Były pracownik Bethesdy, który odpowiadał za zadania w grze Fallout 76, podał powody, dla których Bethesda najpewniej nie chce zmienić silnika Creation na Unreal Engine 5.
gry
Maciej Gaffke
20 maja 2025 18:15
Były pracownik studia Bethesda wyjaśnił, że sposób, w jaki projektowane są gry RPG tego zespołu powoduje, iż nie jest możliwe pozbycie się ekranów ładowania danych podczas eksploracji.
gry
Adrian Werner
2 maja 2025 10:20
Do sieci trafiły pierwsze porównania graficzne gry Starfield na różne platformy sprzętowe. Jest wśród nich także edycja na Xbox Series S. Uwaga: możliwe delikatne spoilery.
gry
Adrian Werner
4 września 2023 09:46
Todd Howard opowiedział o warstwie technicznej Starfielda i zapewnił, że pomimo 30 kl/s na konsolach w produkcję gra się wyśmienicie.
gry
Adrian Werner
4 lipca 2023 10:09
Silnik Starfielda może być bardziej dopracowany, niż sądziliśmy. Interesująca analiza i porównanie względem poprzednich gier Bethesdy.
gry
Adam Adamczyk
29 lipca 2022 10:38
Były pracownik firmy Bethesda wypowiedział się na temat Starfielda. Jego zdaniem silnik to słaba strona tytułu, ale poza tym ma dobrą opinię o grze.
gry
Adam Adamczyk
28 kwietnia 2022 11:50
Todd Howard, reżyser pracujący nad kluczowymi markami Bethesda Game Studios, przedstawił w wywiadzie stan prac nad The Elder Scrolls 6 oraz innymi nadchodzącymi grami zespołu, w tym niezwykle oczekiwanym Starfield.
gry
Michał Kułakowski
29 czerwca 2021 20:28
Todd Howard ze studia Bethesda zdradził, że wykorzystywany od czasu The Elder Scrolls V: Skyrim silnik Creation Engine będzie napędzał również The Elder Scrolls VI oraz Starfield.
gry
Adrian Werner
10 listopada 2018 12:08