Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 stycznia 2021, 21:15

The Medium - twórcy opowiadają o projektowaniu dwóch światów

Krakowskie studio Bloober Team opowiedziało o kulisach tworzenia oprawy wizualnej swojej najnowszej produkcji grozy - The Medium.

Nie tylko historia będzie fundamentem klimatu The Medium, ale również unikalny styl graficzny. Krakowska ekipa, tworząc swoje najnowsze dzieło, nie kieruje się jednym konkretnym konceptem artystycznym, lecz dwoma, bazując na zupełnie różniących się od siebie paletach kolorów. O wizualnych aspektach równoległych wymiarów w świecie The Medium opowiedzieli prosto zza kulis produkcji projektanci z Bloober Team, Damian Żukowski oraz Aneta Bielas.

Na filmiku polskiego studia przedstawiony został zamysł artystyczny, którym kierowali się twórcy. Dowiecie się z niego, dlaczego rzeczywisty wymiar mimo bycia bezpiecznym jest tak szary i oziębły, a kontrastujący z nim świat duchowy, okraszony ciepłymi barwami, pozostaje mroczny i przyprawia o gęsią skórkę nie tylko przez czyhające w nim zagrożenia.

Kontrast światów w grze

Bez wątpienia obrany przez twórców styl nadaje The Medium niesamowitego klimatu, a sama produkcja, zbliżająca się już wielkimi krokami, może odznaczyć się na scenie opowieści grozy nie tylko za sprawą historii, klasycznej rozgrywki, ale również oprawy audiowizualnej. Miejmy nadzieję, że gra na premierę sprosta naszym oczekiwaniom.

Premiera gry The Medium już 28 stycznia bieżącego roku. Produkcja pojawi się na PC oraz konsolach Xbox Series X/S.

Filip Węgrzyn

Filip Węgrzyn

Z GRYOnline.pl związał się w listopadzie 2020 roku. Na początku pisał jako newsman, później wspomagał dział Produktów Płatnych we współpracach z zewnętrznymi serwisami jako redaktor prowadzący, a obecnie jest redaktorem działu technologie. O tym, że pisanie sprawia mu wiele satysfakcji, wiedział już za młodu. Swoją przygodę z piórem zaczął od opowiadań, których miejscami akcji były światy postapo i fantasy. Jako ścieżkę edukacji wybrał organizację i sprzedaż reklamy, stąd też jego krótki epizod w influencer marketingu. Fan RPG-ów Bethesdy i From Software. Uwielbia również sieciowe strzelanki, survivale z budowaniem baz, gry kooperacyjne i horrory.

więcej