Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja]
Firma Rockstar podziękowała twórcy poprawki czasów ładowania dla pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Wydawca zapowiedział też udostępnienie jej w ramach oficjalnej aktualizacji.
![Rockstar dziękuje twórcy poprawki czasów ładowania w GTA Online. Będzie oficjalny patch [aktualizacja].](https://cdn.gracza.pl/i/h/22/353542039.jpg)
Aktualizacja
Użytkownik T0ST zamieścił aktualizację swojego wpisu poświęconego skróceniu czasów ładowania. Potwierdził w nim, że zapowiedziana poprawka do GTA Online będzie dostępna „wkrótce”, a on sam otrzymał od Rockstara 10 tysięcy dolarów. Pieniądze zostały przyznane w ramach programu wydawcy, który – o czym wspomnieliśmy w oryginalnej wiadomości – zwykle służy nagradzaniu graczy za odnalezienie poważnych luk bezpieczeństwa. T0ST próbował też dowiedzieć się więcej na temat „technicznych szczegółów”, ale nie otrzymał żadnych konkretów.
Oryginalna wiadomość
Na początku marca jeden z bywalców serwisu GitHub zdołał odkryć i usunąć przyczynę bardzo długich czasów ładowania pecetowego wydania Grand Theft Auto Online. Oczywiście rozwiązanie przygotowane przez użytkownika tosterCX (albo T0ST) było całkowicie nieoficjalne, a jego zastosowanie mogło zakończyć się zablokowaniem konta. Na szczęście jest dobra wiadomość dla tych, którym nie w smak takie ryzyko. Rockstar poinformował serwis PC Gamer o wynikach własnego dochodzenia, co ma przełożyć się na wydanie oficjalnej poprawki. Ta trafi do GTA Online w najbliższej aktualizacji. Twórcy podziękowali też użytkownikowi za odkrycie źródła problemu.
PC Gamer nie dowiedział się, kiedy dokładnie możemy spodziewać się debiutu tej poprawki. Nie wiemy też, czy wdzięczność Rockstara przełożyła się na coś więcej niż tylko słowa podziękowania. W końcu swego czasu firma przyznawała nagrody za znalezienie błędów w GTA Online, głównie tych umożliwiających niesłuszne zablokowanie konta innego gracza. Drastyczne skrócenie czasów ładowania może nie być tak poważną sprawą co kwestie bezpieczeństwa, ale wielu graczy przywita tę poprawkę z otwartymi ramionami. Część internautów twierdzi półżartem, że nagrodą dla T0ST-a za zmodyfikowanie plików gry może być… zablokowanie konta. Zabawne, ale w kontekście podziękowań Rockstara dla tosterCX raczej można wykluczyć taką możliwość.
- Oficjalna strona gry Grand Theft Auto Online
- Recenzja gry Grand Theft Auto Online - multiplayer z potencjałem
- GTA Online – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
SansV13 Pretorianin
boże ta sekcja komentarzy - panowie widać ze jedyne co programują to jedzonko w mikrowelce ale za to od wyzywania R* pierwsi - jakie to polskie
mrbeckham666 Chorąży
słabo z tymi nagrodami bo jakoś kasę da radę mnożyć do dziś bez żadnego problemu. A cziterów w tej grze jest tyle że 3 razy próbowałem i za każdym razem miałem dośc.
Shars Konsul
Nie wiem dlaczego przez tyle lat tego nie naprawili, ale wiem że na pewno nie dlatego że nie mogli sobie dać z tym błędem rady.
Kajzerken Konsul

Równie dobrze mogło się nic nie wydarzyć i dalej kolejne lata ładowanie byłoby długie. A tak sytuacja ma szczęśliwe zakończenie dla każdego. Rockstar z rigczem.
Game_0ver Konsul

Śmieszne i zarazem przykre. Tyle lat rozwiązanie było zapewne banalne proste dla kogoś, kto chociaż trochę się na tym zna, a zakładam, że się znają skoro pracują w R*, a wyręczyć ich musiał ktoś, kto nawet tam nie pracuję.
Trochę wstyd. Ale też dobrze, że R* nie postanowiło ukarać gracza, a co najlepsze, to że go wynagrodzili i naprawili przynajmniej jeden aspekt gry przez który to między innymi przestałem grać.