THQ Montreal tworzy na bazie Unreal Engine grę z systemem walki w zwarciu

Już od pewnego czasu wiemy, że zarządzane przez ojca serii Assassin's Creed nowe studio firmy THQ pracuje nad nowym projektem. Teraz pojawiły się pierwsze skrawki informacji na jego temat.

Adrian Werner

Komentarze

THQ Montreal tworzy na bazie Unreal Engine grę z systemem walki w zwarciu - ilustracja #1

W październiku 2010 roku świat obiegła wiadomość, że Patrice Désilets, czyli dyrektor kreatywny cyklu Assassin's Creed, dołączył do firmy THQ i stanął na czele nowego montrealskiego studia tego wydawcy. Teraz pojawiły się wreszcie pierwsze skrawki informacji na temat pierwszego projektu tego zespołu.

Jeden z użytkowników forum NeoGAF dokopał się do kilku ciekawych ofert pracy w THQ. Wynika z nich, że oddział w Montrealu poszukuje ludzi dobrze znających silnik Unreal i mających doświadczenie w projektowaniu systemów walki w zwarciu. Ponadto, potrzebne są osoby potrafiące zbalansować rozgrywkę w trybie multiplayer oraz mogące się pochwalić pracą nad kilkoma wysokobudżetowymi produkcjami na konsole i pecety, co sugeruje, że takie też będą platformy docelowe dla gry tego zespołu.

THQ Montreal tworzy na bazie Unreal Engine grę z systemem walki w zwarciu - ilustracja #2
Patrice Désilets opuścił Ubisoft w trakcie prac nad Assassin's Creed: Brotherhood.

Wszystko to stanowi oczywiście raptem garstkę prawdopodobnych informacji, ale są to pierwsze doniesienia na temat tego, nad czym pracuje THQ Montreal. Warto przypomnieć, że wydawca ogłosił niedawno decyzję o zawieszeniu inwestycji w produkcje mobilne oraz społecznościowe. Zamiast tego firma chce w całości skoncentrować się na mniejszej ilości projektów, które będą prezentowały bardzo wysoką jakość. Patrice Désilets może być więc spokojny, że THQ nie będzie szczędziło środków na realizację jego nowej gry.

THQ Montreal tworzy na bazie Unreal Engine grę z systemem walki w zwarciu - ilustracja #3 Od początku swojej kariery Patrice Désilets związany był z firmą Ubisoft, w szeregach której pomagał w produkcji takich tytułów jak Hype: The Time Quest, Disney's Donald Duck: Goin' Quackers i Tom Clancy's Rainbow Six 3. Zdobyte przy produkcji tych gier doświadczenie zaowocowało, gdy objął dowództwo nad zespołem odpowiedzialnym za wskrzeszenie serii Prince of Persia. Rezultatem było świetne Prince of Persia: Sands of Time.

Następnie Désilets zajął się stworzeniem i rozwijaniem nowej marki w postaci Assassin's Creed. W maju 2010 roku, po sześciu latach pracy nad kolejnymi odsłonami tej serii opuścił firmę Ubisoft.

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

DmC: Devil May Cry - wersja pecetowa dopiero po premierze konsolowych

Następny
DmC: Devil May Cry - wersja pecetowa dopiero po premierze konsolowych

War Z - 20 minut zapisu rozgrywki z zombiakowej strzelanki

Poprzedni
War Z - 20 minut zapisu rozgrywki z zombiakowej strzelanki

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl