Najnowszy raport zatytułowany „Przewodnik po e-sporcie” w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane ze sportami elektronicznymi. Swój udział w przygotowaniu publikacji miało również GRYOnline.pl.
gry
Michał Ciężadlik
7 czerwca 2022 12:50
Badania organizowane przez Polish Gamers Observatory pokazują, w co, na czym i ile gramy. Dziś odkryjemy, jak wygląda statystyczny polski gracz 2022 roku.
gry
Sonia Selerska
16 maja 2022 15:20
Krakowski Park Technologiczny udostępnił obszerny raport Kondycja polskiej branży gier 2020. Jego autorzy przewidują, że do 2024 roku wartość rodzimego rynku elektronicznej rozrywki wzrośnie do 3 miliardów złotych.
gry
Jakub Błażewicz
18 stycznia 2021 17:15
Przedstawiamy ostatni z cyklu artykuł bazujący na wynikach badań Polish Gamers Research 2020. Tym razem przyjrzeliśmy się najmłodszym graczom i wpływie koronawirusa na nawyki społeczności.
gry
Aleksandra Dziwińska
25 września 2020 13:53
Wyniki badania Polish Gamers Research ujawniają, ile płacimy za gry. Jednak w obliczu podwyżek cen tytułów konsolowych należy zadać sobie pytanie: czy Polaków dalej będzie na to stać?
gry
Aleksandra Dziwińska
23 września 2020 12:03
Mamy dla Was kolejną porcję danych o polskich graczach. Wyniki Polish Gamers Research 2020 pokazują, co społeczność myśli o e-sporcie i technologii VR.
gry
Aleksandra Dziwińska
22 września 2020 12:36
Wyniki Polish Gamers Research 2020 dostarczyły wielu informacji o graczach komputerowych. Okazuje się, że preferują oni samotną zabawę, uwielbiają strategie i zdarza się im złamać prawo.
gry
Aleksandra Dziwińska
21 września 2020 12:18
Przedstawiamy ostatnią wiadomość z cyklu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyjrzymy się uważniej sylwetce gracza seniora, którego przyzwyczajenia po raz pierwszy w historii stały się przedmiotem omawianego badania. Na czym grają najstarsi polscy miłośnicy gier? Jakie gatunki preferują?
gry
Bartosz Świątek
4 czerwca 2019 15:52
Przedstawiamy szóstą część cyklu wiadomości poświęconych badaniu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyglądamy się zwyczajom najmłodszych grających Polaków, a także ich rodziców. Sprawdzamy też, jaka jest w naszym kraju świadomość na temat systemu klasyfikacji PEGI oraz narzędzi do sprawowania kontroli rodzicielskiej.
gry
Bartosz Świątek
3 czerwca 2019 13:58
Przestawiamy piątą wiadomość z cyklu poświęconego badaniu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyglądamy się polskiemu e-sportowi, a także kilku zagadnieniom dotyczącym prywatności użytkowników oraz ich podejścia do rejestracji na różnego rodzaju platformach związanych z grami.
gry
Bartosz Świątek
31 maja 2019 14:41
Przedstawiamy czwartą część wyników badania Polish Gamers Research 2019. Tym razem skupimy się na zagadnieniach powiązanych z rynkiem i portfelem – miejscach, w których kupujemy gry, skali wydatków na nie oraz preferowanych metodach płatności.
gry
Bartosz Świątek
30 maja 2019 14:23
Przedstawiamy kolejną część wyników badania Polish Gamers Research 2019, dzięki któremu dowiedzieliśmy się sporo na temat gamingowych przyzwyczajeń i preferencji naszych rodaków. Tym razem skupimy się na temacie bliskim większości z nas – ulubionych konsolach oraz gatunkach gier.
gry
Bartosz Świątek
29 maja 2019 14:23
Prezentujemy drugi fragment wyników 5. edycji badania Polish Gamers Research. Tym razem skupiamy się na statystykach dotyczących częstotliwości grania, motywacji, a także innych nawyków gamingowych Polaków. Zwracamy również uwagę na popularność gier single- i multiplayer.
gry
Bartosz Świątek
28 maja 2019 15:53
Dzięki 5. edycji badań Polish Gamers Research poznaliśmy wiele aktualnych danych na temat polskiego gracza – jego wieku, miejsca zamieszania, a także sytuacji finansowej i rodzinnej. Istotnym tematem badań są zwyczaje grających rodziców oraz ich dzieci. Po raz pierwszy przebadano tzw. „silver gamers", czyli grających seniorów w przedziale wiekowym 55-65 lat.
gry
Bartosz Świątek
27 maja 2019 16:07
Prezentujemy finałową część cyklu newsów dotyczących raportu Polish Gamers Research 2018. Na koniec zostawiliśmy sobie dłuższe spojrzenie na niepełnoletnich graczy okiem ich rodziców. Przyjrzymy się m.in. kontroli rodzicielskiej, wydatkom na gry, ulubionym platformom oraz gatunkom popularnym wśród dzieci i młodzieży.
gry
Krzysztof Sobiepan
28 maja 2018 16:49
W przedostatnim newsie podsumowującym raport Polish Gamers Research 2018 z okazji konferencji Digital Dragons 2018 przyglądamy się oglądalności e-sportu i badamy, jakimi danymi osobowymi Polacy dzielą się przy rejestracjach w sieci, a jakimi nie.
gry
Krzysztof Sobiepan
25 maja 2018 17:14
Przyszła pora na czwartą już część podsumowania badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem dowiadujemy się, skąd Polacy czerpią nowe gry oraz jak je kupują. Wspominamy też o popularności dodatków i przybliżamy parę faktów na temat wydatków graczy.
gry
Krzysztof Sobiepan
24 maja 2018 16:16
Przedstawiamy trzecią część raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Dziś zaglądamy Polakom pod telewizory w poszukiwaniu konsol, przy okazji sprawdzając, jakie gatunki cieszą się u nas dużym powodzeniem. Będzie też trochę ciekawostek.
gry
Krzysztof Sobiepan
23 maja 2018 19:27
Prezentujemy drugą cześć raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem przyjrzymy się częstości zasiadania przed ulubionym ekranem, poszczególnym motywacjom do grania i odwiecznej dychotomii singleplayer vs multiplayer.
gry
Krzysztof Sobiepan
22 maja 2018 16:13
Z okazji konferencji Digital Dragons 2018 znowu przygotowaliśmy dla Was sprawozdanie dotyczące polskiego rynku gier wideo. Na początku cyklu newsów zajmiemy się opisaniem samych graczy, zbadamy, ilu nas jest, na czym najczęściej gramy i czy stare stereotypy dotyczące tej subkultury na dobre odeszły już do lamusa.
gry
Krzysztof Sobiepan
21 maja 2018 15:00