Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]

Firma Rockstar podziękowała twórcy poprawki czasów ładowania dla pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Wydawca zapowiedział też udostępnienie jej w ramach oficjalnej aktualizacji.

Jakub Błażewicz

Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja].
Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja].

Aktualizacja

Użytkownik T0ST zamieścił aktualizację swojego wpisu poświęconego skróceniu czasów ładowania. Potwierdził w nim, że zapowiedziana poprawka do GTA Online będzie dostępna „wkrótce”, a on sam otrzymał od Rockstara 10 tysięcy dolarów. Pieniądze zostały przyznane w ramach programu wydawcy, który – o czym wspomnieliśmy w oryginalnej wiadomości – zwykle służy nagradzaniu graczy za odnalezienie poważnych luk bezpieczeństwa. T0ST próbował też dowiedzieć się więcej na temat „technicznych szczegółów”, ale nie otrzymał żadnych konkretów.

Oryginalna wiadomość

Na początku marca jeden z bywalców serwisu GitHub zdołał odkryć i usunąć przyczynę bardzo długich czasów ładowania pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Oczywiście rozwiązanie przygotowane przez użytkownika tosterCX (albo T0ST) było całkowicie nieoficjalne, a jego zastosowanie mogło zakończyć się zablokowaniem konta. Na szczęście jest dobra wiadomość dla tych, którym nie w smak takie ryzyko. Rockstar poinformował serwis PC Gamer o wynikach własnego dochodzenia, co ma przełożyć się na wydanie oficjalnej poprawki. Ta trafi do GTA Online w najbliższej aktualizacji. Twórcy podziękowali też użytkownikowi za odkrycie źródła problemu.

PC Gamer nie dowiedział się, kiedy dokładnie możemy spodziewać się debiutu tej poprawki. Nie wiemy też, czy wdzięczność Rockstara przełożyła się na coś więcej niż tylko słowa podziękowania. W końcu swego czasu firma przyznawała nagrody za znalezienie błędów w GTA Online, głównie tych umożliwiających niesłuszne zablokowanie konta innego gracza. Drastyczne skrócenie czasów ładowania może nie być tak poważną sprawą co kwestie bezpieczeństwa, ale wielu graczy przywita tę poprawkę z otwartymi ramionami. Część internautów twierdzi półżartem, że nagrodą dla T0ST-a za zmodyfikowanie plików gry może być… zablokowanie konta. Zabawne, ale w kontekście podziękowań Rockstara dla tosterCX raczej można wykluczyć taką możliwość.

  1. Oficjalna strona gry Grand Theft Auto Online
  2. Recenzja gry Grand Theft Auto Online - multiplayer z potencjałem
  3. GTA Online – poradnik do gry
Grand Theft Auto Online

Grand Theft Auto Online

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 października 2013

Informacje o Grze
7.8

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

153

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2021-03-16
16:15

SansV13 Pretorianin

boże ta sekcja komentarzy - panowie widać ze jedyne co programują to jedzonko w mikrowelce ale za to od wyzywania R* pierwsi - jakie to polskie

Komentarz: SansV13
2021-03-17
05:54

mrbeckham666 Chorąży

słabo z tymi nagrodami bo jakoś kasę da radę mnożyć do dziś bez żadnego problemu. A cziterów w tej grze jest tyle że 3 razy próbowałem i za każdym razem miałem dośc.

Komentarz: mrbeckham666
2021-03-17
09:02

Shars Konsul

Nie wiem dlaczego przez tyle lat tego nie naprawili, ale wiem że na pewno nie dlatego że nie mogli sobie dać z tym błędem rady.

Komentarz: Shars
2021-03-17
15:09

Kajzerken Konsul

Kajzerken

Równie dobrze mogło się nic nie wydarzyć i dalej kolejne lata ładowanie byłoby długie. A tak sytuacja ma szczęśliwe zakończenie dla każdego. Rockstar z rigczem.

Komentarz: Kajzerken
2021-03-29
19:00

Game_0ver Konsul

Game_0ver

Śmieszne i zarazem przykre. Tyle lat rozwiązanie było zapewne banalne proste dla kogoś, kto chociaż trochę się na tym zna, a zakładam, że się znają skoro pracują w R*, a wyręczyć ich musiał ktoś, kto nawet tam nie pracuję.

Trochę wstyd. Ale też dobrze, że R* nie postanowiło ukarać gracza, a co najlepsze, to że go wynagrodzili i naprawili przynajmniej jeden aspekt gry przez który to między innymi przestałem grać.

Komentarz: Game_0ver

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl