię, a nie na otwarty świat. W związku z tym twórcy postanowili także „ograniczyć podczas rozgrywki występowanie przesadnie obszernych lokacji, przez co podróżowanie pomiędzy poszczególnymi miejscami będzie po prostu krótsze”. W związku z szybszym przemieszczaniem się, Torment: Tides of Numenera, ochrzczone już mianem duchowego spadkobiercy Planescape: Torment, ma być nieco krótsze od swojego protoplasty, który zapewniał około 40- 50 godzin zabawy.

Torment: Tides of Numenera w skrócie:
  • Gatunek: cRPG
  • Deweloper: inXile entertainment
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: czwarty kwartał 2015 roku

Co ciekawe, całą przygodę będzie można ukończyć bez użycia siły. Adam Heine (Design Lead) stwierdził, że:

„Chcemy, aby gracz w każdym przypadku miał możliwość rozwiązania konfliktu „po swojemu” – bez względu na to, czy preferuje użycie siły, spokojny dialog czy też działanie po kryjomu. Co to oznacza? Naszym celem jest takie zaprojektowanie gry, aby do wielkiego finału można było dojść bez jakiejkolwiek walki.”

Zaznaczył jednak, że nie będzie to łatwe, ale najwytrwalszym graczom prędzej czy później powinna się ta sztuka udać.

Szykuje się więc kolejna ciekawa propozycja dla fanów klasyczncyh gier RPG. Jeżeli należycie do grona osób wyczekujących Torment: Tides of Numenera, to po więcej szczegółów dotyczących m.in. systemu rozwoju postaci i walki odsyłam do naszego artykułu.

Torment: Tides of Numenera będzie można ukończyć bez walki - ilustracja #3Studio inXile entertainment obecnie pracuje nie tylko nad Torment: Tides of Numenera, ale także kończy produkcję Wasteland 2. Kontynuacja kultowej gry cRPG z w 1988 roku ma zadebiutować na komputerach PC pod koniec sierpnia, jednak od jakiegoś czasu można nabyć jej wczesną wersję w ramach Steam Early Access.

Torment: Tides of Numenera

Torment: Tides of Numenera

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 lutego 2017

Informacje o Grze
8.2

GRYOnline

7.5

Gracze

7.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl