loading / wczytywanie danych Ostatnie wiadomości

Death Stranding 2 zadziwia nie tylko jakością grafiki, ale i dopracowaniem technicznym. Loadingi w nowej grze Kojimy są niemal niezauważalne

Death Stranding 2 zadziwia nie tylko jakością grafiki, ale i dopracowaniem technicznym. Loadingi w nowej grze Kojimy są niemal niezauważalne

Death Stranding 2: On the Beach to kolejny tytuł pokazujący potencjał silnika Decima, zachwycający oprawą wizualną i bardzo krótkimi czasami ładowania.

gry

Jakub Błażewicz

25 czerwca 2025

Death Stranding 2 zadziwia nie tylko jakością grafiki, ale i dopracowaniem technicznym. Loadingi w nowej grze Kojimy są niemal niezauważalne
Technologia z Xboksa przyspieszy działanie gier na komputerach PC

Technologia z Xboksa przyspieszy działanie gier na komputerach PC

DirectStorage znany z konsol Xbox może przyspieszyć działanie także komputerów PC. Możliwe nawet o 40% mniejsze obciążenie procesora i szybsze ładowanie gier. API ma pewne wymagania.

Tech

Arkadiusz Strzała

30 marca 2022

Technologia z Xboksa przyspieszy działanie gier na komputerach PC
Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień

Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień

Autorzy Farming Simulator 22 omówili ulepszenia, jakie zaoferuje silnik graficzny GIANTS Engine 9, jak również pokazali w akcji tryb budowania.

gry

Adrian Werner

3 sierpnia 2021

Farming Simulator 22 z DirectX 12, krótszymi loadingami i masą usprawnień
Dead Space Remake bez mikropłatności i loadingów

Dead Space Remake bez mikropłatności i loadingów

Twórcy remake'u Dead Space zdradzili nowe konkrety na temat projektu. Dowiedzieliśmy się m.in, że w grze zabraknie mikropłatności oraz usłyszeliśmy o zmianach, jakie zaoferuje.

gry

Adrian Werner

23 lipca 2021

Dead Space Remake bez mikropłatności i loadingów
GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie

GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie

Ukazała się obiecana aktualizacja do Grand Theft Auto Online, która ulepsza czasy ładowania w oparciu o rozwiązania z fanowskiego moda. Niestety, patch równocześnie popsuł GTA Online na Xboksie One.

gry

Adrian Werner

17 marca 2021

GTA Online dostało patch z poprawką loadingów opartą na modzie
Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]

Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]

Firma Rockstar podziękowała twórcy poprawki czasów ładowania dla pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Wydawca zapowiedział też udostępnienie jej w ramach oficjalnej aktualizacji.

gry

Jakub Błażewicz

15 marca 2021

Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]
Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie [Aktualizacja]

Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie [Aktualizacja]

Internauta o pseudonimie T0ST znalazł sposób na skrócenie czasów ładowania trybu sieciowego GTA V o prawie 70 procent. Na swojej stronie wyjaśnił też, dlaczego wczytywanie GTA Online trwa tak długo.

gry

Adrian Piotrowski

4 marca 2021

Czas ładowania GTA Online skrócony o prawie 70 procent, internauta znalazł rozwiązanie [Aktualizacja]
Wiedźmin 3 i Xbox Series X - praktycznie nie ma ekranów ładowania podczas szybkiej podróży

Wiedźmin 3 i Xbox Series X - praktycznie nie ma ekranów ładowania podczas szybkiej podróży

Youtuber, który otrzymał od Microsoftu egzemplarz Xboksa Series X, opublikował w sieci gameplay z Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu. Co ciekawe, w czasie korzystania z szybkiej podróży gra ładuje się tak szybko, że nie wyświetlają się ekrany ładowania.

gry

Bartosz Świątek

3 listopada 2020

Wiedźmin 3 i Xbox Series X - praktycznie nie ma ekranów ładowania podczas szybkiej podróży
The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji

The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji

Studio Naughty Dog opublikowało kolejną aktualizację do gry The Last of Us Remastered. Łatka o numerze 1.11 bardzo wyraźnie skróciła czasy wczytywania.

gry

Bartosz Świątek

26 października 2020

The Last of Us Remastered wczytuje się szybko dzięki aktualizacji
Aktualizacja Wasteland 3 znacząco skraca ładowanie gry

Aktualizacja Wasteland 3 znacząco skraca ładowanie gry

Dzięki nowej aktualizacji Wasteland 3 nie będziemy musieli czekać tak długo na wczytanie gry. Deweloperzy skrócili ładowanie w swoim tytule nawet o 60%.

gry

Paweł Musiolik

9 października 2020

Aktualizacja Wasteland 3 znacząco skraca ładowanie gry
RTX IO Nvidii da PC możliwości porównywalne z SSD PS5

RTX IO Nvidii da PC możliwości porównywalne z SSD PS5

Koncern Nvidia opracował nową technologię RTX IO, która ma umożliwić znacznie szybsze wczytywanie danych z dysku SSD. Proces będzie się odbywał z pominięciem procesora – pliki trafią z nośnika bezpośrednio do pamięci karty graficznej, co pozwoli zwiększyć wydajność i zredukować rozmiary gier.

Tech

Bartosz Świątek

2 września 2020

RTX IO Nvidii da PC możliwości porównywalne z SSD PS5
PS4 Pro – dysk SSD skraca czasy ładowania i poprawia grafikę

PS4 Pro – dysk SSD skraca czasy ładowania i poprawia grafikę

Eksperci serwisu Digital Foundry sprawdzili, co można zyskać, montując w swojej konsoli PlayStation 4 Pro szybki dysk SSD. Okazuje się, że całkiem sporo – nośnik tego typu nie tylko znacznie skraca czasy ładowania, ale też poprawia grafikę w niektórych tytułach.

Tech

Bartosz Świątek

4 sierpnia 2020

PS4 Pro – dysk SSD skraca czasy ładowania i poprawia grafikę
Twórcy Ghost of Tsushima wydłużyli część loadingów, bo były za szybkie

Twórcy Ghost of Tsushima wydłużyli część loadingów, bo były za szybkie

W wywiadzie, który ukazał się na łamach serwisu Kotaku, główny programista silnika gier ze studia Sucker Punch - Adrian Bentley - zdradził, że deweloperzy musieli nieco wydłużyć czas ekranów ładowania po śmierci gracza, by przeczytanie pojawiających się na nich tekstów było w ogóle możliwe.

gry

Paweł Woźniak

17 lipca 2020

Twórcy Ghost of Tsushima wydłużyli część loadingów, bo były za szybkie
SSD PS5 za szybki dla Unreal Engine 5, konieczne były modyfikacje

SSD PS5 za szybki dla Unreal Engine 5, konieczne były modyfikacje

Prędkości zapewniane przez dysk SSD w PS5 wymagały zmian w kodzie Unreal Engine 5. Epic Games zmodyfikowało obszary związane z obsługą systemów I/O, aby umożliwić szybsze przesyłanie danych.

Tech

Arkadiusz Strzała

4 czerwca 2020

SSD PS5 za szybki dla Unreal Engine 5, konieczne były modyfikacje

Sony zapowiada koniec ekranów ładowania – dysk SSD kluczem do PS5

Wygląda na to, że firma Sony już zdradza, co będzie najważniejszym punktem w jej nadchodzącej kampanii marketingowej dla konsoli PlayStation 5. Wskazuje na to kolejna wypowiedź o dysku SSD i ekranach wczytywania.

Tech

Łukasz Kruczkowski

9 maja 2019

Sony zapowiada koniec ekranów ładowania – dysk SSD kluczem do PS5
Anthem - pierwszy patch przyśpieszy loadingi i naprawi błędy

Anthem - pierwszy patch przyśpieszy loadingi i naprawi błędy

Studio BioWare ujawniło, czego możemy oczekiwać po pierwszym patchu do Anthem, który ukaże się w dniu oficjalnej premiery gry. Dostaniemy m.in. ulepszenia w kwestii wczytywania danych, czytelne statystyki przy ekwipunku oraz liczne poprawki błędów.

gry

Adrian Werner

20 lutego 2019

Anthem - pierwszy patch przyśpieszy loadingi i naprawi błędy
HDD, SSHD, SSD, M.2 – porównanie szybkości dysków twardych

HDD, SSHD, SSD, M.2 – porównanie szybkości dysków twardych

Wybór odpowiedniego dysku twardego nie powinien ograniczać się wyłącznie do kwestii jego pojemności. Jak pokazują testy, poszczególne typy nośników mogą różnić się między sobą dużo bardziej (lub dużo mniej), niż byśmy się tego spodziewali.

Tech

Bartosz Krawcewicz

10 stycznia 2019

HDD, SSHD, SSD, M.2 – porównanie szybkości dysków twardych
Days Gone bez ekranów ładowania

Days Gone bez ekranów ładowania

Z panelu Sony na E3 wiemy, że świat w Days Gone przemierzymy bez ekranów ładowania, a napotkani przeciwnicy będą żyli według własnego cyklu dobowego. Oprócz tego ważną rolę w grze odegra motocykl głównego bohatera.

gry

Radosław Kowalczyk

13 czerwca 2018

Days Gone bez ekranów ładowania
Chcesz uzyskać krótkie loadingi w grach? Intel Optane i dyski SSD dają radę

Chcesz uzyskać krótkie loadingi w grach? Intel Optane i dyski SSD dają radę

Serwis LegitReviews wziął pod lupę kilka nośników danych, analizując je pod kątem szybkości działania w grach, głównie w kwestii długości loadingów. Wyniki pokazują, że różnice pomiędzy najwolniejszym a najszybszym dyskiem są naprawdę spore.

Tech

Amadeusz Cyganek

10 kwietnia 2018

Chcesz uzyskać krótkie loadingi w grach? Intel Optane i dyski SSD dają radę
Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut

Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut

Jutro na konsolach PlayStation 4 i Xbox One oraz PC-tach ukaże się strzelanka Sniper: Ghost Warrior 3. Okazało się, że polska produkcja ma problem z początkowym wczytywaniem poziomów - czas oczekiwania wynosi około pięciu minut.

gry

Kamil Zwijacz

24 kwietnia 2017

Sniper: Ghost Warrior 3 wczytuje się pięć minut

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl