Dowiedzieliśmy się więcej na temat sytuacji w studiu Bungie. Nowe doniesienia mówią o skali zwolnień, stanie finansowym Destiny 2 oraz kondycji nadchodzących projektów zespołu.
Studio Bungie oficjalnie ogłosiło opóźnienie premiery wyczekiwanego rozszerzenia The Final Shape. Debiut został przesunięty na 4 czerwca 2024 roku. Jak poinformowano na oficjalnym blogu, producent Destiny 2 potrzebuje więcej czasu na dopracowanie dodatku.
Jednocześnie zmodyfikowano plany rozwoju gry.
W tym miejscu możecie zapoznać się ze zaktualizowanym FAQ, gdzie Bungie odpowiada na szereg palących pytań (m.in. odnośnie do preorderów The Final Shape).
Jednym z najgłośniejszych tematów ostatnich dni okazały się zwolnienia w studiu Bungie. Zespół postanowił wreszcie to skomentować. W wiadomości do społeczności przyznano, że redukcja zatrudnienia faktycznie nastąpiła i obecnie studio przeżywa jeden z najtrudniejszych okresów w swojej historii.
Deweloper zapewnia jednocześnie, że nad The Final Shape, czyli następnym dodatkiem do Destiny 2, pracuje ok. 650 deweloperów, którzy robią co mogą, aby projekt sprostał oczekiwaniom fanów. Twórcy mieli wyciągnąć wnioski z chłodnego przyjęcia Lightfall i chcą, aby następne DLC dorównało jakością najlepszym rozszerzeniom do tej marki, czyli Taken King, Forsaken oraz The Witch Queen.
Bungie nie potwierdziło jednak, ale również nie zaprzeczyło wcześniejszym doniesieniom, według których premiera The Final Shape do Destiny 2 została przełożona z lutego na czerwiec 2024 roku, a sieciowa strzelanka Marathon zaliczy poślizg aż do 2025 r.
Równolegle pojawiło się sporo dodatkowych doniesień na temat sytuacji w Bungie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.