Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 24 stycznia 2014, 05:56

autor: Adrian Werner

Tail Drift – przeglądarkowa perełka otrzyma rozszerzoną wersję mobilną

Studio Attract Mode Games zapowiedziało Tail Drift, czyli mobilną grę o wyścigach samolotów. Jest to rozszerzona i ulepszona kontynuacja darmowej przeglądarkowej produkcji sprzed dwóch lat, która wygrała konkurs Unity.

Dwa lata temu firma produkująca silnik Unity zorganizowała konkurs, w którym użytkownicy mieli dwa tygodnie na zbudowanie gry w oparciu o najnowszą wersję tej technologii. Pierwsze miejsce, 20 tysięcy dolarów wygrał Cameron Owen dzięki nietypowej lotniczej grze wyścigowej Tail Drift, któa dostępna była za darmo z poziomu przeglądarki. Otrzymał również licencję na komercyjne wykorzystanie silnika i teraz dowiedzieliśmy się co, przy pomocy kilku przyjaciół, zamierza z nią zrobić. Jego pierwszym płatnym projektem będzie znacznie rozszerzona mobilna wersja Tail Drift.

      - Tail Drift - zagraj w przeglądarkowy prototyp

Podstawowe założenia zabawy nie ulegną zmianie. Ponownie zasiądziemy w kokpicie niewielkiego samolotu, który będzie na zewnątrz przypominającej tubę trasy, próbując prześcignąć przeciwników oraz unikając zderzenia z przeszkodami, takimi jak latające wyspy czy balony.

Wersja mobilna nie będzie prostą konwersją przeglądarkowego pierwowzoru. Otrzymamy znacznie więcej map, lig oraz trybów rozgrywki. Pojawi się także możliwość ulepszania umiejętności pilotów za zgromadzone w trakcie wyścigów puntky doświadczenia. Na razie nie zapowiada się, aby twórcy wprowadzili rozgrywki multiplayer. Będziemy jednak mogli konkurować z innymi użytkownikami za pomocą sieciowych rankingów. Autorzy obiecują również regularne ustanawianie nowych wyzwań do pokonania. Ponadto potężnemu liftingowi ulegnie oprawa graficzna. Już prototyp sprzed dwóch lat prezentował się atrakcyjnie, ale wydanie mobilne jest po prostu śliczne.

Dla twórców mobilnego Tail Drift priorytetem jest wersja na iOS, która zadebiutuje w czerwcu. W planach jest jednak także edycja na Androida i użytkownicy tego systemu będą musieli poczekać tylko kilka tygodni dłużej.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej