Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 kwietnia 2013, 19:10

autor: Ender

The Elder Scrolls V: Skyrim nie otrzyma więcej rozszerzeń DLC

Studio Bethesda ogłosiło właśnie, że nie będzie prowadzić już dalszych prac nad dodatkową zawartością dla gry The Elder Scrolls V: Skyrim. Deweloper nie wykluczył jeszcze drobnych patchy czy poprawek, ale swoją uwagę skupi teraz na kolejnym projekcie.

Zespół Bethesdy liczy na to, że fani Skyrima powrócą przy okazji nowej gry studia - The Elder Scrolls V: Skyrim – Bethesda kończy prace nad nowymi rozszerzeniami - wiadomość - 2013-04-15
Zespół Bethesdy liczy na to, że fani Skyrima powrócą przy okazji nowej gry studia

We wpisie na oficjalnym blogu studia Bethesda, przedstawiciele dewelopera zapowiedzieli, że nie będą już dalej przygotowywać kolejnych DLC dla gry The Elder Scrolls V: Skyrim, nad którą pierwsze prace rozpoczęli jeszcze w 2006 roku. Nie wykluczyli jednak w przyszłości drobnych patchy, usuwających usterki zauważane przez fanów.

Przez ostatnie półtora roku, który minął od premiery Skyrima, Bethesda opublikowała trzy zestawy dodatków. Dragonborn i Dawnguard rozszerzały fabułę gry i wprowadzały zupełnie nowe lokacje, bronie oraz questy. Hearthfire był z kole mniejszym add-onem, pozwalającym graczom zapuścić korzenie i zbudować dom czy zaadoptować dzieci. Poza DLC, studio systematycznie publikowało także duże patche, usuwające błędy i wprowadzające nowe opcje. Ostatni z nich, oznaczony numerem 1.9, ukazał się pod koniec ubiegłego miesiąca i umożliwił między innymi nieograniczony rozwój postaci. Twórcy przypomnieli także o pracach nad dodaniem obsługi Kinecta przez wersję gry na konsoli Xbox 360, a także wprowadzeniem edytora oraz obsługi modów na PC poprzez Warsztat Steama.

Większość osób, które zajmowały się dodatkową zawartością dla Skyrima, zostanie teraz przydzielona do nowego projektu Bethesdy. Już od jakiegoś czasu znajduje się on na wstępnym etapie prac i niewykluczone, że będzie kolejną odsłoną serii The Elder Scrolls lub czwartą częścią Fallouta. Transfer pracowników pozwoli deweloperowi ruszyć pełną parą z produkcją. Na końcu krótkiego oświadczenia twórcy podziękowali wszystkim graczom, którzy przez lata wspierali ich wysiłek i wyrażali swoje uwagi. Deweloperzy liczą na to, że spotkają się z nimi przy okazji premiery kolejnej gry.

  1. Oficjalny blog Bethesdy