Todd Howard opowiedział o warstwie technicznej Starfielda i zapewnił, że pomimo 30 kl/s na konsolach w produkcję gra się wyśmienicie.
Todd Howard ze studia Bethesda udzielił wywiadu podcastowi Kinda Funny, podczas którego opowiedział o warstwie technicznej gry Starfield.
Starfield zmierza na PC oraz konsole Xbox Series S i Xbox Series X. Premiera odbędzie się 6 września tego roku. Od momentu rynkowego debiutu produkcja dostępna będzie również w abonamencie Game Pass, zarówno na PC, jak i konsolach Xbox.
Warto dodać, że ostatnio duże emocje wzbudziła ogłoszenie, że firma AMD będzie ekskluzywnym partnerem technologicznym studia Bethesda przy Starfieldzie. Wielu graczy obawia się, że oznacza to brak oficjalnego wsparcia dla DLSS.
Więcej:Fallout: New Vegas dostanie remaster? Znany dziennikarz nonszalancko potwierdził plotki
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
13

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.