Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Todd Howard - newsy i ciekawostki

Starfield bez możliwości samodzielnego lądowania na planetach
Starfield bez możliwości samodzielnego lądowania na planetach

Przemysław Dygas, 15 czerwca 2022, 11:31

W Starfieldzie nie wylądujemy własnoręcznie na powierzchni planet. Segment gry w kosmosie będzie całkowicie oddzielny od rozgrywki na ziemi.

Starfield - znamy długość wątku głównego. Inne gry Bethesdy w tyle
Starfield - znamy długość wątku głównego. Inne gry Bethesdy w tyle

Przemysław Dygas, 15 czerwca 2022, 08:56

Todd Howard zdradził, ile zajmie nam przejście głównego wątku w Starfield. Pod tym względem nadchodząca produkcja zostawia poprzednie gry studia w tyle.

Fallout 5 kolejną grą po The Elder Scrolls 6, Bethesda potwierdza
Fallout 5 kolejną grą po The Elder Scrolls 6, Bethesda potwierdza

Adrian Werner, 15 czerwca 2022, 08:34

Todd Howard potwierdził, że Fallout 5 będzie następną grą studia Bethesda po The Elder Scrolls 6. Na piątą odsłonę cyklu poczekamy jednak jeszcze długie lata.

Phil Spencer chce, aby Starfield okazał się hitem
Phil Spencer chce, aby Starfield okazał się hitem

Maycuzai, 8 lutego 2022, 22:05

W sieci pojawił się kolejny wywiad z Philem Spencerem. Szef Xboxa pragnie, by Starfield stał się „najczęściej ogrywaną grą Todda Howarda w historii”.

Starfield na nowym materiale; świat gry ma zachwycać detalami
Starfield na nowym materiale; świat gry ma zachwycać detalami

Adam Królak, 30 listopada 2021, 21:57

Bethesda opublikowała nowy materiał wideo, na którym twórcy omawiają aspekty nadchodzącego Starfielda. Według obietnic Todda Howarda gra będzie zachwycać szczegółami.

Serial Fallout - prace nad ekranizacją gry wciąż trwają
Serial Fallout - prace nad ekranizacją gry wciąż trwają

mokosh, 11 listopada 2021, 11:56

Serial oparty na serii gier Fallout nie został zapomniany. Szef Bethesda Game Studios poinformował o tym, że prace nad ekranizacją wciąż trwają.

Starfield to „teraz albo nigdy” - szef Bethesdy o robionych projektach i przywiązaniu do singla
Starfield to „teraz albo nigdy” - szef Bethesdy o robionych projektach i przywiązaniu do singla

Maycuzai, 9 listopada 2021, 22:20

Według Todda Howarda Starfield był okazją „teraz albo nigdy”, by stworzyć coś nowego – nawet jeśli oznaczało to opóźnienie prac nad The Elder Scrolls VI. W wywiadzie wypowiedział się na temat stanu prac nad Starfieldem, implementacji w grach usług sieciowych i przywiązania swojego studia do produkcji singlowych.

Bethesda ma pomysł na Fallouta 5, lecz gry nie ujrzymy zbyt szybko
Bethesda ma pomysł na Fallouta 5, lecz gry nie ujrzymy zbyt szybko

ZieZie, 9 listopada 2021, 20:16

Todd Howard twierdzi, że Bethesda ma pomysł na grę Fallout 5. Na premierę jednak trzeba będzie trochę poczekać.

Todd Howard odpowie na pytania graczy z okazji 10. urodzin Skyrima
Todd Howard odpowie na pytania graczy z okazji 10. urodzin Skyrima

Przemysław Dygas, 5 listopada 2021, 10:38

Już niedługo będziecie mieli okazję zapytać Todda Howarda o wszystko, co związane jest ze Skyrimem. Za kilka dni weźmie on udział w AMA za pośrednictwem Reddita.

Todd Howard chciał zrobić grę Indiana Jones już 12 lat temu
Todd Howard chciał zrobić grę Indiana Jones już 12 lat temu

Czaruś, 30 czerwca 2021, 10:45

Najnowszy wywiad z Toddem Howardem ujawnia, że jest on fanem Indiany Jonesa i od wielu lat starał się zrobić grę z awanturniczym archeologiem w roli głównej.

The Elder Scrolls 6 wciąż na etapie projektowania; Starfield priorytetem studia
The Elder Scrolls 6 wciąż na etapie projektowania; Starfield priorytetem studia

Ender, 29 czerwca 2021, 20:28

Todd Howard, reżyser pracujący nad kluczowymi markami Bethesda Game Studios, przedstawił w wywiadzie stan prac nad The Elder Scrolls 6 oraz innymi nadchodzącymi grami zespołu, w tym niezwykle oczekiwanym Starfield.

Todd Howard o porzuceniu przez Bethesdę graczy PlayStation
Todd Howard o porzuceniu przez Bethesdę graczy PlayStation

Ender, 15 czerwca 2021, 20:25

Todd Howard, reżyser i producent pracujący w Bethesda Softworks, będący od dawna publiczną twarzą firmy, wypowiedział się na temat przyszłych gier dewelopera, które ominą całkowicie konsole PlayStation. Według niego, porzucenie platformy sprzętowej Sony przez Bethesdę będzie korzystne zarówno dla fanów, jak i samych twórców.

Starfield to „Skyrim w kosmosie” i „symulator Hana Solo”
Starfield to „Skyrim w kosmosie” i „symulator Hana Solo”

Entelarmer, 15 czerwca 2021, 14:11

„Skyrim w kosmosie” i „symulator Hana Solo” – takich określeń użył Todd Howard z Bethesdy na opisanie Starfielda. Zapewnił też, że będzie to „hardkorowe RPG”, które da graczom setki godzin zabawy.

Starfield to „Spotkanie NASA, Indiany Jonesa i Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”, twierdzi Todd Howard
Starfield to „Spotkanie NASA, Indiany Jonesa i Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”, twierdzi Todd Howard

Agnieszka Adamus, 14 czerwca 2021, 17:47

Todd Howard udzielił wywiadu, w którym określił Starfield jako „spotkanie NASA, Indiany Jonesa i Ligi Niezwykłych Dżentelmenów”. Jednocześnie podkreślił on, że produkcja ma pod względem konstrukcji przypominać Skyrima. Dowiedzieliśmy się również, że za napisanie muzyki odpowiada Inon Zur.

Todd Howard: „Niewielu rzeczy nie schrzaniliśmy przy premierze Fallout 76”
Todd Howard: „Niewielu rzeczy nie schrzaniliśmy przy premierze Fallout 76”

Aquma, 12 marca 2021, 11:47

Znany deweloper Todd Howard ze studia Bethesda Softworks przyznał,że firma nie poradziła sobie z premierą Fallouta 76, odnotowując, że „schrzaniono praktycznie wszystko, co się dało”.

Fallout 76 - „Zawiedliśmy wielu ludzi”, mówi Todd Howard
Fallout 76 - „Zawiedliśmy wielu ludzi”, mówi Todd Howard

Karol Laska, 1 grudnia 2020, 17:15

W sieci pojawił się historyczny wywiad, w którym Todd Howard, reżyser i producent wykonawczy w Bethesda Game Studios, okazał skruchę w związku z nieudaną przed laty premierą Fallouta 76.

Starfield tylko dla jednego gracza i z największą mapą w grach Bethesdy
Starfield tylko dla jednego gracza i z największą mapą w grach Bethesdy

Ender, 3 listopada 2020, 17:35

Todd Howard podzielił się kilkoma nowymi szczegółami na temat Starfield, który wraz z The Elder Scrolls VI powstaje obecnie w studiach Bethesdy. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra pozbawiona zostanie modułu zabawy wieloosobowej oraz zaoferuje największą mapę spośród współczesnych gier dewelopera.

The Elder Scrolls 6 - Todd Howard nie wyobraża sobie ekskluzywności
The Elder Scrolls 6 - Todd Howard nie wyobraża sobie ekskluzywności

Froozyy, 29 października 2020, 19:37

Serwis gamesindustry.biz opublikował wywiad z deweloperem Toddem Howardem, w którym twórca opowiedział nieco m.in. o przyszłości branży oraz ekskluzywności tytułów Bethesdy (na przykładzie The Elder Scrolls VI).

Morrowind na Xboksie, czyli Bethesda zdradza, jak oszukała graczy
Morrowind na Xboksie, czyli Bethesda zdradza, jak oszukała graczy

Entelarmer, 24 września 2020, 17:25

Phil Spencer, Todd Howard i Pete Hines wzięli udział w niedawnym podcaście Microsoftu. W trakcie rozmowy producent z Bethesdy ujawnił, w jaki sposób Bethesda zdołała uruchomić The Elder Scrolls III: Morrowind na konsoli Xbox. Opowiedział też o niefortunnej demonstracji Fallouta 3.

Todd Howard o zbroi dla konia w The Elder Scrolls: „Ludzie kupią wszystko”
Todd Howard o zbroi dla konia w The Elder Scrolls: „Ludzie kupią wszystko”

Aquma, 5 czerwca 2019, 14:27

Todd Howard – producent ze studia Bethesda Softworks – stwierdził w wywiadzie dla serwisu IGN, że kontrowersyjna zbroja dla konia z TES IV: Oblivion nie była niczym złym. Jego zdaniem klienci kupią wszystko, pod warunkiem że cena będzie adekwatna do rzeczywistej wartości.

The Elder Scrolls 6 ma starczyć graczom na dziesięć lat
The Elder Scrolls 6 ma starczyć graczom na dziesięć lat

Adrian Werner, 5 czerwca 2019, 14:08

Todd Howard, szef studia Bethesda, poinformował, że The Elder Scrolls VI projektowane jest tak, aby w grę można się było bawić co najmniej przez dekadę. Ujawnił też garść ciekawostek na temat Starfielda.

Todd Howard: wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen
Todd Howard: wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie otrzyma wysokich ocen

Aquma, 3 czerwca 2019, 09:21

Todd Howard ze studia Bethesda przyznał w wywiadzie udzielonym serwisowi IGN, że jego firma spodziewała się, iż premiera Fallouta 76 będzie problematyczna. Twórcy oczekiwali słabych ocen i byli świadomi wielu z problemów gry.

Zapomnijcie o nowym Falloucie od Obsidian Entertainment
Zapomnijcie o nowym Falloucie od Obsidian Entertainment

Vergil, 19 lipca 2018, 19:50

Todd Howard i Pete Hines z firmy Bethesda Softworks udzielili wywiadu, z którego jednoznacznie wynika, że Fallout: New Vegas był jednorazowym „wybrykiem”. Jak się okazuje, wydawca nie zamierza w najbliższej przyszłości zatrudniać do rozwoju swoich marek zewnętrznych studiów deweloperskich. Podobną niechęć Bethesda przejawia wobec remasterów starszych gier.

Skyrim nadal się sprzedaje – „jeśli chcecie, byśmy przestali go wydawać, to go nie kupujcie”
Skyrim nadal się sprzedaje – „jeśli chcecie, byśmy przestali go wydawać, to go nie kupujcie”

Movis, 10 lipca 2018, 10:43

Todd Howard podzielił się swoim zdaniem na temat niekończących się portów i reedycji The Elder Scrolls V: Skyrim. Wedle twórcy gracze w dalszym ciągu kupują i grają w tę produkcję – nie widzi więc problemu w dalszym jej wydawaniu.

Todd Howard: Bethesda wciąż stawia na gry dla pojedynczego gracza
Todd Howard: Bethesda wciąż stawia na gry dla pojedynczego gracza

Serek, 5 lipca 2018, 18:35

Todd Howard, główny producent Fallouta 76, podczas konferencji Gamelab w Barcelonie zadeklarował, że Bethesda wciąż skupia się na produkcjach dla pojedynczego gracza. Dodał również, że Fallout 76 nie wyznaczy nowego kierunku tworzenia gier przez studio.

Skyrim – ponad 10 mln osób zagrało w grę. Pecetowcy grają średnio 75 godzin
Skyrim – ponad 10 mln osób zagrało w grę. Pecetowcy grają średnio 75 godzin

Hed, 9 lutego 2012, 11:58

Todd Howard ze studia Bethesda Softworks powiedział podczas swojej prezentacji na imprezie DICE Summit 2012, że miliony pecetowych graczy spędziło średnio 75 godzin w grze The Elder Scrolls V: Skyrim. Producent ujawnił parę innych ciekawostek na temat produkcji i pokazał kilka zabawnych pomysłów na to jak rozwinąć ją w przyszłości.

The Elder Scrolls V: Skyrim - pierwszy film z rozgrywki

Kono, 7 czerwca 2011, 12:18

W sieci ukazał się film prezentujący rozgrywkę w najnowszym produkcie firmy Bethesda Softworks, czyli The Elder Scrolls V: Skyrim. Todd Howard – główny producent gry – oprowadza nas po lochach, demonstruje walkę ze smokami i pokazuje nowy silnik w akcji.

Kolejna porcja szczegółów o The Elder Scrolls V: Skyrim

Soviet, 4 maja 2011, 13:00

Todd Howard, jedna z ważniejszych postaci w studiu Bethesda, odpowiadającym za zbliżające się wielkimi krokami The Elder Scrolls V: Skyrim udzielił wywiadu dla niemieckiego portalu Gameswelt.

Dlaczego Bethesda nie lubi drabin?

Olek, 14 sierpnia 2010, 15:00

Ta zagadka nęka fanów serii Fallout i The Elder Scrolls niemal od zarania dziejów. W grach produkowanych przez firmę Bethesda nie można skorzystać z drabin, prowadzących na wyższe poziomy. W pełni użyteczne są schody, pochylnie, podesty... ale ani jeden szczebel, po którym dałoby się wspiąć na górę. Czy deweloper jest do tego stopnia przesądny, że nie chce sprowadzać nieszczęścia na nieświadomych zagrożenia i namiętnie przechadzających się pod drabinami graczy?