Techland pracuje nad sequelem Chrome!

Chrome, polski przebój na ogólnoświatowym rynku gier komputerowych z 2003 roku, doczeka się pełnoprawnej kontynuacji! Firma Techland już od jakiegoś czasu w ciszy pracuje nad sequelem powyższej gry akcji/FPP, zaś teraz nadszedł odpowiedni moment na zdradzenie pierwszych szczegółów na jego temat.

Krzysztof Bartnik

Chrome, polski przebój na ogólnoświatowym rynku gier komputerowych z 2003 roku, doczeka się pełnoprawnej kontynuacji! Firma Techland już od jakiegoś czasu w ciszy pracuje nad sequelem powyższej gry akcji/FPP, zaś teraz nadszedł odpowiedni moment na zdradzenie pierwszych szczegółów na jego temat.

Gra zatytułowana będzie Chrome: SpecForce i ma w znacznym stopniu rozszerzyć elementy taktyczne znane z pierwowzoru (zamiast ciągłej akcji i strzelania, graczom przyjdzie przygotować i realizować krok po kroku sensowy plan działania). Nie zabraknie również nowego wątku fabularnego (być może będzie mniej rozbudowany niż w „jedynce”). Z kolei efekty audio-wizualne Chrome: SpecForce zostaną oparte na usprawnionej i zmodyfikowanej wersji silnika Chrome Engine.

Jak na razie, to wszystko co wiemy o następcy polskiego Chrome. Firma Techland nie chce bowiem zdradzić zbyt wiele szczegółów odnośnie opracowywanego projektu. Data premiery gry także pozostaje tajemnicą.

Chrome

Chrome

PC
po premierze

Data wydania: 16 czerwca 2003

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

7.7

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • Techland
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-10-13
16:56

zanonimizowany164753 Konsul

😡

dziku86-> chrome NIE byl gniotem! nawet jesli na poczatku (czyt. polskie wydanie) bylo pelne bugow to jednak techland postaral sie i wydawal kolejne patche i wyszla z tego BARDZO DOBRA gra!
a jak juz mowisz ze byl gniotem to uzasadnij! bo ja jedyne co bym mogl sie przyczepic to za duze wymagania sprzetowe w stosunku do grafiki, ktora nie byla moze najlepsza (szczegolnie twarze) ale nie byla tez az taka zla!

Komentarz: zanonimizowany164753
2004-10-13
17:34

Baltazar Generał

Może zrobią coś lepszego niż orginał...
Gram właśnie w Chrome (misja siódma) i przyznam się, że coraz więcej przemawia za odłożeniem gry na półkę. Jedyne co urzeka mnie w tej grze to lasy, rzeczywiście wykonane świetnie. Cała reszta - wygląda jak niskobudżetowa hybryda Deus Ex z Red Faction. Ogólnie nic ciekawego, po wielu entuzajstycznych recenzjach spodziewałem sie więcej. Dużo więcej.

Komentarz: Baltazar
2004-10-13
19:53

zanonimizowany164753 Konsul

IMO Chrome ma rozbudowana jak na FPS fabule, dobra grafe, dobra muze (czasem buczy ale jest OK), fajne bronie, duze plansze, przecietne AI, wysokie wymagania sprzetowe, kiepski realizm...
czyli gra 7+/10!
jak sie czepiacie tej gry to podawajcie konkrety co wam sie nie podoba!

Komentarz: zanonimizowany164753
2004-10-13
20:21

Baltazar Generał

Konkrety?
Odpuść sobie. Kogoś Chrome zachwyci, kogoś nie. Mnie powiewa nudą. W połowie gry mam wrażenie, że wszystko juz widziałem, wszędzie byłem... mapy rzeczywiście duże i robią wrażenie, ale jak ktoś po raz kolejny wysadza mnie w tak samo wyglądająch krzakach i każe iść do tak samo wyglądającej lokacji i strzelać do tak samo wyglądających gości to za każdym kolejnym razem już mi sie chce coraz mniej.
Teraz szczęśliwie wylądowałem w jakiejś bazie, ale tylko pozornie jest lepiej. Bo zupełnie niepasuje mi koncepcja, że po wykryciu przegrywam misję. Szczególnie, ze od pewnego momentu można powrócić i wszystkich powystrzelać. Wcześniej w jakiejś bazie też tak było.
Chrome nie jest zły. Mimo wszystko trzyma przy monitorze. Ale dużo punktów zarabia u mnie Deus, a Chrome jest dużo, dużo niżej.
Nie udało się, trudno. Trzeba dalej próbować. Tego dotyczył mój komentarz. Przypadek Painkillera dowodzi, że poziom komplikacji nie musi przekładać sie na ogólny poziom gry.

Komentarz: Baltazar
2004-10-13
20:25

Piotr44 Generał

Piotr44

Też uważam Chrome za gniota z powodu:
Kiepskie projekty poziomów.
Kiepskie projekty postaci, włącznie z burakowatym bohaterem.
Kiepskie projekty broni.
Fatalna interakcja z otoczeniem (spróbujcie wejść do wody).
Realizm walki i AI beznadziejne.
Żałośnie ubogie wnętrza budowli.
itd...

Komentarz: Piotr44

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl